Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äitienpäivästä tulee vain paha mieli, kun mies ei välitä?

Vierailija
11.05.2025 |

Olen yrittänyt sanoa, miten tärkeää olisi tulla edes onnitelluksi, mutta mies ei ymmärrä. Miksi äitien pitää aina tyytyä vähään ja miksi miehet eivät koskaan opi?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei ole lapsesi. Mikä siinä on naisille niin vaikea ymmärtää että äitienpäivänä huomioidaan äitejä ei puolisoa?

Jos lapsia ei opeteta pienestä pitäen huomioimaan toisten merkkipäiviä, niin he ei välttämättä osaa sitä aikuisinakaan. Sitten se aikamiespoika menee äidin kutsusta äidin luo syömään, syö hyvin kakkukahveja myöten, menee sitten sohvalle sulattelemaan täyttä vatsaa eikä edes tajua, että on äitienpäivä. Äiti on saanut tehdä ruuat ja leipoa kakun ilman apua. Poika lojuu sohvalla kun äiti siivoaa ja tiskaa keittiössä. Edes hyvän äitienpäivän toivotusta ei pojan suusta kuulu saati tule kukkia tai lahjaa.

Itsehän olet poikasi kasvattanut....

Itse kyllä vien äitini tänää syömään ja huomioin muutenkin. Puolisoni vie oman äitinsä syömään

Tuo on tavallisen palstapeikon äitienpäivä.

Vierailija
62/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes äiti vai tyhjänpuhuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti keittää mulle pöperöt ja hyvä niin

Vierailija
64/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko aloitus samasta aiheesta?

----- katos kun jokainen pikkutyttö haluaa äänensä kuulumaan ja luulevat että olevat vielä miehensä äiti..... ei oo menny oppi perille

Vierailija
65/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei ole lapsesi. Mikä siinä on naisille niin vaikea ymmärtää että äitienpäivänä huomioidaan äitejä ei puolisoa?

Kyllä minä muistan että lapsuudessa aina isän kanssa leivottiin kakku äidille. Oma mies kuorsaa parhaillaan yläkerrassa ja itse lasten kanssa on herkut aamulla nautittu. Olisihan se kiva kokemus lapsillekin jos olisivat vaikka yhdessä jotain eilen valmistelleet. Miehen äiti on jälkikäteen kertonut, ettei hän koskaan kukkiakaan äitienpäivänä saanut, eli kasvatuskysymys tämäkin. 

Onneksi sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään isänpäivän suhteen. On tuossa se hyvä puoli, jää yksi merkkipäivä väliin.

Vierailija
66/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan pitänyt äitienpäivää erityisenä. En ole mieltä pahoittanut. 

Jouluista ja syntympäivistä on ollut joskus kurja olo. Olen niin usein ollut se, joka ei saa yhtään lahjaa. 

Tuo on kyllä surullista ja tiedän sen tunteen. Siksipä nykyään en hommaa miehelleni jouluna yhtään lahjaa, niin nyt meitä on kaksi jotka ei saa yhtään lahjaa. Tuntui niin kurjalta olla se ainoa. Tuli aina sellainen olo että minun panostustani perheen eteen ei arvosteta eikö minua arvosteta ihmisenä. Olisi edes kortti tullut.

Vierailija
67/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräskin nainen kitisi minulle kun en huomioinut häntä äitienpäivänä ja siittähän vasta riita syttyikin kun sanoin että et sinä ole äitini ja kysyin että onko sinulla lapsia josta et ole kertonut minulle kun vaadit äitienpäivänä huomioimista. 

Mitä ihmettä? Lapseton nainen haluaa tulla huomioiduksi äitienpäivänä? 

Vierailija
68/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa kalenteria lukee että vain omien äitien päivä??? Jos puolisollasi on lapsia, hän on ÄITI.

pitääkö sitten antaa koko luokalle jos yhelle antaa?

Vierailija
69/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että pieni kohteliaisuus äitienpäivänä olisi paikallaan. 

++++Jos olet edes oikeasti  nainen  niin Älä kerjää, vain koirat kerjää rapsutuksia.

Vierailija
70/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai muiden sunnuntaipäivien jatkona. Itse teet numeron ja aiheutat itsellesi pahan mielen. 

Vierailija
71/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lasteni isä on sanonut vain virallisesti ja väkinäisesti "hyvää äitienpäivää", eikä aina sitäkään. Olemme naimisissa, mutta aika nuivaa on ollut jo 10 v.

Mie oon ollu naimisissa 47vuotta eikä oo vielä tarvinna  itkee sitä surkeutta etten oo onnitteluja saanna. Päivä on menny ihan samallailla kuin eilinen ja on tullu huominen

Voi pikkutyyöt elekee kehatko olla noin huomion kippeitä. Eihän teistä koskaan kasva vahvaluontoista suomalaista naista.

Vierailija
72/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lasteni isä on sanonut vain virallisesti ja väkinäisesti "hyvää äitienpäivää", eikä aina sitäkään. Olemme naimisissa, mutta aika nuivaa on ollut jo 10 v.

Mie oon ollu naimisissa 47vuotta eikä oo vielä tarvinna  itkee sitä surkeutta etten oo onnitteluja saanna. Päivä on menny ihan samallailla kuin eilinen ja on tullu huominen

Voi pikkutyyöt elekee kehatko olla noin huomion kippeitä. Eihän teistä koskaan kasva vahvaluontoista suomalaista naista.

Ethän sinäkään muista miestäsi koskaan, joten ihan tasapuolinen kohtelu tuo on.

Opettele lainaamaan viestiä oikein äläkä kirjoita toisten viesteihin.

Vierailija
73/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä miesvalinta, yleensä nämä huomataan jo seurusteluvaiheessa. Nuuka ei muutu.

Nuuka? Ei kai sitä nyt lahjaa tarvitse. Eikä onnitteleminen edes maksa mitään.

Vierailija
74/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa kalenteria lukee että vain omien äitien päivä??? Jos puolisollasi on lapsia, hän on ÄITI.

Ahaa. Eli nyt pitääkin kiertää onnittelemassa kaikkia äitejä.

---kiertämässä ovelta ovelle kyselemässä sen perheen  aikuisilta, että sattuisko mahdillisesti tässä talossa asumaan apsi jonka olen joskus siittänyt. 😂

Vierailija
75/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvaluontoinen suomalainen nainen ei ole vaatimaton lattiarätti, jota ei kukaan arvosta. Miehillä on avain tähänkin asiaan. Jos haluatte tulla kohdelluksi kuninkaina, kohdelkaa vaimojanne kuningattarina, nimittäin naiset ovat vastavuoroisia, ja oikea kuningashan ei jaa elämäänsä palvelijan kanssa. T naimisissa 20 v, onnellisesti.

Vierailija
76/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onpas yksinkertaista väkeä täällä. Eli vaihtoehtoina on, että huomioidaan vain oma äiti tai sitten kaikki maailman äidit. Miten sen omien lasten äidin huomioiminen oman äidin lisäksi voi olla niin vastenmielistä?

Vierailija
77/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko aloitus samasta aiheesta?

AI generoi minulle 50 aloitusta

Vierailija
78/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo alusta lähtien tehnyt äitienpäivästä mieleiseni.

Itselläni tosin on tahattoman lapsettomuuden tausta, niin en ota äitiyttäni itsestäänselvyytenä. Päivä alkoi tänään ihanasti sillä, että lapsi tuli halaamaan.

Tänään löhöillään, otetaan iisisti ja käydään jossain vaiheessa vähän ulkoilemassa. Siinä on meidän täydellinen äitienpäivä. 

Vierailija
79/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö muidenkin kuin miehen onnitella sinua siitä, että olet levitellyt jalkojasi ilman ehkäisyä, vai riittäisikö se mies? Pershedelmän puskeminen pihalle ei tarkoita saavutusta, joten vähään et ole tyytynyt vaan ainoastaan ottanut, ottanut ja ottanut yhteiskunnalta.

Vierailija
80/84 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastemadotkin lisääntyy, joten vuosittaiset onnittelut eivät ole vähäisimmässäkään määrin tarpeen tai ansaittuja.