Olen hämmästynyt miten niin moni 20-30 v mies olisi valmis seksiin kanssani. Olen vaalea 51 v nainen.
Tinderissä on nuoria miehiä tarjolla. Olen imarreltu, mutta hämmentynyt.
Kommentit (151)
Miehet aina valmiita hyväksikäyttämään
Ota ilo irti niistä nuorista kolleista.
Mikäs ihme tuo nyt on. Silloin seksuaalisuus kohtaa molemmin puolin. Parikymppiset miehet (ei lihavat) ovat innokkaita. Ja oppivat nopeasti temput ellei vielä ole hallussa :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina valmiita hyväksikäyttämään
Hyvää seksiä ne haluavat, joita ei saa ikäisiltään estoisilta tytöiltä.
Sua imartelee että joku sorkkii naisia ja käyttää hyväksi. Outoa. Luulisi että imartelee silloin jos joku aidosti kiinnostuu.
Jos olet hoikka, niin mies saa kyllä seisokin ja panee. Muuta on kylläkin turha odottaa tuon ikäisenä.
Minä suosin ikäisiäsi naisia, koska he eivät voi kiristää miehiä raskautumisella ja elatusmaksuilla. Se on valtavan iso asia, voi rentoutua paremmin. Lisäksi monet keski-ikäiset ovat myös hyvän näköisiä. He myös arvostavat, että nuorempi mies kiihottuu heistä.
Kun olin 25v, mulla oli 49v ystävättäret vakipanoina.
Vierailija kirjoitti:
Sua imartelee että joku sorkkii naisia ja käyttää hyväksi. Outoa. Luulisi että imartelee silloin jos joku aidosti kiinnostuu.
Miten niin sorkkii ja käyttää hyväksi? Miksi seksin harrastaminen olisi hyväksikäyttöä jos molemmat sitä haluavat? Luueltko viisikymppisiä tyhmiksi?
Mä olen pian 46v ja voin sanoa, että mua ei kyllä kiinnosta pätkääkään reilusti nuoremmat miehet. Miksi hel vetissä nuoremmat miehet kuvittelee, että olisin jotenkin helppo ja haluaisin seksiä jonkun pojan kanssa joka on nuorempi kuin oma lapsi?!? Mun lapsi täyttää tänä vuonna 22v. En todellakaan ole otettu tuollaisten kakaroiden lähestymisistä. 10 vuottakin nuorempi on liian nuori mulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka, niin mies saa kyllä seisokin ja panee. Muuta on kylläkin turha odottaa tuon ikäisenä.
Luuletko että tuossa iässä nainen haluaa jotain muuta? Parastahan on se kun saa seksiä nuorilta miehiltä ja muun ajan voi käyttää kaikkeen muuhun kiinnostavaan. Ei ole riippakivenä miestä.
Nainen kiinnostaa, ei mikään kitisevä pikkutyttö, joita on vielä paljon ikäisissäni. T. Aikuinen mies 32
Sama kokemus kuin aloittajalla. Yhteiskunta on ilmeisesti muuttunut niin, että nuoret miehet uskaltavat ottaa kontaktia itseään vanhempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin sorkkii ja käyttää hyväksi? Miksi seksin harrastaminen olisi hyväksikäyttöä jos molemmat sitä haluavat? Luueltko viisikymppisiä tyhmiksi?
No on se aika tyhmää kuvitella, että heitä pitäisi imarrella joku hikinen sonni. Mies nai vaikka puunkoloa sokkona. Ei siinä imartele yhtään mikään!
Nainen on visuaalinen olento, totta kai komea ja timmi parikymppinen on miellyttävää seksiseuraa viisikymppiselle naiselle.
Paneehan ne 80 vuotiaita pyykkituvissa, lupaa kysymättä😳
Nuorille miehille kelpaa vaikka vanha mummo, kun pitää pussit päästä tyhjentämään.
Mikä vaan nainen kelpaa. Ei ole yllätys vaan yleistietoa.