Äitienpäivä huomenna ja lapset ei muista varmaan taaskaan
Ajattelin jättää heidät perinnöttömäksi. Ihan kostoksi vaan.
Kommentit (26)
Mikä teitä oikein vaivaa? Ite ajattelin mennä huomenna töihin. Normi sunnuntai.
Muistatko itse kaikki kissanristiäiset?
Keskity sinäkin ap johonkin hyödyllisempään kuin loukkaantumiseen turhan juhlan muistamattomuuksista.
Äitienpäivää voi ajatella monin tavoin, siis vaikkapa ajatellen omaa äitiään, on hän elossa tai manan majoilla.
Itselle äitinä ei suinkaan ole tärkeintä muistaminen äitienpäivänä vaan yhteys vuoden jokaisena päivänä.
Toinen poika onnitteli jo tänään kun luuli että on äitienpäivä kun ollut radiossa siitä puhetta, toinen on Sloveniassa, eivät tule joten menen kaverille jonka lapset eivät myöskään tule, hän tekee hyviä lämppäreitä ja jotain makeaa tarjottavaksi, minä vien suklaakeksi paketin.
Hyviä äitejä muistetaan huomenna ja muinakin päivinä. Just saying...
Vierailija kirjoitti:
Toinen poika onnitteli jo tänään kun luuli että on äitienpäivä kun ollut radiossa siitä puhetta, toinen on Sloveniassa, eivät tule joten menen kaverille jonka lapset eivät myöskään tule, hän tekee hyviä lämppäreitä ja jotain makeaa tarjottavaksi, minä vien suklaakeksi paketin.
Ihana suunnitelma!
Minulle lapset soittelee päivittäin. Joten minulla on äitienpäivä joka päivä.
Ihanko oikeasti jotkut äidit ottavat äitienpäivän niin tosissaan, että pettyvät jos heitä ei onnitella? On kyllä niin lapsellista...
Toinen poika siivosi auton tänään kun pyysin sitä palvelusta äitienpäivälahjaksi. Saa nähdä tuleeko toinen huomenna käymään.
Äitienpäivä on samanlainen turhake kuin miestenpäivä.
Ei noita muinaisia juhlapäiviä tarvitse enää muistaa. Get over it
Se voi olla vahinko. Lasten voi olla vaikea muistaa asioita, jos on paljon muuta ollut meneillään. Ehkä voisi sanoa että toivoo että muistaisivat äitienpäivänä kortilla tai mitä toivotkaan. Ajatuksia ei kukaan lue.
Miksi edes pitää olla mitään yleisiä juhlapäiviä? Jokainen juhlikoon silloin kuin haluaa tai olkoon juhlimatta. Älkää olko lampaita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitää olla mitään yleisiä juhlapäiviä? Jokainen juhlikoon silloin kuin haluaa tai olkoon juhlimatta. Älkää olko lampaita!
Koska yhtenäiset perinteet luovat yhtenäistä kulttuuria ja kansakuntaa. Ihan siksi. Saadaan ihmisiä, jotka kokevat tekevänsä samanlaisia asioita ja ajattelevansa samalla tavalla. Itse kyllä ilmoitin lapsille, että en ole juhlittavissa. Täytyy tehdä töitä.
Saa tulla käymään mutta jos on taas sillä tuulella, että tiuskii jokaiseen kysymykseen niin olkoot tulematta. Sitten jos en kysy mitään niin en kuulemma ole kiinnostunut hänen asioistaan.
Meillä järjestetään kakkukahvit ja kaikki sukulaiset on kutsuttu. Ei tarvitse miettiä, että muistaako joku vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yhtenäiset perinteet luovat yhtenäistä kulttuuria ja kansakuntaa. Ihan siksi. Saadaan ihmisiä, jotka kokevat tekevänsä samanlaisia asioita ja ajattelevansa samalla tavalla. Itse kyllä ilmoitin lapsille, että en ole juhlittavissa. Täytyy tehdä töitä.
Yhtenäiset perinteet, kulttuuri ja kansakunta johtaa lopulta konflikteihin toisten perinteiden, kulttuurin ja kansakunnan kanssa. Ei hyvä.
Se on ihan oikein niille pennuille.