Muistan kun Mäkkärin Euron Juusto maksoi vielä oikeasti euron ja Bic Mac oli iso
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen Hesessä syömässä tuplajuustohampurilaisen, ja melkein menin kysymään kassalta, että mistähän sen hampurilaisen sen paperin sisältä löytää. Niin oli onnettoman pieni. Tuli taas muistutus, ettei tarvitse rahojaan noihin pikaruokapaikkoihin tuhlata. 9,10€ ateriasta, joka mahtuu kämmenelle.
No enpä tiedä, Burger Kingistä oliko joku Bacon King ateria reilun kympin ja varmasti tuli vatsa täyteen. Saakelinmoinen pihvi, reilusti pekonia, majoneesia ja ketsuppia eikä kasviksen kasvista (ei edes sitä "pakollista" sipulia). Kaikkea muuta kuin terveellistä, mutta täyttävää kyllä.
Kävin eräässä pikaruokapaikassa ja pois lähtiessä sanoin: kiitos, oli tosi maukasta ja mureaa piisamia ja rottaa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs buumeri siellä taas muistelee? Big Mac maistuu erittäin hyvältä edelleen. Kokomuutoksesta en tiedä, mutta ihan riittävän kokoinen se nykyään on. MacDonald's ei ole myynyt hampurilaistan nimeltä "euron juusto" vuoden 2020 jälkeen.
Resepti muuttui eikä todellakaan ole enää vanha,tuttu maku!
Mistäs helveitstä sinä sen vanhan maun tarkistat? Aika on kullannut muistot, ja ikä tuhonnut makuaistisi. On sitä kokiksen reseptiäkin muutettu. Ei ne tee sitä makua huonontaakseen, vaan asiakkaita paremmin miellyttääkseen.
MacDonalsin vanhat hamuprilaiset näkee netistä. Kommentistasi päätellen sinulta puuttuu aivot, kokonaan.
Niin mitä?
Ennen oli TV-ohjelmat mustavalkoisia ja kaukosäädin johdolla kiinni telkussa.
Kuoripottuja syötiin ja infarktiin kuoltiin (miehet) 57-vuotiaana.
Kuukausipalkka oli 500 markkaa.
Oli hienoa aikaa se!
Ennen sun maha ei ollut yhtä tilava kuin nyt.
Juttelin tutun pikaruokaketjun paikallisen ravintolapäällikön kanssa ja hän sanoi että suunta on se että ihmiset käyttävät autokaistaa entistä enemmän ja tilaavat ennakkoon sovelluksella eli käykö ennen pitkää niin että kaikissa paikoissa ei ole ravintolasalia ja läheteille on oma luukku seinässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs buumeri siellä taas muistelee? Big Mac maistuu erittäin hyvältä edelleen. Kokomuutoksesta en tiedä, mutta ihan riittävän kokoinen se nykyään on. MacDonald's ei ole myynyt hampurilaistan nimeltä "euron juusto" vuoden 2020 jälkeen.
No eipä tarvii olla kovin boomeri että on syönyt hampurilaisia 5 vuotta sitten.
Hesburger mainostaa tuotteitaan majoneesilla. Onko se tärkeintä näissä hamppareissa ? Mulle jää ainakin petetty sekä ei kylläinen olo aina hampparipaikoissa aterioinnin jälkeen. ( Käyn todella harvoin). Annoskoot ja hinnat eivät kohtaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin raskaana 2010 ja Mäkkäri oli kilsan päässä,kävelin usein hakemaan euron juustoja 5-7 kpl ja ahmin niitä kotona omenamehun kanssa. Tai jos omenamehu oli loppu,hain sitä matkalla mäkkiin.
Kun lapsi oli jotain vuoden ikäinen hain kokeilumielessä yhden euron juuston ja hyi! Ei ollut kummoinen nyt,kun hormonit ei enää määrännyt tahtia.
Minä tein tuota samaa ja matkakin oli sama, kilometri mökkiin! OMENAMEHUA myös join!
Ovatko hormonini siis olleet samat kuin raskaana olevalla naisella, ovatko vieläkin, usein syön sen 5 KAHDEN EURON juustoa nykyään ja OMENAMEHUA!
Olen (hoikka) mies 50+ (vai olenko sittenkin ideltateetiltäni raskaana oleva nainen?)
Kusetusta nykymeno, kun euron juusto maksaa yli 2€.
Muistan, kun Big Mac -aterian sai hintaan 3,95e
Minä muistan kun euron juusto maksoi kolme ruplaa 15 kopeekkaa.
Bic Macissa oli ennen sellainen tietty,"kirpeä" maku joka nykyään puuttuu. Tarkistin,ja reseptiä todellakin muutettu.
Myös frappekahvien lopettaminen oli tyhmä teko,tiedän että lisäkseni moni muu niitä kaipaa.
Mistäs helveitstä sinä sen vanhan maun tarkistat? Aika on kullannut muistot, ja ikä tuhonnut makuaistisi. On sitä kokiksen reseptiäkin muutettu. Ei ne tee sitä makua huonontaakseen, vaan asiakkaita paremmin miellyttääkseen.