Haluaisitko mieluummin sekä tytön että pojan vai kaksi tyttöä?
Kommentit (99)
Mä en ymmärrä miksi ei saisi toivoa tiettyä sukupuolta.
Mä tiesin jo yläasteikäisenä, että haluan lapsia. Mieluiten viisi tyttöä. Kun tulin raskaaksi 23-vuotiaana, niin toki toivoin tyttöä, mutta todellisuudessa pääajatus oli, että kunhan lapsella on kaikki hyvin. Sukupuolta ei otettu selville etukäteen. Tyttö syntyi ja on jo aikuinen.
Ikävä kyllä erinäisistä syistä en ole saanut enempää lapsia ja nyt on jo ikää liikaa eikä ole edes miestä. Monet itkut olen itkenyt tämän vuoksi ja olisi oikeasti kiitollinen toisesta lapsesta, sukupuolella ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kumpiakaan! Hyi vit tu! Kuvottavia kaikki kakarat!🤮🤮🤮
Sanoiko äitisi noin? 😕
Miten hän tähän liittyy? Hän halusi lapsia ja sai, ja on maailman paras äiti minulle 😍Minä en halua lapsia. Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?
Otsikossa lukee erittäin selkeästi mitä aihetta ketju koskee. Todella lapsellista ja typerää tulla siihen yököttelemään, että lapset ovat kuvottavia. Ei jokaiseen ketjuun ole pakko vastata vaan voi jättää ketjun avaamatta, etenkin kun otsikko noin selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ei saisi toivoa tiettyä sukupuolta.
Mä tiesin jo yläasteikäisenä, että haluan lapsia. Mieluiten viisi tyttöä. Kun tulin raskaaksi 23-vuotiaana, niin toki toivoin tyttöä, mutta todellisuudessa pääajatus oli, että kunhan lapsella on kaikki hyvin. Sukupuolta ei otettu selville etukäteen. Tyttö syntyi ja on jo aikuinen.
Ikävä kyllä erinäisistä syistä en ole saanut enempää lapsia ja nyt on jo ikää liikaa eikä ole edes miestä. Monet itkut olen itkenyt tämän vuoksi ja olisi oikeasti kiitollinen toisesta lapsesta, sukupuolella ei väliä.
Totta kai saa toivoa. Nää on vain näitä tabuja, joita ei kannata ääneen sanoa. Tyttöjä minäkin toivoin ja onneksi sain.
Kaksi poika, riittää mukavasti kummallekin kädelle hommaa.
Muistuupa mieleen eräs äiti vuosien takaa, jonka tapasin vauva muskarissa. Tällä äldillä oli kaksi tyttöä, kertoi että haluaisivat kolmannen lapsen, mutta eivät uskalla yrittää jos se on poika, koska mies inhoaa poikia. Särähti pahasti korvaan, pienen pojan äitinä. Tästä aikaa jo yli 20v, mutta tuon kommentin muistan.
Vierailija kirjoitti:
Muistuupa mieleen eräs äiti vuosien takaa, jonka tapasin vauva muskarissa. Tällä äldillä oli kaksi tyttöä, kertoi että haluaisivat kolmannen lapsen, mutta eivät uskalla yrittää jos se on poika, koska mies inhoaa poikia. Särähti pahasti korvaan, pienen pojan äitinä. Tästä aikaa jo yli 20v, mutta tuon kommentin muistan.
Pedopappa ei tykkää pojista.🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko äitisi noin? 😕
Miten hän tähän liittyy? Hän halusi lapsia ja sai, ja on maailman paras äiti minulle 😍Minä en halua lapsia. Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?
Otsikossa lukee erittäin selkeästi mitä aihetta ketju koskee. Todella lapsellista ja typerää tulla siihen yököttelemään, että lapset ovat kuvottavia. Ei jokaiseen ketjuun ole pakko vastata vaan voi jättää ketjun avaamatta, etenkin kun otsikko noin selkeä.
Voi jestas sentään. Oletpa typerä!🤭tainnut poikiminen pehmentää aivot. Luonnollinen lobotomia! Älä ainakaan enempää lisäänny ja vajaita geenejäsi j
Sulla tässä pää on pehmennyt. Et osannut edes otsikkoa lukea. Olet todella lapsellinen.
Mulla on yksi lapsi ja enempää ei tule. En ole myöskään joku lehmä tms. joka poikii. Nainen synnyttää. Ei sulla kaikki ole kyllä kotona kun pitää tuollaista kieltä käyttä ja yökötellä lapsia. Luojan kiitos noin tyhmä ihminen ei lisäänny. Sä voit poistua tästä ketjusta koska aihe ei koskea sua. Ei vain taida äly riittää ja haluat vain haastaa riitaa.
Kaksi tai jopa kolmekin tyttöä. Poikien äitinä en näe itseäni.
Ei mitään väliä. Mulla on molempia. Lapset ovat yksilöitä, eri persoonia ja hyvin vähän suhteissani heidän kanssaan on mitään tekemistä sukupuolella.
Sain pojan ja tytön. Olisin voinut haluta vielä pojan mutta hyvä näin.
Jäin miettimään, miksi aloituksen kysymys oli asetettu noin. Ilmeisesti vain provokaatioksi...?
On ihan ok toivoa jompaakumpaa sukupuolta. Ja outoa yrittää uskotella itselleen ettei muka toivo, jos tämä ei ole totuus.
Mille tahansa lapselle on silti kyettävä olemaan hyvä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko äitisi noin? 😕
Voi jestas sentään. Oletpa typerä!🤭tainnut poikiminen pehmentää aivot. Luonnollinen lobotomia! Älä a
Siitosemakko siellä ulisee!🤢hyhhyh!🤭🤮
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana mikä ketju.
Jep! Kuvottavia ne kaikki kakarat on. Jokainen syntyvä kakara on uusi syöpäsolu sairaassa kärsivässä maapallossa. Tänne ne itsekkäät tyypit haluaa porsia lisää porukkaa tuhoamaan ylikansoitettua palloa.
Ennemmin kaksi tyttöä kuin poika ja tyttö. Mieluiten vain yksi ja tyttö.
Minulle ei isänä lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä. Kaikki ovat yhtä Rakkaita vaikka ihan omanlaisiaan persoonia kaikki.
Kaksi tyttöä, yksikin kyllä riittäisi