Haluaisitko mieluummin sekä tytön että pojan vai kaksi tyttöä?
Kommentit (99)
Kyllä minä vielä ottaisin pojankin tuohon neljän tytön sikermään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 2 tyttöä 2,5 vuoden ikäerolla. Ovat hyvin läheisiä ja kiinnostuneet samoista asioista. Olen hyvin onnekas. Myös mies meillä toivoi tyttöjä.
Joku poikien äiti siellä heti kateellisena alapeukuttaa.
Mulla on useita lapsia, ihan molempia löytyy ja alapeukutan tuollaista ällöttävää seksismiä. Vastenmielistä!
Niinpä! Törkeetä alapeukuttaa kateellisena kun joku on onnistunut saamaan toivomansa tytöt!
Mulla on itselläkin yhtä monta tyttöä, et eipä nyt osunut oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 2 tyttöä 2,5 vuoden ikäerolla. Ovat hyvin läheisiä ja kiinnostuneet samoista asioista. Olen hyvin onnekas. Myös mies meillä toivoi tyttöjä.
Inhottavaa tuollainen sukupuolen toivominen.
Toivottavasti ei näy lapsille mitenkään.
Mitä inhottavaa siinä muka on? Toivottiin tyttöjä ja saatiin. Jos ois poika tullut niin ei me häntä oltaisi mekkoon puettu. Mutta kiitollisia ollaan ihanista tytöistämme.
Ai no sit ei mitää, kun ette olisi poikaa mekkoon pukenut! Mä kun luulin, että olisitte.
Arvotatte toisen sukupuolen toista paremmaksi, sopivammaksi, suotuisammaksi. Mikä siinä EI olisi inhottavaa?
Lapsenne on toivotumpia kun sattuivat olemaan "oikeaa" sukupu
Ymmärrän tunteesi, jos et saanut tyttöä. Kyllä muakin surettaisi. Tsemppiä.
Suomessa nykypäivönö joku voi toivoa tyttöjäkin. Usemimmissa maissa näin ei ole. Suomessakin pojilla helpompi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku pervoketju jossa länsimaalainen jossain hiekkisten maassa menee bordelliin? "Haluatko pojan, tytön vai kaksi tyttöä?".. 🤢
Mikä on "hiekkis"?
Kyllä niitä bordelleja on ihan joka puolella maailmaa. Ihmiskaupan uhreja on Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos valita saisi, ottaisin kaksi samaa sukupuolta olevaa lasta eli kaksi tyttöä tai kaksi poikaa. Mielellään mahdollisimman pienellä ikäerolla.
miksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku poikien äiti siellä heti kateellisena alapeukuttaa.
Mulla on useita lapsia, ihan molempia löytyy ja alapeukutan tuollaista ällöttävää seksismiä. Vastenmielistä!
Niinpä! Törkeetä alapeukuttaa kateellisena kun joku on onnistunut saamaan toivomansa tytöt!
Mulla on itselläkin yhtä monta tyttöä, et eipä nyt osunut oikeaan.
No ei varmasti ole :D
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nykypäivönö joku voi toivoa tyttöjäkin. Usemimmissa maissa näin ei ole. Suomessakin pojilla helpompi elämä.
Syrjäytyneitä niistä kasvaa
Vierailija kirjoitti:
Tytöt.
Tutkimusten mukaan kahden tytön perheet ovat kaikkein onnellisimpia, harmonisia.
En ymmärrä miinuspeukkuja, faktahan se vain on että pojissa enemmän stressiä. Pojat ovat riskialttiimpia niiden puolesta saa pelätä enemmän.
t. Maailman ihanimman pojan äiti joka on saanut tämän elämässään tuta.
Halusin mieluiten terveitä lapsia. Sain. Tyttö ja poika. Sukupuolella ei ollut mitään väliä kummallekaan meistä.
Yhden tytön. Sain sen. Hyvä niin.
Sain samalla kertaa sekä tytön että pojan. Mutta molemmat muuttivat ulkomaille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneitä niistä kasvaa
Ja väkivaltaisia hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt.
Tutkimusten mukaan kahden tytön perheet ovat kaikkein onnellisimpia, harmonisia.
Silti eroavat useammin kuin poikien vanhemmat
"Parents of daughters are more likely to divorce than those with sons
But the difference only emerges when the children are teenagers"
Vierailija kirjoitti:
Jos valita saisi, ottaisin kaksi samaa sukupuolta olevaa lasta eli kaksi tyttöä tai kaksi poikaa. Mielellään mahdollisimman pienellä ikäerolla.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa tuollainen sukupuolen toivominen.
Toivottavasti ei näy lapsille mitenkään.
Mitä inhottavaa siinä muka on? Toivottiin tyttöjä ja saatiin. Jos ois poika tullut niin ei me häntä oltaisi mekkoon puettu. Mutta kiitollisia ollaan ihanista tytöistämme.
Ai no sit ei mitää, kun ette olisi poikaa mekkoon pukenut! Mä kun luulin, että olisitte.
Arvotatte toisen sukupuolen toista paremmaksi, sopivammaksi, suotuisammaksi. Mikä siinä EI olisi inhottavaa?
Lapsenne
Mulla on kaksi tytärtä myös, olen sen jo useamman kerran sanonutkin. Eivät ole poikia tärkeämpiä ja päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
"The findings were absolutely fascinating we often assume little girls behave like angels, and if you have two this certainly seems to be the case. Bounty.com spokeswoman Faye Mingo said. "But the more girls you have the more of a handful they become - more so in fact than boys."
Tosin tutkimuksessa huomautettiin että näitä 4 tytön ja 4 pojan perheitä oli niin vähän ettei tulos välttämättä ole luotettava.
En kumpaakaan vaihtoehtoa. En halua lapsia lainkaan. Mutta jos olisi pakko saada lapsi, niin yksi poika riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin! Tytöt saaneet kaikki samat oikeudet kuin pojat, mutta ilman velvollisuuksia.
Ei, vaan onnettomia ja eroavat helpommin. Lisäksi isukki muuttuu neljänneksi akaksi perheessä, koska testot tippuu, mitä enemmän naiisia on ympärillä. Tutkittu juttu!