Millainn ihminen varastaa aikuisten kengät!!?
Tulin kuntosalilta ja huomasin että suhkot uudet valkoiset tennarit oli sitten viety, kiva sukkasillaan oli ulkona kävellä, miten kehtaavatkin. Miten säälittävä pitää ihmisen olla..
Kommentit (40)
Multa on myös viety kerran jumppasalilta. Oli kyllä Palmrothit, mutta ihan tuiki tavalliset kävelykengät. Ajoin sitten sukkasillani kotiin, ja mieheni tuli autolle vastaan tuomaan mulle kengät. Harmitti kyllä, noi oli hyvät jalkaan.
Ja ei tullut mieleenkään laittaa kuraisia kenkiä kaappiin. Mutta tämän jälkeen olen ollut viisaampi.
Multa on myös viety kerran jumppasalilta. Oli kyllä Palmrothit, mutta ihan tuiki tavalliset kävelykengät. Ajoin sitten sukkasillani kotiin, ja mieheni tuli autolle vastaan tuomaan mulle kengät. Harmitti kyllä, noi oli hyvät jalkaan.
Ja ei tullut mieleenkään laittaa kuraisia kenkiä kaappiin. Mutta tämän jälkeen olen ollut viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Suhkot 🤭
Mulla on Pumat. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa vietiin kerran uimahallista pyyhkeet 😆
Missä uimahallissa ei ole lukollista kaappia? Vai oliko sellaisesta viety?
Yleensä ne pyyhkeet otetaan sinne pesutiloihin mukaan, siellä on naulakot tai lokerot noita varten. On aika surkea jostain suihkusta tassutella vettä valuen pukukaapille saakka tai vaikka altaalta ensin hakemaan pyyhettä sinne pesutilaan.
Minä pakkaan uimahalliin/kylpylään aina surkeimmat pyyhkeet mukaan, niin ei tule iso vahinko, jos joku vie.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Köyhä?
Jos on varaa kuntosaliin?
Ens kerralla kannattaa mennä viiden euron feikkicrockseilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkialla ole valvontakameroita..oliskin
t.ap
Noissa paikoissa yleensä on.
Mulla vietiin nuorempana toinen kenkä luisteluradan pukukopista. Tilalle oli laitettu lähes identtinen kenkä, mutta koristesolki oli hieman erilainen. Oma kenkäni oli sitten tuotu ja heitetty takaisin yöllä pukukopin taakse ulos.
Vain tyhmä jättää mitään arvokasta vartioimatta.
Epäilemättä joku vihervassari, jolle kaikki on yhteistä, paitsi omat.
Hävettää kertoa, mutta isäni on varastanut itselleen kengät salilta.
Joku tyyppi oli aina hankala. Oli epäkohtelias ja ikävä. Kerran tää oli jättänyt kengät kaapin ulkopuolelle.
Isukki mietti, että siinähän oli suht uudet lenkkarit ja hänellä vanhat rämät. Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa vietiin kerran uimahallista pyyhkeet 😆
Missä uimahallissa ei ole lukollista kaappia? Vai oliko sellaisesta viety?
Eikö sulla muka ole suihkussa pyyhe mukana?
Mulle kävi sama kerran; valkoiset tennarit vietiin salin pukkarilta. Sen jälkeen on kengät mennyt kaappiin lukkojen taakse. Todella raivostuttavaa!
Lempipaikkani näpistää on uimahalllit ja yleiset kenkien jättö paikat.
Minulta pöllittiin nuorena muutaman kerran uimahallin pesutiloissa dhsmpoit ja hoito aineet. Käytin niihin aikoihin kalliita kampaamo tuotteita esim Kerastase.
Kerran laitoin tyhjiön shampoo- ja hoitoainepulloihin ihokarvanpoistoainetta varkaan varalta. Ja joo, joku pölli nekin pullot. Taisi varkaalta tukka lähteä..
Ei varmaan kannata laittaa mitään satojen eurojen uusia trenditennareita jalkaan jos meinaa jättää ne vartioimattomaan paikkaan.
Kukaan ei tule viemään jotain vanhoja tai parin kympin peruskenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen laittaa niitä kaappiin? No tyhmästä päästä kärsii
Eipä kunnan salilla ole mitään lukollisia kaappeja edes, ei käynyt mielessäkään että joku voisi kengät varastaa. Alle 100e maksoon uutena, mutta oli ainoat kevät/syksykengät mitkä omistin edes, nyt kiva etsiä uusia tilalle.. noh, opinpahan tästä että jatkossa menen salille sellaisissa kengissä joita ei tod. Varasteta!!!!!!!! T.ap
Ei ihmisiim voi enää luottaa, kaikki varastetaan mitä vain saadaan.
Ahne itsekäs opportunisti. 95% ihmisistä on sellaisia, ilmentävät näitä piirteitään vain erilailla ja eri tilanteissa. Veikkaan sunkin olevan.