Mitkä ovat teillä vanhimmat yhtä mittaa käytössä olevat verhot?
Meillä on makuuhuoneessa verhot, jotka on ostettu vuonna 1999. Itse asiassa ikkunassa on verhoa kolme kerrosta, on ulommat verhot (2 kerrosta) ja sisemmät verhot, jotka on sitten vuoden tai pari uudemmat. Sisemmät verhot eivät ole olleet yhtäjaksoisessa käytössä, mutta ulommat verhot on olleet mulla joka kodissa. Olen tässä miettinyt uusien verhojen hankkimista, siksi asia tuli mieleen.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 15 vuotta sitten ostin nuo minkä nytkin on käytössä. Tykkään niistä niin miksipä niitä vaihtamaan.
Eikä tarviikaan vaihtaa! Meillä vain nuo verhot ovat olleet eteläisellä ikkunalla jo 16 vuotta, ja sitä ennen niillä oli takana 10 vuotta käyttöä, niin alkaa olla jo vähän haalistumaa :D
Ap
Toin lapsuudenkodista ehkä 60v vanhat verhot makkariini. Lastenhuoneen verhot oli joku toinen ehtinyt omia. Retrokuosit hienoja. Toki tuuletellaan ja pestään.
V. 1961 Silkkikuikka-verhot (vanhaa Marimekkoa) makkarissa. En luovu, ovat kuin uudet. On pesty ja tuuletettu välillä. Tykkään itse ja muullahan ei olekaan väliä. :)
Vanhimmat on 5v sitten ostetut. Viime viikolla ostin taas muutamat uudet verhot
15-20 vuotta noi on tossa roikkunu. Ton tarkenpaa en muista.
Ehkä 15 vuotta sitten ostin nuo minkä nytkin on käytössä. Tykkään niistä niin miksipä niitä vaihtamaan.