Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teinirakkauteni päässä liikkuu?

Vierailija
19.03.2007 |

Olen nyt 26vuotias, seurustelin tämän ensirakkauteni kanssa siis sillon kun olin 14vuotias. Olimme yhdessä n. 2vuotta.

Olemme vuosien varrella olleet enemmän tai vähemmän yhteyksissä, heti eron jälkeen emme olleet yhteyksissä 3vuoteen kunnes mies otti yhteyttä yllättäen. olin sillon parisuhteessa ja asuin eripaikkakunnalla, mutta ero oli tulossa silloisen miehen kanssa. Kirjoittelimme viestejä ja sovimme tapaamisesta. No nähtiin ja ilta meni sillon kosketteluihin ja itkuun menneiden aikojen muistojen takia. No sen jälkeen emme sitten taas tavanneetkaan muutamaan vuoteen, muutin takaisin samalle paikkakunnalle jossa tämä ensirakkauteni asuu. Olin sillon 20v. No vietin railakasta sinkkuelämää sillon ja näimme jonkun kerran kapakassa ja kerran eksyimme sänkyyn, mies oli tällöin naimisissa ja hänellä oli/on kaksi lasta. Itse löysin sitten 21v. miehen ja tulin raskaaksi, ensirakkauteni taas erosi ja kovin paljon minulle kirjoitteli ja onnitteli kumminkin minua uudesta elämästäni. no tässä vuosien varrella olemme olleet yhteyksissa jonkun verran ja aina sama juttu.. Eli tämä mies haikailee menneitä, kiroaa eroamme ja omaa käytöstään jne. jne. Nyt minulle tuli taas ero 4vuoden suhteen jälkeen ja mesen kautta olemme nyt jutelleet jonkun verran, mies haluaisi tavata minut. En tiedä mitä nyt tässä tekisi sitten. eilen hän taas tilitti sitä miten olisi halunnut meidän jutun onnistuvan jne. Suhteesta on aikaa 11vuotta ja miehelläkin ollut lukuisia vakavia suhteita siinä ajassa!!! Yritin hänelle selittää että itse olin sillon niin nuori ettei suhteesta olisi mitään voinut oikein tullakkaan ja sanoa että menneet on menneitä, mutta hän vaan itkee ja surkuttelee asiaa vieläkin.

Haluisin miehen kyllä tavata ihan noin niinkun senkin takia että hän on hieno mies ja voisin hänen ystävänsä olla, mutta mitään romanttista en häntä kohtaan tunne. Onko väärin nyt nähdä tämä mies?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaushan on tunnetusti se " suurin" jonka muistaa aina. Sillon ollaan nuoria ja kaikki on uutta ja tunteet on suuria. Jotenkin sun kirjotuksesta tulee semmonen kuva että teidän välillä sunkin puolelta saattais olla kipinää. Miksi et häntä tapaisi ja keskustelisitte miltä kummastakin tuntuu. Jos susta tuntuu että et halua olla muuta kun ystävä niin sun pitää se hänelle sanoa. Saattaahan olla että teidän tarina onkin niin romanttinen että teistä lopulta pari tulisikin. Teillähän on toisaalta hieno tilanne kun molemmat on tässä välissä elänyt omaa elämää. Aika hienoa että mies pitää edelleen sinua hänelle oikeana. Anna mennä vaan ja katso minne se johtaa! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi