Miksi niin monet lapsettomat välttelevät lapsia ja valittavat niiden metelistä?
Sikiämisen tukemiseen pitäisi kaikkien osallistua. Ihmisiä ei voi ikinä olla liikaa <3
Kommentit (58)
Minä en ole lapseton, mutta inhoan silti lasten aiheuttamaa mölyä. Nykypäivän hitti eli turhan takia kirkuminen on aivan uskomattoman rasittavaa.
Positiivisesti kasvatettu lapsi joka katsoo voivansa käyttäytyä miten tahtoo (eli "ilmaista tunteitaan") ei ole kovin miellyttävää seuraa.
Saanko paskantaa suuhusi?
T. Raimo
Kauanko olet kärsinyt peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Saanko paskantaa suuhusi?
T. Raimo
Eiköhän ap:llä ole paskaa suussa ihan riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole lapseton, mutta inhoan silti lasten aiheuttamaa mölyä. Nykypäivän hitti eli turhan takia kirkuminen on aivan uskomattoman rasittavaa.
Miksi sitten osallistuit liikakansoittamiseen?
Siksi kun itselle on opetettu käytöstavat, eikä saanut huutaa ja möykätä kun oli lapsi. Kauhean vaikea ymmärtää ettei käytöstapoja nykyään vaadita. Poikkeuksia ja hyväkäytöksisiäkin lapsia tosin on, he ovat miellyttäviä. Ymmärrän kyllä vaikkapa hoplopissa riemunkiljahdukset ja lievän riehaantumisen, mutta esim. kaupassa pitäisi osata käyttäytyä eikä kiljua ja juosta ympäriinsä. Haluan olla rauhassa enkä kuunnella ja väistellä kiljuvia kakaroita.
Mikä jukurtti tai rahka eläkeläiselle?
Samaa ihmettelen. Hirveä kiire tulee karkuun, kun itse aloittaa poikimisen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun itselle on opetettu käytöstavat, eikä saanut huutaa ja möykätä kun oli lapsi. Kauhean vaikea ymmärtää ettei käytöstapoja nykyään vaadita. Poikkeuksia ja hyväkäytöksisiäkin lapsia tosin on, he ovat miellyttäviä. Ymmärrän kyllä vaikkapa hoplopissa riemunkiljahdukset ja lievän riehaantumisen, mutta esim. kaupassa pitäisi osata käyttäytyä eikä kiljua ja juosta ympäriinsä. Haluan olla rauhassa enkä kuunnella ja väistellä kiljuvia kakaroita.
Vaikea niitä on estääkään kiljumasta ja juoksemasta jos eivät halua totella.
Ennen lapset opetettiin tottelemaan, mutta se ei ole enää tapana. Kun vanhemmat tai kuka tahansa aikuinen sanoi jotakin, niin sitten tehtiin niin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapset opetettiin tottelemaan, mutta se ei ole enää tapana. Kun vanhemmat tai kuka tahansa aikuinen sanoi jotakin, niin sitten tehtiin niin.
Kurikasvatus on nykyään lasun paikka. Lapsilla on oikeudet toisin kuin mitä boomerien aikaan.
Neljän lapsen äitinä en minäkään jaksa kuunnella lasten meteliä. Ei minun lapset saaneet kaupassa juosta ja kiljua eikä missään muuallakaan, jos näin kävi sai mennä ulos odottelemaan
Täytyy tunnustaa, että minäkin kierrän kaukaa VR:n lasten leikkivaunun, mutta en valita.
Vierailija kirjoitti:
Neljän lapsen äitinä en minäkään jaksa kuunnella lasten meteliä. Ei minun lapset saaneet kaupassa juosta ja kiljua eikä missään muuallakaan, jos näin kävi sai mennä ulos odottelemaan
Jos lapsen jättää ulos odottelemaan niin mikä takaa ettei lapsi karkaa sillä aikaa? Tai joku tee lasua jolloin sosiaalipäivystys hakee lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on, joo kyllä ennenkin lapset kirkuivat, huusivat, kiljuivat mutta nykyään tuntuu että eivät osaa muuta edes tehdäkään kuin tuota.
Miksiköhän he haluavat olla lapsettomia? Äly hoi