Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilahtuisitko tällaisesta äitienpäivälahjasta?

Vierailija
10.05.2025 |

Mulla on rahat vähissä ja en pysty tänä vuonna ostamaan äidille mitään. Menen vanhemmille käymään ja leivoin marjapiirakan. Annan myös itse maalaamani kortin, jossa on pieni runo. Tiedän, että sisarukset tuovat kalliita lahjoja. Oma muistamisen on niihin nähden hyvin vaatimaton.. 

Ilahtuisitko sinä äitinä lahjastani? 

t. Kolmekymppinen nainen 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä oikeasti ole sun äidille mitään velkaa, sehän sut on maailmaan saattanut eikä sulla ole ollut siihen sanomista.

Mutta itselläkin on hirveitä paineita köyhänä osallistua äitienpäivään tai isänpäivään, tuntuu että nykyään pitäisi olla hirveästi kaikkea siinä  missä ennen kortti riitti tai joku muu pieni muistaminen.

Missä näin? Kaikki tuntemani vievät joko kukan tai suklaata varallisuudesta riippumatta 

Vierailija
22/24 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostaisin paljon enemmän itse tehtyä ja mietittyä lahjaa kuin kaupasta ostettua, vaikka se olisi miten kallis tahansa. Rahalla ei voi ostaa rakkautta.

Omatekoisella lahjalla ilmeisesti voi? Surullista. Ei kaikki ole käteviä käsistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin.

Vierailija
24/24 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin todella paljon. En missään nimessä haluaisi lapsilta kalliita lahjoja, tuntuisi nololta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän