***3-kuumeilijat, viikko12***
Kommentit (34)
ensimmäiseksi plussa tuulia meille kaikille! *puhaltaa*
äiti1972 jokos olet testaillut...
täällä kp 25 menossa ja masuun juilii, ihan kuin olis täti tulossa taas ajallaan...mites muilla on lännöt ollu..mulla tuolla 37 tietämillä jatkuvasti...*elää toivossa* ja kamala himo syödä kaikkea..kohtuutonta, liekkö mikä mieltä painaa kun kotosalla tulee kiukuteltu ihan tyhjästä...vaikka mies on mitä ihanin.
Miehelläkin vauva kuume....kertoilkaahan kuulumisianne..
mites olette testanneet..kp?? millon on näyttäny mahdollisen plussan?
yk 2
-cecci-
Nyt sitten olisi kp 16/24-27. Tuntuu että alkaa järki lähtemään tässä odotellessa. ;) Mun raskaudethan kun ovat olleet oireettomia menkkojen poisjääntiä lukuunottamatta. Eilenä kyllä särki ristiselkää samalla lailla kun ennen menkkojen tulloa, mutta se tais johtua siitä että nökötin sohvalla neulomassa koko päivän ja tuo sohva ei tuohon toimintaan ole hyvä.
Kerrankin tietyt tahot toimii pikavauhtia. Laitoin eilenä akkrepyynnön Nummirockiin ja äsken sain myöntävän vastauksen. =) No eipähän tartte ainakaan sillä päätä vaivata sitten. =)
Mitenkäs muut?
Mullakin lähtee järki! Kp 30 menossa ja eilen nukkumaan laittaessa alavatsa kipeänä ihan niinkuin menkat ois tulossa. Olinkin jo ihan varma, että tänään ne alkaa, muttei kuitenkaan ainakaan vielä mitään. Kummassakaan raskaudessa ei ole ollut mitään alkuoireita, niin en osaa oikein itseäni tutkailla. Ja tuntuu, etten oikein uskallakaan.
Testailla aion vasta kp 42 tai jotain sellaista, siis jos ei siihen mennessä mitään tapahdu. Eli piinailu vaan jatkuu =)
Plussaonnea kaikille kovasti!
Salima
Mukava, että te uudemmat täällä kirjoittelette, vaikka olo alkaa tuntua aika yksinäiseltä.
Piinailkaahan minunkin puolestani. Vielä en tiedä jatkuuko meillä yritys vai ei. En ole uskaltanut puheeksikaan ottaa.
Äiti1972 kp5/~28-30 yk5?????
Eikös täällä enää muita tuttuja oo ku Äiti1972? Onko teil yritys päällä vai onko nyt jotain taukoa? Onkos muut plussannu vai muuten vaan lopettanu pinoilun kuten mä reilu kuukaus sit?
Mulla ois nyt ilosia uutisia eli kierto 7 näytti tuottavan tulosta. Tein viime sunnuntaina raskaustestin ja plussaa näytti. Täti oli tosin jo yli viikon myöhässä. Meil oli muutto tän kuun alussa ja oltiin viikko myös etelän lämmössä. Ehkä ne stressit nyt purkaantu tässä ja toivottavasti kaikki menee jatkossa hyvin. Koko ajan on pelko keskenmenosta! Täytyy siis varata aika yksityiselle ultraan parin viikon päähän ni ainaki sydämen sykkeet pitäis näkyä.
En uskalla vielä mennä kotiloihin mut ehkä sit ultran jälkeen jos kaikki on hyvin!
Tsemkiä kaikille 3-kuumeilijoille ja eiköhän kaikkien toiveisiin vastata vaikka mäkin jo luovuin melkeen toivosta.
Tarald viikolla 6, oiskohan nyt 5+3 ja pelko pepussa et onko kaikki hyvin
en sitten malttanu olla testaamatta vaikka vast akp 25 menossa =( ensin tein apteekin testin, sitten vielä kuntosalilta tullessa hain apteekista ton aconin. molemmat näytti miinusta. lämpö 37.1 ja valkovuotoa on...mites muilla...tietääkö tätin tuloa..? (hormonikierukka poistettiin joku kuukausi sitten niin ei toi omakaan kierto vielä ole kovinkaan tuttu)
Ja paljon onnea Tarald!!!!!!Samoilla viikoilla siis mennään...: )) enkä ole itsekään saanut siirryttyä kotiloihin, yk6 oli meillä se ratkaiseva.Nyt siis elellään rv5+5..
Omassa olossa ei juurikaan ihmeempiä, väsyttää ja kaikki hajut yököttää.Mutta muuten olo aika normaali.
Onnea kaikille tähän kiertoon ja plussajunassa on tilaa teille kaikille!!!!!
-Happy rv5+5
Tervehdys kaikille! En ole sitten viimeviikon käyny kirjottelemassa tai lukemassa kuulumisia. Aikas hiljaiselta vaikuttaa täällä... Missä kaikki on???
Cecci: Millaiset kp:t sinulla on yleensä ollu? Jospa testasit kuitenkin liian aikaisin. Jaksuja.
DeFeis: Jaksuja piinailuun. Koitahan jaksaa odotella että kp:t lisääntyy.
Salima: Sinulle myös tädin-karkotus säteitä! Plussaonnea+++++
Äiti1972: Jaksuja myös sinulle tädin tultua.... Minulla muuttui myös maanantaina yk4 yk5:i =(
Tarald: WOW! Hujasti Onnea plussasta ja paljon tarraa mukaan!!!!!! Ihanaa kun pitkä yritys palkitaan!!! Älä sinäkään unohda meitä, käy kirjottelemassa tänne aina välillä.
On: Eli mun yk vaihtui sitten maanantaina yk5. On nää ihmeellisiä kiertoja mulla. Toissa kierto oli 64 ja nyt vaan 22. Ota näistä nyt sit selvää. Sain ne verikoe tulokset, muuten kaikki oli normaalit paitsi munuais-arvot oli alle sallitun. Johtuiskohan siitä kun en omista sappea ollenkaan, tiedä häntä. Lääkäri ottaa yhteyttä, jos haluaa tutkia lisää. Eipä mitään muuta kerrottavaa. Puulla päähän lyötynä täällä näitten kiertojen kanssa.
mp73 yk5, kp3 / ???22-64???
Jos nyt minäkin kirjoittaisin jotakin...
Flunssassa ollaan oltu koko viikonloppu ja alkuviikko. Väsyttänyt on kamalasti. :/ Mietin vaan tässä, että olisinkohan sitten raskautunut kun alavatsassa tuntuu " kuplimista" ja sellaista painon tunnetta ja rinnat on turvoksissa. ??? Nyt on menossa kp 19 tai 20. Tässä olisi vielä n. 9 päivää kun menkojen pitäisi alkaa. Maanantaina teki mieli pullaa hillon kera vaikken pullaa yleensä syö... Vai kuvittelenko vain nämä kaikki oireet...? Hommailtiin vain kp 8 ja 11, ja ovis oli kp 15 tai 16. Voiko olla mahdollista? Mies on toistellut, että taidat olla raskaana, mutta kun minun mielestä en ole, siis ennen näitä kuplimisia ym. Huh, huh... No saas nähdä nyt. Ei kyllä vielä pitänyt, mutta... Katsotaan.
Onnea kaikille plussanneille! Ja +++++-onnea mulle! :)
T.2pojanäiti-74
Pikaisesti kirjoittelen.
Tarald: Mukava kuulla sinusta piiitkästä aikaa ja noin ihanan uutisen kanssa. Palstatauko taisi olla viisas päätös. Onnea uuteen kotiin! Oli varmasti myös mukava loma. Ja joko kolmekymppiset meni. Onnea siitäkin.
Muistat ehkä, että meillä mies jo alussa meinasi perääntyä koko kolmosasiassa. Nyt kun ei vauvaa kuulukaan niin on varmaan ehtinyt miettiä moneen kertaan miten helppoa elämä alkaa jo olla näiden kahden lapsen kanssa. Ja olisihan noita rahareikiäkin mm. remonttia ja mökkiä. Mä en ole tässä kierrossa vielä uskltanut ottaa puheeksi koko vauva-asiaa, mutta nyt alkaa olla jo sellaiset kp:t, että enää ei voi montaa päivää siirtää. Siihen kuopuksen 3v syntymäpäivään ennen la:ta on 2 yk:ta jäljellä. Ne mä haluaisin vielä yrittää. Ei mikään ihan lyhyt sepustus, mutta oli kiva saada sinut iloisissa merkeissä takaisin. Vielä kerran onnea.
mp73: jospa se kierto alkaisi jo kohta löytää oman uransa. Tuntuu, että lyhytkin kierto olisi parempi kuin ne pitkät, joita sinulla on ollut. Ehkä seuraava (jota ei toivottavasti tule) on jo " normaalimpi" .
Kaikille tsemppiä piinailuun ja plussatuulia.
Äiti1972 kp6/~28-30 yk5?
Olen pikaisesti koneella ja tulin lukemaan tännekin viestit, vaikken minäkään tänne enää kuulu.
Todellakin onneksi olkoon kovasti plussasta Taraldille!
Ja terveisiä myös Happylle, minustakin tuntui ihan samalta, että en uskaltanut ä miettiä mitään etukäteen plussan jälkeen muutamaan viikkoon, saati siirtyä odotuspuolelle, enkä nyt ole vieläkään siirtynyt. Alkuraskauden ultrassa kävin rv 7+1 ja sitä odotin pari viikkoa jännittyneenä, mutta kaikki näytti olevan kunnossa, ja olento vastasi viikkoja 7+3. Nyt on ensimmäinen neuvola-aika ensi maanantaina, jolloin viikkoja 9+0, mutta itse olisin lykännyt sitä vielä viikolla eteenpäin, terkkari antoi kuitenkin tuon ajan.
Oletteko itse menossa varhaisultraan? Mielenrauhan takia?
Mp73: tsemppiä kiertojesi kanssa, jospa alkaisivat itsestään nyt tasoittua. En tiedä luitko aiemmin viestini serkustani, jolla myös pitkät ja epäsäännölliset kierrot, ja yhtäkkiä hänelle tuli tunne, että pitää tehdä raskaustesti, joka oli heti positiivinen.
Äiti1972: Toivotan teille onnea nuohon kahteen kiertoon, toivottavasti saat nyt miehesikin mukaan. Ehkä sinun ei tarvitsisi olla niin ehdoton tuon täsmällisen ikäeron suhteen? Jos ei nyt tärppää, voihan olla että juuri se 3. kierto olisi se oikea, ja vauva voi syntyä etuajassakin.... (tarkoitan vain, että ei sitten joskus myöhemmin jää harmittamaan oma ehdottomuus, jos kuitenkin kolmatta on toivonut!)
Toivotan siis onnea!
Onnea ja plussatuulia kaikille muillekin!
Ehkä tulen sitten kirjoittelemaan odotuspuolelle joskus jos näen siellä tuttuja nimimerkkejä,
nyt hyvää kevättä!
t. DorisDay rv 8+2
Ikävä kyllä se ehdottomuus riippuu raha-asioista. Silloin kotihoidontuki loppuu ja mun työhön ei voi/kannata palata muutamaksi kuukaudeksi ja ennen kaikkea äitiyspäivärahassa on megaero, jos kuopus ehtii täytää kolme. Tälläistä tämä elämä on. Tässä iässä en edes uskalla haaveilla iltatähdestä, jos helppoon tottuu.
Äiti1972
ääh, enpä tullut ajatelleeksi tuota puolta!
Pidän teille sormet ja varpaat pystyssä, että tosiaan sitten nyt tärppäisi, jos sitä toivot.
Tunnistatko itse oviksen?
t. Doris
dorisday: joskus on selvä kipu toispuoleisesti juuri sopivaan aikaan, mutta tarkemmin en tunnista.
Kysymys kaikille. Voiko papa-kokeen ottaa jos on raskaana? Kyseliköhän Happy tätä jo aiemmin. Sain kutkun iän myötä seulontoihin, mutta ensimmäiset ajat on vasta huhtikuun loppupuolella. Täytyy huomenna soittaa ja kysyä. (Mä olen odottanut kutsua koko alkuvuoden ja kuitenkin ollaan tässä pisteessä. Raskauden jälkeenkään ei mitenkään tälle vuodelle ehdi)
Äiti1972
Just äsken sain valmiiksi ruskeasävyisen (vaaleaa ruskeaa...) pienen takin ja housut, neulottuna tietenkin. Tai noh, takista puuttuu napit kun mulla ei niitä ollut. Ajattelin vielä tehdä samaan settiin luonnonvalkoset sukat, tumput ja hatun.
Siis neulonhan mä muutenkin melkein 24/7 mutta eilenä mun sisäinen ääneni suorastaan karjui että teepäs tuollaiset. =)
Muistaakseni papa-koetta ei voi ottaa jos on raskaana. En ole ihan varma, mutta mulla taisi olla samanlainen tilanne, että mulle tul ikutsu papa-kokeeseen, mutta olin sillion raskaana ja soitin sinne ja sanoivat ettei voi tulla. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tänään ei sitten tunnu mitään kuplimisia... Taisin kuvitella vaan. Miehen kanssa menee hermo, kun on niin väsynyt kun tulee illalla kotiin ja minulle jää lasten läksyt kodin siisteys ym. ym. Oon niin väsynyt! :/ Eilen piti mennä koko porukka kauppaan (uusperhe, 5 lasta), mutta sitten mies täräytti jotain( siis sanoi) ilkeästi,e ttä minä aloin pillittämään ja riisuin takin ym. ja jäin kotiin. Olisi tehnyt mieli pakata ja lähteä jonnekin muualle. Olen niin kypsä tähän ainaiseen kotona olemiseen. Mies itse ehdotti, että mentäisiin kahdestaan kylpylään, mutta kun olen yrittänyt monta kertaa kysyä, että milloin, niin sanoo vaan, että ei ole ehtinyt miettiä. Kohta varaan vaan kylpyläviikonlopun ja menen sinne vaikka yksin! Aagh... Se tulisi tosi tarpeeseen.
Joo, no siinä tuli hieman valitusta...
T.2pojanäiti-74
Mies ilmoitti toissa aamuna, että lähtevät isompien lasten kanssa viikonloppuna mökille ja että voisi ottaa meidän isomman yhteisen pojan mukaan. Kun minä en yleensä sinne mökille halua lähteä mukaan. No, olisihan se vaihtelua sekin. Jäisin sitten vauvan kanssa kotiin. Ilmeisesti mies itse oli päätynyt mökki viikonloppuun eron sijasta. Pari iltaa sitten nimittäin sanoi,e ttä on niin väsynyt mun marmatukseen ym. , että haluaa erota. Että näin. Hyvin menee... Yritä sitten tähän vielä yhtä lasta.... :/
T.2pojanäiti-74 (ja 3lapsen äitpuoli) Väsynyt..... :-/
2pojanäiti jaksamisia parisuhteessa.
Kyllä meilläkin uhkailtiin erolla aikoinaan kun lapset oli ihan pieniä ja oltiin kummatkin väsyneitä ja kiukkuiltiin toisillemme joka asiasta.
Ja nyt kun poika 3v ja tyttö 2v niin harkittiin jo että pitäisikö mennä maistraatissa salaa naimisiin ennen tän kolmanne syntymää. Noh katotaan nyt.
Huomenna mulla on ensimmäinen ultra ja jännittää ihan vietävästi. Toivottavasti kaikki on hyvin.
En vielä tunne käsin kohtua. Mutta iltaisin sängyssä selällä ollessa tunnen kohtuni " sisäisesti" aika vaikee selittää. Mutta siellä se kohtu tuntuu vaikka käsin en tunnekkaan.
=)
Tsemppiä kaikille vauvan hankintaan. =)
Tsirppana rv 11+5
Minäkin olen ehdotellut, että jos mentäis miehen kanssa naimisiin vaikka maistraatissa, vaikka kirkkohäät olisin halunnut. Mutta ei vastaa mitään. Ilmeisesti ei ole valmis, vaikka onhan tässä oltu yhdessä jo reilu 5 vuotta ja 2 yhteistä lastakin on. Mutta saas nähdä.
Missäs kaikki ovat näin alkuviikosta, kun näin on hiljaista? =)
Keväistä alkanutta viikkoa!
Salima