***3-kuumeilijat, viikko12***
Kommentit (34)
tässä en ole malttamatomuuttani sitten oottanut vaan testannu negat kp 25 ja kp27 ja tänään sitten kp 28 aamulla acoilla nega..mutta nyt muutaman tunnin päästä kun katsoin oli testiin tullut ilmeisesti haamu...haalean haalea..ta sitten kuvittelen sen siihen!! mahdollistahn sekin on..*onnistuu aina huijaamaan itseään* mies tosin ei nähny kun " viivan paikan" eli onko aconissa viivan paikka*
Joskus aikoja sitten kysyin Aconin valmistajalta viivanpaikasta ja vastaus sieltä oli, että ei ole. Jos viiva on harmaa niin heidän mukaan pissassa ei vielä ole tarpeeksi hcg:tä ja kannattaa testata parin päivän päästä uudelleen. Tosin aina kannattaa muistaa se, että testi pitää mulkasta sen tietyn ajan sisällä....
joo, niinhän se itäs *nolona* eikä mun nytkään ollu tarkoitus roskiksesta kaivaa, mutta...miten kovasti sitä toivookaan...ei kai se auta kun oottaa kuitenkin menissa kp 28 vasta. esikoista yritettiin 6vuotta, toisen kanssa meni 5k että senkin mukaan aika epätoden näköistä..
Ihan uteliaisuuttani on pakko kysäistä että kuinka pitkä kierto sulla muuten on? Ja oliko testi se sairaan herkkä vaiko normaali?
Varasin just yksityiselle ulraan ajan joka on n. 7+5 joten toivotaan sit et kaikki on hyvin pikkusella ja uskallan ehkä siirtyy kotiloihinki. Nyt taidan vaan välillä palstailla täällä.
Tänään vietetään mun 30v synttäreitä ja meijän tupareita. Tehään kyllä boolia ja tarjotaan likööriä mut ite en juo tietenkään. Vaan yks kaveri tietää et oon raskaana joten aion mukamas ottaa eli varmaan annan miehen aina sit juoda mitä oon itelle kaatanu. katotaan miten toimii ja huomaako kukaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia kolmoskuumeilijoihin!
Tarald ehkä 5+6
..sillä aconin kasetti testillä. ihan vertailujen vuoksi etsin sitten myös edellisinä päivinä tekemäni testit ja ei niissä moista viivan paikkaa näy. netistö tosin etsin kokemuksia ja mulle jäi käsitys et toi testi ei ole monenkaan milestä kamalan " luotettava" no mutta, katsotaan huomenna uudelleen. nyt vasta toinen yk, edellinen oli 28pv mutta ennen ed. lasta heitteli kiertokin melkoisesti...että mene ja tiedä sitten =) ainakaan vielä ei ole täti kurvannut pihaan. ja ja pienen pieni mahdollisuus siis on...=)
Onpas mukavaa kun on viikonloppu tulossa.
Täällä jännitellään, kp 33 menossa ja viime kierto oli 35 pvää. Olen jotenkin ihmeellisesti onnistunut unohtamaan välillä tämän " projektin" ja hommaillut kaikkea muuta. Lähinnä ulkoillut muksujen kanssa, ollut mahtavia ilmoja ainakin täällä pohjoisessa.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Salima
on sitä kummallinen kun ei meinaa suostua uskomaan että ei kai osunu tälläkään kierrolla..lämmöt on pysyny tosin 37 paremmalla puolella, rinnat arat (mutta kun ovat aina ennen menkkoja) ja pissa tuoksuu ihmeelliselle...ei tartte ees haistella...joko mulla on pissatulehdus ja hyvä mielikuvitus, tai sitten vain toi hyvä mielikuvitus! *nauraa* kp 28 siis tänään...kierto 28 tai enemmän =)
eli täällä sitten ootellaan tätiä saapuvaksi, vaikkei avosylin kuitenkaan toivoteta tervetulleeksi.
ps. lasen kanssa oltiin uimahallissa ja oi ihanaa kun oli pari tuntia aatokset ihan kokonaan muuaalla =)
Tämä ketjuhan uhkaa vallan hukkua...
En malttanut sitten enää odotella vaan tein testin tänä aamuna kuudelta. Ehdin jo untakin nähdä tuloksesta =) No, sydän pamppaillen sitten kolme minuuttia odottelin ja olin jo varma, että mitä sieltä tikusta paljastuu. Siellä oli kaksi viivaa!!! Eli minä olen raskaana!!! Voi herran pieksut! En olisi uskonut, että tämä nyt jo tärppää kun ei niitä oireitakaan ole ollut ollenkaan.
Perhe vielä nukkuu, taidan makustella tätä asiaa itsekseni vielä jonkin aikaa. Oli pakko tulla tänne kertomaan heti, virtuaalivertaistuelle!
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja paljon paljon plussaonnea!!!
Salima (ihan pöllähtäneenä)
Kerros nyt vielä oireet ennen plussausta.... ;)
ON: Ei mitään ihmeellistä... Tissit on edelleen kipeät vähäen on.off meiningillä ja välillä on muka huono olo, semmonen että olisi syönyt liikaa makeaa. Siinäpä se sitten. Niin ja nyt on kp 21/24-27 eli vielä voi vähän aikaa piinailla.
Nyt jälkikäteen on helpompi huomata noita oireita. Väsynyt olen kyllä koko ajan ja alavatsaa on juilinut just niinku menkat olis tulossa. Ihan kummallisia unia olen nähnyt sekä hikoillut kuin uitettu koira öisin. Makeaa myös haluttaa jatkuvasti, mutta tämä minulle ihan normaalia =) Jaa, siinäpä ne taitaa olla. Vieläkin on ihan pää pyörällä ja uskomaton olo. Nyt vain täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin. Enkä aio odottaa tuota maagista 12 viikkoa vaan kerron läheisilleni jo heti. Jännittää kertoa,kun emme ole vauvan yrityksestä kertoneet. Tulee siis yllätyksenä.
Onnea salima ja muutkin plussanneet!
Hyvä että uudet jaksaa pitää pinoa pinnalla.
Teitä onkin täällä paljon piinailijoita, plussatuulia kaikille!
Täälä oli muitakin jotka ei vielä ole siirtyny kotiloihin.
Itselle ei mitään kummempia. Heti kun 7 viikkoa tuli täyteen alkoi oksentelu niinkuin ennenkin. Iltaisin on kaikista pahinta vaikka pahaaoloa on pitkin päivää.
Ensimmäinen neuvola on maanantaina, toivottavasti kaikki on hyvin. Jokohan sydänäänet kuuluis? Olis niin ihanaa kuulla ne, tekis olon turvallisemmaksi.
Täällä on kovasti keskusteltu oireista. Kun meillä tärppäs, oikeastaan mitään oireita ei ollut. Mahaa juili aivan niinkuin ennen menkkoja. Ainut ero oli " kuivakausi" oviksen jälkeen. Meillähän yk oli 10 ennenkuin onnistui, joten koittakaan vaan vielä jaksaa pitää toivoa yllä!
Paljon plussatuulia teille kaikille!
oinas72 8+1
Käytiin tänään kirpparilla vaikkakin vähän mietitytti koko homman toteutus kun mies oli vasta seiskalta aamulla himassa. Oli venannut taksia 3 tuntia. Tosin mä kyllä pyysin, että ei hillu yömyöhään just kirppisreissun takia. Vastaus oli joo joo....
Kuitenkin... Kirppikseltä löytyi sikahalvalla tytöille vähän kesävaatetta, etenkin paremman näköisiä t-paitoja tuli ostettua muutama. Sitten mukaan tarttui muutama pieni vauvanvaatekin. =) Niistä kaksi on ihan tyttövauvan vaatekappale, muut unisex-mallia.
Mulle on iskenyt hillitön vauvanvaateostobuumi. *pyörittelee silmiään* Nyt on valmiina varastossa pieni arkullinen vaatteita ja lisää on tulossa 1-2 viikon sisällä, sen verran ahkerasti olen riekkunut huutonetissä. ;) Niin ja neuloinhan mä sen villa-asun tumppuineen, sukkineen ja hattuineenkin jo. Syy tähän ei ole se vauvakuume (sitä kun oon potenut jo vähän yli vuoden ja sinä aikana ei ole tehnyt/ostanut mitään varastoon) vaain ihan oikeesti kuudes aisti tai tuttavallisemmin mutu vaan. =) Jotenkin vaan on sellanen tuntu, että noita kamppeita tarttee aikas pian. Noh, kohtahan se nähdään onko mun mutu ensimmäisen kerran väärässä.
Tuossa siis tämän päivän turhat lätinät.
Nyt olisi kp 19/24-27... Tissit on välillä kipeät (vähäsen), mutta se ei kyllä mitään todista. Niin ne olivat pipit myös viime kierrossa. Tosin... selkään ei satu eikä v*tuta sitten yhtään.
Sain eilenä kuulla, että kaveri odottaa vauvaa. =) Ihana uutinen eikä oikeastaan edes käy kateeksi.
Niin ja onnea plussanneille, täällähän oli yksi (?) ihminen jolle pärähti kaksi viivaa tikkuun.