Sanni G-l: Jatkossa työtön ei saa omistaa mitään eikä tilillä saa olla rahaa
Entä jos on työtön työnantajien ikärasismin takia (vaikka hakee reippaasti töitä)? Ei siitä saisi työtöntä kurittaa !! Ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelle pudonneita on hyvin paljon (akateemisissakin) yli 50-vuotiaissa!
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Tai entä jos on vaikea työllistyä jonkin sairauden takia? Mutta sairauseläkkeelle et pääse, koska ehtoja kiristetty.
Suomen yleisin sairaus on lorvikatarri ja siitä paranee ihan menemällä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mites on, tuleeko ne hakemaan autot/moottoripyörät, asunnon ja mökin pois? Voi tulla "vähän" sanomista.
Ei, mutta et saa yleistukea (eli mitään) ennen kuin nuo on myyty ja rahat syöty.
Asumistuki poistetaan kaikilta kansalaisilta, joten työttömien vuokra-asunnot annetaan töissäkäyville pienipalkkaisille. Työttömät sijoitetaan kaupunkien tyhjiksi jääneisiin kasarmeihin ja virastotaloihin, sekä yrityksiltä tyhjiksi jääneisiin toimistorakennuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kokkari on seonnut lopullisesti!. T. kokoomusta en äänestä enää
Tuskin olet tähänkään asti äänestänyt, demukkapummi.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla toisten elätettävänä (tuilla) on reilua käyttää ensin omat rahat.
Minä olen työtön. En todellakaan halua olla kenenkään elätettävänä. Olen hakenut useampiin paikkoihin. Minun syytä se ei ole jos en työpaikkaa saa.
Vierailija kirjoitti:
HALLLITUS VAIHDETTAVA!!!
HAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAA...........
Agenda2030 on virallinen Valtioneuvoston ohjelma jota Suomi noudattaa.
"Et omista mitään, sinulla ei ole yksityisyyttä, olet onnellinen"
Tällaiset maanpetturit noudattaa tätä WEF:n agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnellinen kun et omista mitään eikä sinulla ole rahaa.
No en kyllä ole!
Työtön voi myös siirtää paperinsa Viron, Latvian tai Liettuan työvoimatoimistoon, jolloin hänen muuttokulunsa maksetaan Suomen valtion toimesta. Muutto on pysyvä eli sitä ei voi peruuttaa paitsi jos saa Suomesta työpaikan. Nuo maat tarjoavat työttömille työnhakijoille asunnon ja päivärahan sekä yritystoimintaa varten kiinteistön.
Ahaa, eli vaikka haen aktiivisesti töitä, mutta en vaan saa kutsua haastatteluun tai ei palkata, niin siksi minut ja lapseni pitäisi laittaa kadulle kuolemaan? Nyt on kyllä kovin keskiaikaiset menot.
Miten tämä minkään omistamattomuus ja rahattomuus edistää työllistymistä? Se ei liity siihen mitenkään, tämä on vain ihan silkkaa sadistista ja mielisairasta köyhän kyykyttämistä ja päähän potkimista. Tällaiselle ei ole mitään tarvetta, oikeistolaisten perverssi tyydytys köyhän kyykytyksestä ei kelpaa perusteeksi!!
Saa omistaa vaikka mitä ja kuinka paljon,kun ET hae tukia,simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Mites on, tuleeko ne hakemaan autot/moottoripyörät, asunnon ja mökin pois? Voi tulla "vähän" sanomista.
Ei. Et vaan saa rahaa ennen kuin olet hoitanut asiasi kuntoon. Ketään ei pakoteta myymään mitään. Ihan samoin kuin nykyäänkään ei ole pakko toimittaa tiliotetta Kelaan. Jos ei toimita, niin päätöstä ei vaan voida tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli levittää väärää tietoa. Yleistuessa ei jää ilman tukia, jos on omaisuutta, se on keksitty väite. Poistakaa valheelliset trollien aloitukset aiheesta.
Riippuu tietenkin tilanteesta. Eihän tälläkään hetkellä toimeentulotukeakaan myönnetä jos esim. omistaa metsää tai mitä tahansa minkä voi _myydä_.
...kuten vaikka vaimon tai lapsen
Oma asunto (jos siinä asuu) ei tule vaikuttamaan tukiin, ei 2026 eikä 2027. Tämän tiedon löytää helposti netistä.
Vierailija kirjoitti:
Oma asunto (jos siinä asuu) ei tule vaikuttamaan tukiin, ei 2026 eikä 2027. Tämän tiedon löytää helposti netistä.
Se riippuu asunnosta. Eiran kaksio kyllä evää tuet, Myyrmäen ei.
Vierailija kirjoitti:
Agenda2030 on virallinen Valtioneuvoston ohjelma jota Suomi noudattaa.
"Et omista mitään, sinulla ei ole yksityisyyttä, olet onnellinen"
Tällaiset maanpetturit noudattaa tätä WEF:n agendaa.
turpakiiqanonpelle
Jos ei saa olla rahaa, niin vaihdannaistalous tulee tilalle. Tee sinä tämä asia minun puolestani, niin minä teen tuon. Vaihda tavara A tavaraan B. Mikäs siinä. Rahan arvoinen omaisuus vaihtaa kätevästi omistajaa.
Työttömyys katkaistaan jatkossa 200 päivän jälkeen, jolloin työtön kuljetetaan uudelleenkoulutukseen. Tällöin ei enää huomioida aiempaa koulutusta, vaan uusi ammatti on risusavotta, marjanpoiminta tai talvella lumenluonti.