Auton vuosihuolto - käyttökielto
Jarrunesteet valuu, akseli lähes poikki. Nyt tuli käyttökielto. Viime viikolla auto oli vuosihuollossa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Huollosta nyt ainakin rahat takaisin. Ammattitaidotonta porukkaa. Itsekin käytän huollossa aina ennen katsastusta siksi, että tarv korjataan ennen katsastusta. Onko autoa edes huollettu?
Huollossa tarkistetaan ne kohteet, mitä huolto sisältää.
Monen firman "vuosihuolto" ei sisällä muuta kuin öljynvaihdon ja tyyliin tuulilasinpesunesteen täytön.
Ei sellaisessa mitään jarruputkien kuntoa tai akseleita tarkasteta.
Lisäksi jarruputki voi olla päällisin puolin ehjä, sisältä mätä ja sitten se vaan erään kerran katkeaa kun jarrutat.
Asiakkaan pitää itse olla hereillä, että mitä hän haluaa autolle tehtävän, tuoda se tarve ilmi huoltoliikkeessä ja maksaa siitä.
Pelkästään se että "joo tehkää vuosihuolto" ei takaa oikeastaan yhtään mitään.
Sanni16kerava
Kannattaa tosiaan ensin katsastaa auto ja vasta sitten viedä huoltoon vikalistan kanssa. Jarrut jos on p@sk@na, auto menee AINA käyttökieltoon. Ei saa ajaa edes kotipihalle asti. Että tiedoksi APlle. Eli AP on vaarantanut koko perheen ym. tiellä liikkujat ajamalla jarruttomalla autolla. Hyi häpeä!!!!
Tämän takia pyydän huoltoa tekemään aina samalla katsastustarkastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan ensin katsastaa auto ja vasta sitten viedä huoltoon vikalistan kanssa. Jarrut jos on p@sk@na, auto menee AINA käyttökieltoon. Ei saa ajaa edes kotipihalle asti. Että tiedoksi APlle. Eli AP on vaarantanut koko perheen ym. tiellä liikkujat ajamalla jarruttomalla autolla. Hyi häpeä!!!!
Miksi viedä rikkinäinen auto katsastukseen? mieluummin korjaa sen niin että menee katsatstuksesta heti läpi,näin minä olen toiminut,onse halvempaakin kun ei tarvii uusinta katsastusta.
Onhan se tärkeintä että autossa on raikas ilma.