Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vammauduin ja vaimoni jätti

Vierailija
10.05.2025 |

Ei kuulemma ole hoitaja

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tässä väittömästi kävi. Vaati vielä puolet kaikesta sekä sukulaisiltaan saamamme lahjat. Euroakaan tuo ei ollut meille milloinkaan tienannut. Kuluttanut sitäkin ahkerammin. Olisi pitänyt tietää miten käy. Hän on kokoomusperheen kasvattama. 

Vierailija
42/48 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia vammaisuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö jo varastaa tavaroita?

Vierailija
44/48 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tässä väittömästi kävi. Vaati vielä puolet kaikesta sekä sukulaisiltaan saamamme lahjat. Euroakaan tuo ei ollut meille milloinkaan tienannut. Kuluttanut sitäkin ahkerammin. Olisi pitänyt tietää miten käy. Hän on kokoomusperheen kasvattama. 

Näin tomii kokoomusväki.

Vierailija
45/48 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/48 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä on nyt sitä tasa-arvoa 

Vierailija
47/48 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole tietenkään pelkästään sukupuolikysymys mutta itse työskentelen terveydenhoitoalalla ja olen pistänyt merkille, että useammin mies säikähtää naisen vakavaa sairautta tai vammautumista ja lähtee kun taas monesti naiset jäävät miehen rinnalle jos tilanne on toisinpäin.

Minä puolestani työskentelen vammaisten lasten kanssa, ja olen huomannut isien lähtevän lapsen vammaisuuden takia avioliitosta hyvin paljon useammin kuin äitien. Että semmoisia miehiä ja isiä! 

Vierailija
48/48 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin, ettei voi luottaa muihin kuin itseensä. Ikävä asia sinulle, toivottavasti saat apua muuta kautta ja voimia eron käsittelyyn. Vaimosi on ihmismolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän