Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikislaisten moraali?

Vierailija
10.05.2025 |

Eli siis oikeislaitos tyyppien moraali. Onko oikein vetää kansalaista retkuun byrokratian avulla ja lakikiemuroilla? Eikö tuu huono omatunto jos kieroilee laki asioilla? Mutta sehän on niiden työtä, oikeuden mukaista se ei kuitenkaan ole.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin rasittavia, kun taviskansalainen luulee olevansa ainoa joka on oikeassa ja oikeuslaitoksen ja lain yläpuolella. Kaikki muut on väärässä paitsi tavis itse. Ja jos asiat ei mene taviksen mielen mukaan, niin sitten se on kieroilua ja vääryyttä ja epäoikeudenmukaista ja ties mitä.

Joo joo, limanuljaska. Eihän sinua rikollisena/rikollisen puolustajana kiinnosta lainkaan totuus, eikä uhrin kokemat järkytykset/kuolema. Suu vaahdossa puolustelet tekijää ja raha kun taskuun vilahtaa, niin sen lipevämpiä ovat valheesi. Ei oo kukkaan kuollu, eikä rikosta tapahtunu. Eikä se ainakaan kettään oo haitannu, vaikka ois tapahtunna.

Haista vaan mätäpaise pitkä paska. Raha ilmeisesti auttaa nukkumaan yösi hyvin.

Olitko tällä asenteella oikeussalissa? No sitten se on taputeltu. Kiukkuinen saa olla mutt

Olen ollut oikeussalissa ainoastaan tekemässä oppimistehtäviä oikarin ko. kursseille. Minulla on korvat ja silmät, luen uutisia, luen oikeustapauksia, puramme tapauksia kursseilla ja ne erityiset mätäpaiseen poikaset tunnistaa kyllä jo opiskelijoista. Teemme ryhmätehtäviä, arvioimme toistemme töitä. Tiedämme mitä kukakin opiskelija moraaliltaan edustaa. Oikarissa on muuten myös todella paljon opiskelijoiden välistä kiusaamista. Myös opettajat kiusaavat oppilaita. Miten luulet sellaisen onnistuvan, mikäli kyseessä olisivat reiut ja rehdit oikeuden puolustajat?

Vierailija
22/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Älä nyt viitsi lässyttää. Nyt alkaa kuulostaa vaan entistä typerämmältä.

Se kuulostaa absurdilta, koska se on abrsurdia. Kuunneltuani aikani opin muuten nauhoittamaan luentoja. Sieltä löytyy aivan uskomatonta paskaa.

Ehkäpä julkaisen vielä muistelmat :D

Sen muistaa muuten koko luentosalillinen, en vain minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä