Lue keskustelun säännöt.
Oikislaisten moraali?
10.05.2025 |
Eli siis oikeislaitos tyyppien moraali. Onko oikein vetää kansalaista retkuun byrokratian avulla ja lakikiemuroilla? Eikö tuu huono omatunto jos kieroilee laki asioilla? Mutta sehän on niiden työtä, oikeuden mukaista se ei kuitenkaan ole.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti: Älä nyt viitsi lässyttää. Nyt alkaa kuulostaa vaan entistä typerämmältä.
Se kuulostaa absurdilta, koska se on abrsurdia. Kuunneltuani aikani opin muuten nauhoittamaan luentoja. Sieltä löytyy aivan uskomatonta paskaa.
Ehkäpä julkaisen vielä muistelmat :D
Sen muistaa muuten koko luentosalillinen, en vain minä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ollut oikeussalissa ainoastaan tekemässä oppimistehtäviä oikarin ko. kursseille. Minulla on korvat ja silmät, luen uutisia, luen oikeustapauksia, puramme tapauksia kursseilla ja ne erityiset mätäpaiseen poikaset tunnistaa kyllä jo opiskelijoista. Teemme ryhmätehtäviä, arvioimme toistemme töitä. Tiedämme mitä kukakin opiskelija moraaliltaan edustaa. Oikarissa on muuten myös todella paljon opiskelijoiden välistä kiusaamista. Myös opettajat kiusaavat oppilaita. Miten luulet sellaisen onnistuvan, mikäli kyseessä olisivat reiut ja rehdit oikeuden puolustajat?