Mistä löytyisi nainen low effort-ensitreffeille?
Kävelyä pururadalla tai sitten treffit Ikeassa tai Biltemassa, jossa maksaa kahvi + pulla 1€. Se tulisi paljon halvemmaksi ja harmittaisi paljon vähemmän, jos ne treffit menee pieleen sen takia, ettei nainen tunne kemiaa. Seuraavilla treffeillä voi panostaa enemmän. Ensin pitää varmistua naisen pitävän miehestä.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.
Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.
Mäkin ostan osakkeita sitten, kun on varmaa, että niistä saa hyvän tuoton. Alan harjoitella kilpailuun sitten, kun on varmaa, että voitan. Alan laittaa ruokaa sitten, kun olen kylläinen. Otan lääkettä sitten parannuttuani. Alan kasvattaa lapsia, kun ne ovat aikuisia.
Asioita saa todennäköisemmin, jos näkee vähän vaivaa niiden saamiseksi jo ennen, kuin on saanut ne.
Tämä! Alan laihduttaa kunhan olen päässyt eroon ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pitäisi low effort -miehestä? Olisiko parisuhde hänen kanssaan samaa? Äijä kävisi pimpalla ja syömässä ja maksattaisi ruuatkin naisella.
Kyllä mies silloin panostaa kun on varmaa, että nainen on sinun. Ensitreffeillä tätä ei vielä tiedä.
Mäkin ostan osakkeita sitten, kun on varmaa, että niistä saa hyvän tuoton. Alan harjoitella kilpailuun sitten, kun on varmaa, että voitan. Alan laittaa ruokaa sitten, kun olen kylläinen. Otan lääkettä sitten parannuttuani. Alan kasvattaa lapsia, kun ne ovat aikuisia.
Asioita saa todennäköisemmin, jos näkee vähän vaivaa niiden saamiseksi jo ennen, kuin on saanut ne.
Eli: mitä enemmän rahaa käytät naiseen, sitä todennäköisemmin hän pitää sinusta (rahasta). Gotcha
Käytä enemmän vaivaa ja mielikuvitusta niihin treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli: mitä enemmän rahaa käytät naiseen, sitä todennäköisemmin hän pitää sinusta (rahasta). Gotcha
Ei rahaa vaan sen verran ajattelua ja vaivannäköä, että treffit ovat viihtyisät ja mieluisat. "High effort" -treffitkin voivat olla halvat tai ilmaiset. Toisaalta rahaa voi törsätä paljonkin näkemättä yhtään vaivaa, eikä sekään tee treffeistä parempia.
Jos on riittävän komea yms. naiset juoksee perässä vaikka olisi negatiivinen effort, eli yrittäisi hätistellä heitä.
Seinäjoella on baari nimeltä Härmän Häjy. Sieltä löytää kuvauksesi mukaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on riittävän komea yms. naiset juoksee perässä vaikka olisi negatiivinen effort, eli yrittäisi hätistellä heitä.
Aivan. Siksi kannattaakin kuluttaa elämänsä haikailemalla, miten helppoa olisi, jos vain olisi riittävän komea. Näin toimimalla tulet varmasti onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
On hyvin tärkeää, että myös low effort -miehet saavat naisia. Muutenhan jotain jotain se ei olis reiluu ku kerta joku muuki saa. Naisten nyt vain täytyy laskea rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä tällainen low effort mies hakeekin low effort naista? Joka ei hae mitään suuria romanttisia eleitä ja valtavaa satsaamista kokoajan parisuhteeseen, vaan rennompaa yhdessä oloa. Itselläni ainakin ikää ja olen nähnyt elämää, en todellakaan jaksaisi mitään sellaista, että minulla olisi parisuhde joka olisi suorittamista.
Eli sinusta on suorittamista, jos pitää nähdä yhtään vaivaa toisen eteen?
En sanonut yhtään vaivaa. Mutta monelle treffailijalle ja parisuhteessa olevalla tuntuu se parisuhde olevan suorittamista, joka aiheuttaa vain stressiä.
Haluat low'n effort-ensitreffeille? Mikä tällainen low on? Entä effort-treffit? Onko sinulla kaikki ihan kunnossa?
Ilmaiset treffit on hyvät. Joku kiva ilmainen kulttuuritilaisuus, konsertti, museon ilmainen päivä, mielenkiintoinen (julkisella paikalla) kävelyreitti, johon liittyy vaikka tämän ajanhetken luontoa. Pääset näyttämään, kiinnostaako sinua lintujen pesintä, yliopiston kirjasto, eduskuntalo vai paikallinen sotahistoria. Tai puulaakijalkapallo. Mahdollisuuksia halvalle tai ilmaiselle on paljon.
Älä perustele ilmaisuutta sillä, että sinun pitää käydä joka viikko ensitreffeillä. Monessa mielessä ei kerro sinusta hyvää.
Jos treffikumppani ei ole yhtään kiinnostava, että voisit tarjota lounaan tms, niin älä mene ollenkaan treffeille hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Incelmies- niitä toisia treffejä ei sitten enää tule.
En lähde kahvilatreffeille, ellei nainen ole poikkeuksellisen kaunis, selvästi itseäni nuorempi ja innokas tapaamaan.
Eli, että saat pimpsaa barbinukelta pullakahvit hinnalla? Tai mielellään barbi itse maksaa, koska et halua tavata "lompakkoloista."
Jos kaikki miehet tarjoisivat ensitreffeillä kenelle tahansa naisen kaiken mitä nainen pyytää, niin se lisäisi valtavasti onnenonkijoiden määrää naisissa. Naiset jättäisivät aina lompakon kotiin ja sanoisivat miehille " haluan tuon ja tuon..."-
Vierailija kirjoitti:
Jos treffikumppani ei ole yhtään kiinnostava, että voisit tarjota lounaan tms, niin älä mene ollenkaan treffeille hänen kanssaan.
Vasta kolmansilla tai neljänsillä treffeillä tietää onko nainen tarpeeksi kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta kolmansilla tai neljänsillä treffeillä tietää onko nainen tarpeeksi kiinnostava.
Mitä sinä sitten tiedät ensimmäisen tai toisen kerran jälkeen? Menetkö kolmansille treffeille vaikka kaksi ensimmäistä on olleet kädenlämpöisiä? En ymmärrä. Itse olen viimeistään kolmansien treffien jälkeen tiennyt jatkuuko tapailu osaltani, vai pistänkö poikki. Ihme vatulointia. Kyllä sen tietää kun kemiat kohtaavat, juttu luistaa ja ensivaikutelma on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Minä olen lukemattomia kertoja saanut pakit miehiltä jo ensitreffien jälkeen eli moni mies osaa jo tunnin mittaisen ensitapaamisen jälkeen sanoa onko nainen riittävän kiinnostva.
Minusta tuntuu, että syrjäisten pikkukaupunkien naiset tyytyvät vähään. Heille riittää ihan kahvit ABC:lla tai olut paikallispubissa.
Sitten taas joku Turussa asuva kaupunkilaisnainen haluaa kunnon treffit jonnekin ravintolaan tai kahvilaan
Köyhä/pihi nainen varmasti lähtee kuluttomille treffeille. Mutta oletko AP valmis siihen, että jatkossakaan naisella ei ole mahdollisuutta lähteä sun kanssa mihinkään mikä maksaa, ellet itse tarjoa sitä elämystä naiselle, esim. Leffateatteri, ravintolat, hotellit jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Incelmies- niitä toisia treffejä ei sitten enää tule.
En lähde kahvilatreffeille, ellei nainen ole poikkeuksellisen kaunis, selvästi itseäni nuorempi ja innokas tapaamaan.
Eli, että saat pimpsaa barbinukelta pullakahvit hinnalla? Tai mielellään barbi itse maksaa, koska et halua tavata "lompakkoloista."
Jos kaikki miehet tar
Eikös se ollut niin, että kullankaivajanaisista on huolestuneita miehet, joilla ei ole kultaa kaivettavaksi?
Onhan meitä naisia niin monenlaisia. Kyllä joku varmaan sinne Biltemallekin lähtee. Laita ap jo siihen profiiliisi, että minne ensitreffit B, I, vai 🏃🏻? Luulen, että voisi naiset innostua kun huomaavat sinun omaavan huumorintajua.