Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevään kestovitutus #1: Koiranpaskat. Tähän pinoon kaikki valitukset aiheesta

Vierailija
19.03.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahaan moneen koiranpaskaan olen astunut lenkillä ollessa!

Vierailija
2/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sööttejä koiranpentuja, mutta " unohdetaan" valistaa niiden kasoje keräämisestä....

VITTU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa muilta! :)

Vierailija
4/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla hämärän tultua. Kotiin tultuamme oli ylläri melkoinen kun otin kenkiä isommalta pois, käteni tapasi paskaa. Sama toisessa kengässä. Olin kantanut lapsen 3 kerrosta kotiin, joten myös housuni olivat reisien kohdalta paskassa. Lapseni oli seissyt hetken eteisen matolla, joten myös matolla oli paskaa. Seuraavana päivänä totesin myös rattaiden pyörien olevan paskassa, joten rappukäytävässä oli kiva haju ja paskaa myös lattialla. Kaikkea tätä paskaa siivotessani ajattelin lämmöllä kaikkia koirien ulkoiluttajia... Aiemmin aihe ei ole juurikaan kiinnostanut.

Vierailija
5/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiria rakstan, mutta kaupunkiin ne eivät sovi. uskomatonta että tänä päivänä vielä suvaitaan koirien jätöksiä keskustan puistoissa ja kaduilla. kun ihmisten kaduille virtsaaminenkin on sakotettavaa, niin miksi se sallitaan koirille????

Vierailija
6/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko kämppäkin haisee!

Lapset syö kakkaa ja renkaita nuolee.

Tallaavat kakkoihin kun eivät pysy nurmikolta ja tien sivustasta pois.

Törkkivät kakkoja tikuilla.

Haju on kammottava.

Pajunkissojakaan ei voi antaa lasten kerätä tienposkesta kun ne on koira kusemia.

Vierailija
7/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ne omistajat huomaa ollenkaan niitä kasoja keväällä? Eikö omatunto ollenkaan soimaa? Taaperon kanssa on inhottavaa olla kävelyllä, kun saa koko ajan varoittaa kakoista. Tuntuu, että muusta ei ulkona ehditä edes jutella. Varokakkavarokakkavarokakka... :(

Vierailija
8/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan monet sonnat olen saanut siivota meidänkin rattaiden renkaista ja kenkien pohjista. Mikä siinä on että koiran pitää antaa paskantaa keskelle tietä??

Mä en kyllä edes kehtais seisoskella siinä narun päässä jos mun koira sontis siinä keskellä tien tukkeena. Ja jos olisivatkin jotain pikkukoirien kikkaroita, mutta yleensä ne on sellaset lehmän kokoisen rakin ripuliläjät *örrrkkkks*. Eipä ole kovin vaikeaa opettaa koiraa käymään pusikossa/metsässä sonnalla, niin tein minäkin vaikken olekaan pro-kouluttaja.

Vierailija
9/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koiria rakstan, mutta kaupunkiin ne eivät sovi. uskomatonta että tänä päivänä vielä suvaitaan koirien jätöksiä keskustan puistoissa ja kaduilla. kun ihmisten kaduille virtsaaminenkin on sakotettavaa, niin miksi se sallitaan koirille????

Vierailija
10/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katua ja kadunvarsiin paskotaan.

Vierailija
11/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lenkki kulki puistossa jonka vieressä on mm iso lasten leikkipuisto... Ihmettelen että koiria on pakko paskottaa juuri nimenomaan tuossa puistossa jossa takuuvarmasti on lapsia. Tien toisella puolella ja muuallakin läheisyydessä on metsiköitä joissa koiraa vois ihan hyvin ulkoiluttaa. Rattailla sinne ei edes pääse...

Ps. Muutoin kyllä tykkään koirista kovasti ja yleensä koiraihmiset on mukavia ihmisiä... Mutta pientä huomaavaisuutta pyydän...

Vierailija
12/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä on mukava lähteä lasten kenssa kävelylle aurinkoisena päivänä. Koko perhe kävellään jonossa keskellä kävekytietä kuin ankkaperhe konsanaan. Väistellen KOIRALLANTAKASOJA VITTU!!!

Lapset on kaulaa myöden koiranpaskassa. Omat kengät paskaa täynnä. Oma piha paskaa täynnä kun koirien omistajat päästää koiransa toisten pihoille. Ihana paskanhaju kun aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Miten voi olla niiiiin vaikeeta laittaa se oman koiran paskan pussiin ja heittää roskiin.

Olis kuva lähträ lenkkipolulle mutta polku täynnä paskaa.

Iin niin kypäsän kaikkiin koiriin, niitten paskaan ja idiootteihin koiranomistajiin.

Siasko nää kaikki ketjussa olevat viestit johonkin valtakunnalliseen lehteen niin nousis asia tapetille ..

VITTU KU VITUTTAA

Vierailija
13/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keväällä on mukava lähteä lasten kenssa kävelylle aurinkoisena päivänä. Koko perhe kävellään jonossa keskellä kävekytietä kuin ankkaperhe konsanaan. Väistellen KOIRALLANTAKASOJA VITTU!!!

Lapset on kaulaa myöden koiranpaskassa. Omat kengät paskaa täynnä. Oma piha paskaa täynnä kun koirien omistajat päästää koiransa toisten pihoille. Ihana paskanhaju kun aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Miten voi olla niiiiin vaikeeta laittaa se oman koiran paskan pussiin ja heittää roskiin.

Olis kuva lähträ lenkkipolulle mutta polku täynnä paskaa.

Iin niin kypäsän kaikkiin koiriin, niitten paskaan ja idiootteihin koiranomistajiin.

Siasko nää kaikki ketjussa olevat viestit johonkin valtakunnalliseen lehteen niin nousis asia tapetille ..

VITTU KU VITUTTAA

Mä olen Helsingissä ja en ole vielä tollaseen törmännyt.

Vierailija
14/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä joku koiranomistaja kertoi, ettei häntä yhtään haittaa astua koiranpaskaan. Kuulema helposti saa kengänpohjasta pois.

Mitenköhän se on niin, että minä onnistun aina astumaan sellaiseen läjään, joka on kuin liisteriä ja sitten sitä puhdistaessa menee ikä ja terveys.

Tai sitten niillä on joku kartta, johon ovat merkinneet koiransa läjät ja tietävät varoa.

Vierailija
15/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huvitti eilenkin katsella parvekkeelta näitä piskien ulkoiluttajia. Joka koira järjestään väänsi torttua tuohon päiväkodin portinpieleen ja omistajat luimuilivat pää hartioiden välissä ja katselivat, että eihän kukaan nyt näe, kun en niitä jätöksiä korjaa. Ja sitten ravia karkuun, etteivät jää kiinni.

Ja mitä isompi koira, niin sitä varmemmin ne tortut jää korjaamatta. Inhottaa työntää vaunuja tuolla ulkona, kun niitä kasoja ei pysty väistämään mitenkää. Ja kissat käy kusella meidän talon hiekkalaatikolla. Sekin sapettaa!

Vierailija
16/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä on joka kengissä uria ja juonteita joihin se kakka juuttuu niin, että hammastikulla saa raaputtaa irti!

pidän koirista, mutten niiden vastuuntunnottomista omistajista!!!

Vierailija
17/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vituttaa muakin nuo paskaläjät tuolla tienposkessa. Ei mitään häpyä koirankusettajilla, toisten tonttien laitaan vaan härskisti paskatetaan rakit. Jokaisen koiratalouden oven eteen pitäis kärrätä lasti norsunpaskaa!

Vierailija
18/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat koiramme tekevät aina jonnekin puskan juureen tai ojan pohjalle, eivät edes osaa kyykkiä keskellä kulkuväylää!!

Olen pitänyt erästäkin ystävää aika fiksuna kunnes olin hänen (+hänen koiriensa) kanssa lenkillä. Siihen vain keskellä kävelykatua antoi tehdä... Olin niin hölmistynyt, etten osannut sanoa mitään mutta varmasti otan asian puheeksi >:-/

Koirat oppivat kyllä tekemään pusikkooon jos ne siihen opettaa! Toisia ei edes tarvitse opettaa, koska monet tekisivät niin luonnostaan mutta kun laiskan omistajan liian lyhyt hihna ei anna periksi...

Vierailija
19/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama, jos minä annan lapseni paskantaa kadulle ja jätän paskat siihen kuin että koiran paskat siihen jätetään.

Kerran tälläisen huvittavan tapauksen näin, että omistajalla koirantalutusnauhassa oli paskapussi. Koira teki tarpeensa, omistaja katsoi ympärilleen ja jatkoi matkaa.. ei siis kerännyt paskoja, kun kukaan ei ollut näkemässä.. No,minä olin.. Kyllä kismitti.

Kerran taas eräs noin 25 vuotias nainen antoi koiransa paskantaa keskelle kävelykatua. Katsoin muijaa kiukkuisesti, mutta ei kerännyt paskoja. En kehdannut huutaa peräänkään...

Koko ajan tosiaan saa ulkona lapsia kieltää ja varoittaa, älä mene sinne, siellä on kakkaa. Älä kävele sieltäkään, sielläkin on kakkaa. Ja niin monet kerrat vaunujen renkaissa tuota paskaa on kotiin asti kantautunut.

Niin että kyllä koiranpaskat ketuttaa ja kovasti!!!!!!!

Mutta myös se ketuttaa, että koiria pidetään vapaana kaupunkialueella. Meidän naapurin susikoira on lähes aina vapaana... Pitäisiköhän soittaa poliisi sakottamaan?? ;)

Vierailija
20/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on itsestäänselvää, että kulkuteille ei kakita tai kakat siivotaan, mutta on sekin vähän paksua, että jos lastenrattaat tai lapsi sentinkin verran poikkeaa pientareelle, niin heti tarttuu kakat kiinni..! Voi hemmetti!

Meidän taloyhtiössä yksi -muuten ihan mukavan ja fiksun oloinen- perheenäiti antoi juuri koiransa kakkia keskelle meidän yhteistä piha-aluetta. Luuli ettei kukaan näe ja potki lunta päälle. No, mieheni sattui juuri silloin katsomaan ikkunasta. Oltiin aika järkyttyneitä, kun ei edes ihmiset joiden OMAT LAPSET leikkii samalla pihalla välitä enempää :))) Ja me asumme kuitenkin ns. hyvällä alueella.