Mihin piilottaisit pienet mutta arvokkaat esineet kotona?
Kommentit (10)
Olet itse se varas, ei me kerrota piilojamme.
Eikö tavara kannattaisi ennemmin myydä, kuin hillota jotain pikkutavaraa piilossa? Et kuitenkaan käytä sitä itse
Kassakaapit eivät oikeasti maksa paljon. Olennaista, että se painaa kohtalaisesti ja se pultataan lattiaan tai seinään. Kassakaappi sitten vielä piiloon kaappiin tai vaatehuoneeseen.
Se hidastaa ihan tarpeeksi, ettei tavarat lähde murtovarkaiden mukaan.
Poliisiko siellä etsii varastettavaa kun ensin teeskentelee syytä tehdä kotietsintä? Onhan se vain virkarikos, myös supolaiselle. Sotilaalle ja juopolle huoltomiehelle kotirauhan rikos.
Jos asunnossa on niin arvokasta tavaraa, ettei sitä voi pitää nähtävillä, niin kannattaako se olla asunnossa ollenkaan? Hanki tavaraa elämiseen. Kultakolikot ja muut rikkaudet voi viedä pankkiholviin.
Remppamiesten ym. random asioijien satunnaista pakonomaista pihistelyä voi hillitä lukittavilla kaapeilla.
Paikka josta kukaan ei halua katsoa: roskiskaappi tai likavaatekori.
Miksi pelkäät varkaita? Suosittelen panostamaan valvontaan. Hyvää kuvajälkeä tuottavat kamerat ei enää maksa paljon. Alle satkullakin saa jo ihan ookoon. Jos mahdollista, osta toinen kamera pihalle kuvaamaan kulkuväylää, jos saisit rekkarin ylös. Ei sun tarvi siitä kamerasta kellekään sanoa, huolehdit vaan että joku sanoo nähneensä just sellaisen auton sillä rekkarilla kulkevan teidän kodin lähellä.
Älkää nyt oikeasti lähtekö kertomaan täällä piilojanne!
komeroitten sokkeli, pohjalevyn alla on hyvä piilo
Salakoloja. Joku naamioitu esine ja sen sisään, teippaus rasiaan. Kunhan muistaa itse että ne ovat siellä, ennen kuin muuttaa asunnosta. Kaapin alle, jonkun päälle, sisälle. Joku kulma pois ja sisään jotain. Muutossa se voi tipahtaa, ellei muista, eli ehkä pitää harkita hyvin mihin.