Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi
Kommentit (645)
Vierailija kirjoitti:
Missä tieto, että toppakenkä juttu ei olisi ollut totta?
Sari itse videollaan kertoi, että ovatkin goretex- lenkkarit. Hengittävä, säänkestävä goretex, on hiukan eri juttu kuin paksu toppasaapas, josta kohkasi monissa videoissaanmutta puhuikin itsensä pussiin.
Mua ihmetyttää tämä "mummotyö". Kuka yleensäkään puhuu noin? Eli "äitityö ja mummotyö". Onko hän esim lievästi kehitysvammainen? Miksi tytär ei itse hoida lastaan?
Vierailija kirjoitti:
Sari tekee nykyään työkseen mummitöitä.
Siitä tulikin mieleen, että toisessa, viimeisimmistä videoistaan sanoi kärsivänsä kehollisesti stressistä ja traumasta, joka johtuu valvotuista tapaamisista. Välillä on kuuma ja välillä kylmä. Onkohan Sari miettinyt, että hän on jo vaihdevuosi-ikäinen, pian 48v. Nuo aallot voivat johtua ihan iän tuomasta vaivasta 🤔. Ihan kaikista krempoista ei voi syyttää lastensuojelua, eikä virkamafiaa.
Läheinen on lasussa duunissa ja toki on hyvin korrekti työkuvioista puhuessaan. Mutta sen mitä sivusta seuraamalla näkee, on se, että meillä ennemmin annetaan liian kauan lasten olla huonoilla vanhemmilla kuin sijoitetaan jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin ketju pysyy, mutta kommentit poistetaan, minä kommentoin. Joka päivä ja vaikka kuinka pitkään. Jos jossain näette kirjoituksen, mielipiteen, kolumnin nimellä Moderaattorin vastuu, kirjoittaja VOIN olla minä.
Minä myös kirjoitan tänne, ja niin kauan kun palsta pysyy auki, niin mielestäni saa kommentoida. Olen kirjoittanut tänne useita kommentteja, jotka liittyvät Sarin itse tekemiin videoihin ja sanomisiin. Kommenttini ovat olleet asiallisia, ja silti ne on poistettu, jos ei heti, niin ainakin seuraavana päivänä. Onkohan osaamaton mode katsonut yhtään Sarin videota? Jos olisi, niin ehkä kommentteja ei poistettaisi noin tiuhaan tahtiin.
Miksi tätä ei suljeta, jos kerran ei saa kommentoida?
Ketju lukkoon kun kerran asiallisia kommentteja poistuu koko ajan. Eihän tässä ole mitään järkeä.
Sari rakastaa marttyyrin viittaa eli pienen muuttokuorman verran tavaran raahaamista tapaamisiin junalla. "kärsi kärsi,kirkkaimaan kruunun saat".
Äitinä haluaisin olla lasten lähellä,samassa kaupungissa. Mutta Sari mielummin videoi itseään kiskomassa tavarakuormaa ja motkottamassa sossuista,lääkäreistä ja eksästään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tämä "mummotyö". Kuka yleensäkään puhuu noin? Eli "äitityö ja mummotyö". Onko hän esim lievästi kehitysvammainen? Miksi tytär ei itse hoida lastaan?
Joo, on kyllä outoa puhetta, on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin, jos on hankittu lapsia ansaintamielessä. Kun lapsia hankitaan, niin heistä huolehtii äiti ja isä ihan ilman palkkaa. Päikyn tädit ja perhepäivähoitajat saavat palkkaa työstään koska hoitavat m u i t t e n lapsia, että näiden vanhemmat voivat käydä t ö i s s ä. Vai vielä äitityö ja mummotyö 😄.
Vierailija kirjoitti:
Sarilla taas lauantaina tapaaminen. Tulee yöjunalla Torniosta raahaten tavaroita. Olisi niin helppoa jos hän asuisi Tampereella. Yhteiskunta maksaisi vuokran ja elämisen.
Ylitorniolla on hänen asuntonsa. Yleensä kai kuitenkin majailee Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on kyllä outoa puhetta, on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin, jos on hankittu lapsia ansaintamielessä. Kun lapsia hankitaan, niin heistä huolehtii äiti ja isä ihan ilman palkkaa. Päikyn tädit ja perhepäivähoitajat saavat palkkaa työstään koska hoitavat m u i t t e n lapsia, että näiden vanhemmat voivat käydä t ö i s s ä. Vai vielä äitityö ja mummotyö 😄.
Sehän kauhein asia on, että me sijaisvanhemmat saadaan palkkio. Viedään toisten lapset vääryydellä.
Saattaa olla niin, että Sari pelkää Tampereen "korruptoitunutta " lääkärikuntaa, joka voisi järjestää hänet pakkohoitoon. Asuu ylitorniolla turvassa muka vanhempiensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla niin, että Sari pelkää Tampereen "korruptoitunutta " lääkärikuntaa, joka voisi järjestää hänet pakkohoitoon. Asuu ylitorniolla turvassa muka vanhempiensa takia.
Niin, hän lähti Tampereelta pakoon Lappiin ja vei mukulat mukanaan. Esti isää kaikin tavoin tapaamasta lapsia ja keksi milloin mitäkin shittiä lasten isän päänmenoksi. Oliko se peräti 1,5 vuotta, kun tuota kissahiirileikkiä kesti? Sitä asiaa hän tuskin tulee koskaan avaamaan, mitä hän teki, minkä takia lapset otettiin häneltä pois? Hän tekee itse itselleen käytöksellään kovin vaikeaksi edes sen, että saisi pidennettyjä valvottuja. Tuettuja tuskin tulee saamaan, ei, jos käytös jatkuu yhtä vihamielisenä, kuin tähänkin asti. Miten voi ihminen uskoa, että koko yhteiskunta on juuri häntä vastaan, ja että juuri hänen lapsensa yritetään huostata lastenkoteihin (hänen oma kuvittelunsa) isältä. Tuo kuvittelu, jonka totena kertoo vlogeissaan: korruptoituneista lääkäreistä, tuomareista, poliiseista, koko lastensuojelusta, opettajista, osasta vielä nimien kera 😳 ym ymhuhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän lähti Tampereelta pakoon Lappiin ja vei mukulat mukanaan. Esti isää kaikin tavoin tapaamasta lapsia ja keksi milloin mitäkin shittiä lasten isän päänmenoksi. Oliko se peräti 1,5 vuotta, kun tuota kissahiirileikkiä kesti? Sitä asiaa hän tuskin tulee koskaan avaamaan, mitä hän teki, minkä takia lapset otettiin häneltä pois? Hän tekee itse itselleen käytöksellään kovin vaikeaksi edes sen, että saisi pidennettyjä valvottuja. Tuettuja tuskin tulee saamaan, ei, jos käytös jatkuu yhtä vihamielisenä, kuin tähänkin asti. Miten voi ihminen uskoa, että koko yhteiskunta on juuri häntä vastaan, ja että juuri hänen lapsensa yritetään huostata lastenkoteihin (hänen oma kuvittelunsa) isältä. Tuo kuvittelu,
Ne kommentoijat ja kehujat eivät ymmärrä miten väärin tekevät. Kyllähän joskus joku yrittää puhua järkeä, mutta vaiennetaan äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tästä ihmisestä puhutaan nimellä täällä, onko julkkis. Vai sitä vain oman elämän puutteisten omassa ahtaassa päässä?
Ihmisiä puhutellaan nimelläkin useasti ja kyllähän tälläisessä pyörityksessä jo varmasti julkisuuttakin saa.
Mielenkiinnolla odotan lauantaita jos Sari paljastaa kirjeen sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan lauantaita jos Sari paljastaa kirjeen sisällön.
Ikävää etteivät voi puhua suoraan ihmisille, aika heikkoa toimintaa kaiken kaikkiaan.
Isä nyt hoitaa lapsiaan niin pitäisikö hänelle maksaa palkkaa isätyöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kauhein asia on, että me sijaisvanhemmat saadaan palkkio. Viedään toisten lapset vääryydellä.
Kumma kyllä, lastensuojelun apu tukiperheenä on hänelle kelvannut. Jollain videolla sanoo että yhteiskunnan pitäisi äiti palkan lisäksi järjestää joku lapsia hoitamaan että äiti saisi omaa aikaa. Joka viikko siis ja mielellään joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tästä ihmisestä puhutaan nimellä täällä, onko julkkis. Vai sitä vain oman elämän puutteisten omassa ahtaassa päässä?
Ihmisiä puhutellaan nimelläkin useasti ja kyllähän tälläisessä pyörityksessä jo varmasti julkisuuttakin saa.
Hän tekee vlogeja omalla nimellään. On siis julkistanut nimensä.
Sari tekee nykyään työkseen mummitöitä.