Sari Kenttämaa sai kahden tunnin valvotun tapaamisen äitienpäiväksi
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Miksi eristätte lapsia äideistä turhan takia??
No tämä.
Milloinkas Sarilla on seuraava tapaaminen lastensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas Sarilla on seuraava tapaaminen lastensa kanssa?
Joskus kesäkuun lopussa. Nyt lapset on isänsä kanssa reissussa Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi millään miellyttää aina kaikkia, vaatii rohkeutta puhua rehellisesti. Puhuvat muut
Ei voi. Olisi jättänyt kuitenkin edes lasten nimet ja arat asiat kertomatta ja naamat laittamatta someen. Jos edes sen verran olisi ajatellut (miellyttänyt) omia lapsiaan.
Ei ollut tarkoitus miellyttää muita vaan kertoa asioista julkisesti. Elämä ei ole muiden miellyttämistä varten, mietipäs omalle kohdallesi.
Sanot kuin olisit Sari. Oletko?
Mitäs jos ne lapset jääkin sinne Usa:aan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen minäkin miettinyt. Voihan olla ettei lasten isä tule enää Suomeen takaisin. Hänhän on myös työtön ja tarvitsee apua lasten hoitamisessa. Siellä on sukua auttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen minäkin miettinyt. Voihan olla ettei lasten isä tule enää Suomeen takaisin. Hänhän on myös työtön ja tarvitsee apua lasten hoitamisessa. Siellä on sukua auttamassa.
Ei saa jäädä eikä saanut edes lähteä ilmoittamatta. Nämä väliaikaismääräykset ovat laittomia sillä ne eivät oikein pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi sitten hakee ne sieltä äidin luo turvaan. Keep it simple.
No äidille ei , mutta ehkä sijaiskotiin.
No vaikka sitten sinne ja silloin varmaan jo arvostavat äitiä edes sen verran että huolehtivat hänestä ja lapsista. Veronmaksajat maksavat tämän takia niitä veroja helvetin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi sitten hakee ne sieltä äidin luo turvaan. Keep it simple.
Miksi hakisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa jäädä eikä saanut edes lähteä ilmoittamatta. Nämä väliaikaismääräykset ovat laittomia sillä ne eivät oikein pidä paikkaansa.
Huoltajuus ei ole väliaikaispäätös. Ehkä hän ilmoittaa jäävänsä Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut muutamia tubeja ja ihmittelen mm. miksi lapset saavat kulkea likaisissa vaatteitta ja 12-vuotias tyttö kulkee kesähelteellä kuluneissa ja pienissä toppahousuissa?Kun lasu on näin voimakkaasti mukana, miten voi olla, että isältä ei vaadita edes perusasioita? Minua surettaa näiden lasten kohtalo. Kaks pölvästiä vanhempina!
Tuosta on vain äidin kertomus. Pitääkö paikkansa, ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja saa muuttaa lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole yksinhuoltaja.
Taas joku video youtubessa. En jaksa edes katsoa, kun aina jauhaa samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai pakkohoitoa suosittelevien sossujen takia lapset on jääneet isälle, kaikkea ne keksii että haluamansa lopputuloksia. Tilanteet olisivat onnellisempia jos ne etähuoltajat olisivat rakkaudellisempia ja järkevämpiä ihmisiä. Minä ainakin sanoisin että stop tykkänään ja hoidamme oman perheen kesken kaikki asiat kuntoon koska lapset tarvitsevat sekä äitiä että isää. Narsistit ottavat tilanteen haltuun koska tietysti hyötyvät siitä, samalla saavat esiintyä hyvinä ihmisinä ja saavat nöyryytettyä sitä toista huoltajaa. Kontrollointi auttaa pitämään tilannetta yllä, pelko lasten ja etuuksien menettämisestä estää vastaantulon. Eli tekevät näitä sossujen sekä käräjäoikeuden päätöksiä joilla pakotetaan näihin tilanteisiin koska muuten nämä eivät voisi toimia. Tilanteita pitkitetään myöskin siksi että narsisti pysyy tyytyväisenä ja viranomaisten kädet tulee pestyä samalla koska pitkittynyt tilanne on hyvä peruste jälleen kaikkeen.<
*kaikkea ne keksii että saavat haluamiansa lopputuloksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on yksinhuoltaja.
Ei hän nyt ole, väliaikaismääräys ei ole virallinen asiapaperi vaan väliaikainen määräys jotta se huoltaja saa kontrolloida tilanteita. Täytyisi olla hyvin pahasti asiat jotta huoltajuus poistetaan kokonaan. Lastenvalvojan paperit ovat näiden alla. Tiedän asian todeksi. Käytännössä kuitenkin hän toimii nyt yksinhuoltajana koska tälläinen tilanne on haluttu saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on yksinhuoltaja.
Ei hän nyt ole, väliaikaismäärä
Huoltajuus on äidiltä poistettu. Isä on yksinhuoltaja.
.