Tätä Vauva-palstaa aina haukutaan. Onko yhtään kukaan saanut mitään oikeaa apua täältä?
Vastaukseksi ei kelpaa, että saanut purkaa aggressioita täällä toisiin ihmisiin.
Kommentit (79)
Kymnenet tuhannet sekoaisi lopullisesti jos tämäkin vietäisiin pois.
Sisarusväkivallasta on ollut hyvää keskustelua ja vertaistukea. Aihe on mulle omakohtainen.
Sain apua homouteeni ja menin eheytykseen.
Nyt heterona jo 14kk.
Vierailija kirjoitti:
Monet naurut olen saanut.
Tämä.
Tämähän on suomen emotionaalinen peruskallio. Ei ole mitään, mitä ei vauvalla osattaisi käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut ymmärtämään naisen logiikkaa ja lasten pahoinvointia. Vieraannutuksella hehkuttaminen viesti on saanut yli 100 yläpeukkua.
Siittäjillä ei ole mitään tekemistä lasten kanssa. Isyys on lapsenryöstöä.
Mitä ihmeen apua viihdepalstalta haet?
En nyt niin avusta tiedä mutta vertaistukea kyllä saa kun haluaa oikein tosissan miehiä vihata
Kyllä täällä on monet kerrat saanut nauraa vedet silmässä. Ja ennen, vuonna kirves ja nauris, sain täältä ihan kivoja vinkkejä lastenhoitoon ja hauskaa seuraa unettomiin öihin. Kiitos, AV-siskot!
Vierailija kirjoitti:
En nyt niin avusta tiedä mutta vertaistukea kyllä saa kun haluaa oikein tosissan miehiä vihata
Se on kyllä tällä palstalla nykyään parasta!
On täältä joskus ihan hyviä neuvojakin tullut. Esimerkiksi kun kysyin joskus suosituksia hyvästä kahvinkeittimestä.
Asiallisiin ketjuihin tulee asiallisia kommentteja, hömppään vastataan hömpällä.
Sää oot väärällä palstalla, jos sää etsit johonkin apua.
on tämä ainakin parempi kuin valtamedian keskustelupalstat joissa keskusteluja ohjataan aivan täysin=totalitarismi
Vierailija kirjoitti:
Sain apua homouteeni ja menin eheytykseen.
Nyt heterona jo 14kk.
Sydämelliset onnitteluni!🎉
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on suomen emotionaalinen peruskallio. Ei ole mitään, mitä ei vauvalla osattaisi käsitellä.
Aina tarpeettoman sensitiivisesti.
Olen oppinut ymmärtämään naisen logiikkaa ja lasten pahoinvointia. Vieraannutuksella hehkuttaminen viesti on saanut yli 100 yläpeukkua.