Mistä eukko eukonkannon kisoihin?
Kroppaa on treenattu kuntoon ja juoksua. Vain eukko puuttuu. Lähtisitkö sinä? Vielä ehdittäis treenata!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin 🙋 Tuu hakee!
Apua, mistä toi miesemoji tuli vaikka valitsin naisen 😂 Täälläpäin siis nainen, 165cm 52kg. Jaksatko kantaa?
Jaksaisin! Tosin me ei sit voitettais ku 52 kiloa kaljaa, mutta kai se meille riittäisi? -ap
Sä voit juoda, en itse välitä kaljasta. Mut älä liikaa juo sentään. Mut huvittavaa, että voisin ihan oikeasti innostua tollaisesta kisasta :D
Ainiin, miten mun tarvii siihen treenata kun aloitusviestissä puhuit että ehdittäisiin treenata? Eli mikä mun rooli siinä on? 🤔
Meidän pitäis ottaa koekantoa jossain, missä voi juosta ja on vesiesteitä. Jos vaikka juostais jossain uimarannalla. Sun asento ja ote pitäis kateoa kohdilleen, että pysyt kyydissä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin 🙋 Tuu hakee!
Apua, mistä toi miesemoji tuli vaikka valitsin naisen 😂 Täälläpäin siis nainen, 165cm 52kg. Jaksatko kantaa?
Jaksaisin! Tosin me ei sit voitettais ku 52 kiloa kaljaa, mutta kai se meille riittäisi? -ap
Sä voit juoda, en itse välitä kaljasta. Mut älä liikaa juo sentään. Mut huvittavaa, että voisin ihan oikeasti innostua tollaisesta kisasta :D
:D No tää on vähän läpällä ollut mulla mielessä, mut koko ajan kiinnostaa oikeestikin enemmän. Olis ikimuistoinen kokemus, eikä harmittais, vaikkei pärjäis. -ap
Mitäs innostutat täällä sitten
Kyllä mä tääl vielä oon! Paitsi nyt täytyy lähtee lenkille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin 🙋 Tuu hakee!
Ainiin, miten mun tarvii siihen treenata kun aloitusviestissä puhuit että ehdittäisiin treenata? Eli mikä mun rooli siinä on? 🤔
Meidän pitäis ottaa koekantoa jossain, missä voi juosta ja on vesies
Tää kuulostaa niin hassulta ja EI mun tyyppiseltä et siks olisin valmis osallistumaan vaiks heti! :D
"Kyllä mä tääl vielä oon! Paitsi nyt täytyy lähtee lenkille. :D"
Hyvää lenkkiä sitten, hyvä että otat noi treenit tosissaan. Ei sitä soitellen sotaan lähdetä, eiks ni? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin 🙋 Tuu hakee!
Meidän pitäis ott
Tää kuulostaa niin hassulta ja EI mun tyyppiseltä et siks olisin valmis osallistumaan vaiks heti! :D
Ei se munkaan tyyppistä oo, mut vois olla hauskaa sekoilua. :D -ap
Olipa hauska ketju vaihteeksi kaikkien työttömyysjuttujen lomaan 😊. Minäkin olisin voinut nuorempana lähteä kannettavaksi. Toivottavasti ap löytää itselleen "eukon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin 🙋 Tuu hakee!
🙋Tämä ei minulta, oon inasen pidempi!
En oo hoodeilla vkl, mutta piti
selventää kuitenkin. 👋
"Ei se munkaan tyyppistä oo, mut vois olla hauskaa sekoilua. :D -ap"
Heh, muistin muuten että piti itsekin lähteä iltalenkille, takkikin jo päällä :D Unohdin vaan asian kun jumituin tähän keskusteluun 😂 Harmi ettei tällaisia kohtaamisia tuu irl. Vaikutat niin symppikseltä :D
Jos kantaa todella painavaa eukkoa niin saako mitään hyvitystä, muuten kuin hilpeyden herättämisen yleisössä ja kilpailijoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin 🙋 Tuu hakee!
Meidän pitäis ottaa koekantoa jossain, missä voi juosta ja on vesies
No sopikaa ne ekat treffit jo - ja kertokaa meille miten ne treenit sujui.😆
Joku 130 kiloinen varmastikin löytyy.
Sir Vililtähän niitä sai 12000 markalla. Olisit ostanut silloin kun vielä oli myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi Thaimaasta, saat kilpailuedun! Keskipaino siellä 40 kg kun taas Suomessa 80 kg!
Minimipaino 50kg. Jos ei siihen yllä niin eukolle laitetaan lisäpainoja.
Hyvä sentään että lisäpainoilla selviää, niin ei tarvitse lihottaa kilpailumittaan!
Menkää ihmeessä! Päivittäkää tänne miten treenit sujuu. Tiiä vaikka lähettäis porukalla paikan päälle kisoihin kannustamaan :)
Minun kanssa saisi ainakin paljon juotavaa palkinnoksi 😅 voittamiseen toki tarvittaisi sitten joku supermies.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ihmeessä! Päivittäkää tänne miten treenit sujuu. Tiiä vaikka lähettäis porukalla paikan päälle kisoihin kannustamaan :)
Vaikea vaan sopia niitä paljon puhuttuja treenejä ap:n kanssa kun hän lähti lenkille eikä näytä koskaan palanneen 😅 Tai sitten meni pupu pöksyyn? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea vaan sopia niitä paljon puhuttuja treenejä ap:n kanssa kun hän lähti lenkille eikä näytä koskaan palanneen 😅 Tai sitten meni pupu pöksyyn? 😉
Kyllä minä täällä olen. Just tulin takaisin. Vähän kyllä alkaa jännittää, se on myönnettävä... :D Niin, oisko siinä mukava kesä? Juostais uimarannalla, vedessä välillä, ja treenattaisiin asentoa ja otteita? :D Tietty mäkivetojakin voisi ottaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska ketju vaihteeksi kaikkien työttömyysjuttujen lomaan 😊. Minäkin olisin voinut nuorempana lähteä kannettavaksi. Toivottavasti ap löytää itselleen "eukon".
Ei kait ikä mikään este ole! -ap
Mitäs innostutat täällä sitten naisia, ootko irl myös tollainen, että herätät kiinnostuksen ja sitten häviät kuin pieru saharaan? 🤔 Oli muuten pakko googlettaa toi kisa ja hmm.. noi eukonkantoasennot on aika mielenkiintoisia :D Siis kun siellä on vesiesteitä jne, ni siinähän voi vaikka hukkua. :D