Pitkät parisuhteet on tylsiä
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja oi kuinka rakastan tylsyyttä! Tätä samaa ihanaa hautaan saakka <3
Onnellinen
Hyi.
No ei. Oli liian epätylsää parikymmentä vuotta, kun eksä ei ollut kovin tasapainoinen. Nyt avioeronneena on sopivan tylsää.
No ei ole kun pettää usein ja riitelee vielä useammin. Ja kun valitsee puolisoksi jonku temperamenttinen sekopään, voin kertoa, tylsyyttä ei ole ollut eikä tule
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kun pettää usein ja riitelee vielä useammin. Ja kun valitsee puolisoksi jonku temperamenttinen sekopään, voin kertoa, tylsyyttä ei ole ollut eikä tule
Hyi olkoot. Parisuhde helvetistä tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, tylsyyttä rakastavalle.
Jos seksi kuolee, niin tylsäksi menee, kun ei ole mitään hauskanpitoa.
Lyhyet on vielä tylsempiä. Ei semmosilla ole mitään virkaa. Parasta on koko aikuiselämän mittainen yksi hyvä parisuhde.
Pitkät parisuhteet on parhautta. Yhteinen huumori ja hassuttelu. Niitä ei voita mikään.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti temperamenttinen on ihan jees, liika on liikaa
Vaihdan kohdetta jokaisen lapsen jälkeen. Nyt saan pelkästään elareita 2070€/kk
Onhan se, mutta joillekin sopii tylsyys. Olen itse sinkkunakin tylsä ja tasainen. En ole koskaan kaivannut jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä edellisen parisuhdehelvettiä mitenkään ihannoitavana, ei-tylsyytenä?? Vain helvettinä.
Oma 29v parisuhde ei ole koskaan ollut tylsä mutta onnellinen, rakastava ja arvostava.
Meille ei-tylsyyttä on ollut ystävät, lapset, projektit (3+1 taloa), reissut, harrastukset, yhdessäolo. Elämästä nauttiminen kaikin tavoin - vaikka vain ruuanlaitto yhdessä.
Nykyään ei tunnu tällaisia enää löytyvän.
Voi jonkun mielestä ollakin. Itse tykkään tosi paljon! Saan niin paljon irti siitä kun ollaan ja eletään yhdessä. On ihanaa kun on joku joka rakastaa ja jonka kanssa jakaa elämää. Ihanaa on myös ettei tarvitse itse yksin jaksaa kaikkea vaan toinen on siinä vierellä. Vielä vuosien jälkeenkin saatan välillä ihan kyyneliin liikuttua kun mietin miten onnellinen ja onnekas olen.
Ei ole todellakaan tylsää ollut. Täyttä törinää yhdessä jo 35 vuotta ja seikkailu jatkuu
Parisuhde on sellainen, millaiseksi sen itse tekee.
Olin eksäni kanssa 20 vuotta. Suhde ei todellakaan ole tylsä. Elo on hyvin vaihtelevaa. Käytiin luistelemassa, hiihtämässä, laskettelemassa, rakennettiin lumilinnaa, remontoitiin, korjattiin, patikoitiin, vierailtiin, taas vierailtiin, suunniteltiin tulevia retkeilyjä ja patikoimisia. Edes yhtä päivää ei saanut olla neljän seinän sisällä. Jos ei ollut tekemistä, niin tuuliviiri keksi riitelyn aihetta.
Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 12 vuotta. Hänelle riittää tylsyys. Ja minullekin. Ai että olemme tyytyväisiä, kun mökillä voi vain tuijottaa nuotiota ja katsella oravien touhuja.
Kyllä! Ja oi kuinka rakastan tylsyyttä! Tätä samaa ihanaa hautaan saakka <3
Onnellinen