Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomailla asuva perheenjäsen ei käy Suomessa, syyllistää

Vierailija
09.05.2025 |

Eli ulkomailla asuva perheenjäsen ei käy juuri koskaan  suomessa,  hän sanoo että liput on liian kalliita kun on 3 lasta ja pitäisi siten kaikille ostaa liput. Usein kysyy että miksi en esim minä voisi lentää sinne päin. Itse en tykkää yksin lentää ja pelkään sitä. Nyt hän on alkanut kiukutella kun ei käy koskaan siellä kylässä. Kenen vika mielestä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO elon laskuopin mukaan 4 lippua maksaa enemmän kuin 1 lippu.

Vierailija
2/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ja halvempi se on yksin olevan matkustaa. Jos haluatte tavata, molempien pitää olla halukkaita näkemään vaivaa sen eteen. Miksi se olisi ainoastaan sen ulkomailla asuvan velvollisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuo sukulaisesi, tulisin Suomeen mutta en näkisi sinua. Todella epäkohteliasta olettaa että toinen pelkästään matkustaa.

Vierailija
4/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaapa kyllä siltä että kannattaa todella maksella kummankaan kalliita lentolippuja riidelläksenne kasvotusten. Mitä järkeä?

Vierailija
5/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on ollut ulkomaille muuttaneen valinta lähteä kotimaasta. Se ei tietenkään velvoita muita matkustamaan. Voitteko maksaa sun lennot puoliksi? Tai voitko matkustaa toisen sukulaisen kanssa sinne?

Vierailija
6/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on ollut ulkomaille muuttaneen valinta lähteä kotimaasta. Se ei tietenkään velvoita muita matkustamaan. Voitteko maksaa sun lennot puoliksi? Tai voitko matkustaa toisen sukulaisen kanssa sinne?

Vaikka kuinka olisi oma valinta, ei se silti velvoita ravaamaan Suomessa joka lomalla, varsinkaan jos ei muut sukulaiset ole koskaan tulossa itse kylään. Jos haluaa tavata, luulisi aikuisen ihmisen voivan muutaman kerran voittaa jännityksensä ja lentävän kylään.

Vierailija
7/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olisi oma valinta, ei se silti velvoita ravaamaan Suomessa joka lomalla, varsinkaan jos ei muut sukulaiset ole koskaan tulossa itse kylään. Jos haluaa tavata, luulisi aikuisen ihmisen voivan muutaman kerran voittaa jännityksensä ja lentävän kylään.

Ei tietenkään velvoita. Sitten henkilöt eivät tapaa. Mielestäni tuo paine matkustaa olisi kyllä enemmän sen muuttaneen puolella.

Vierailija
8/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään vika, molemmilla on omat syynsä olla lentämättä. Lopputulos on tietysti se, että ette voi tavata kasvotusten, mutta ihan turha kummankaan kiukutella toiselle.

Vierailija
9/9 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sopiva sukulainen tai sopiva ystäväsi tulisi sun kanssa kun pelkäät, ja perheenjäsen maksaa sen. Ettet lennä yksin. Ei ole pakko tietysti mennä. Miten majoitus? Ja on videoyhteys. Ikä pitää huomioida lennoissa ja terveydentila, vakuutuksetkin, koska lentokone ei pääse aina suoraan laskeutumaan. Entä jos on väsynyt miten nukkua matkan aikana. Jos oot sisarus tai kaukaisempi sukulainen ei ole pakko mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme