47 päivää tehohoidossa - Jarnan uskomaton selviytymistarina!
https://www.epressi.com/tiedotteet/terveys/47-paivaa-tehohoidossa-jarna…
Myöhemmin potilasasiakirjoista paljastui, että Lankisen hoitoon oli tehty rajoituksia. Lankinen kertoo, että hänelle oli määrätty elvytyskielto ilman, että asiasta olisi keskusteltu hänen tai hänen läheistensä kanssa.
"Siinä lukee, että mun kohdalla on pidetty hoitokokous, ja että ECMO-hoito eli aika raju tehohoito, jossa veri hapetetaan kehon ulkopuolella ei ole tässä taudinvaiheessa järkevää. Lisäksi siinä sanotaan, etten kuulu keuhkonsiirron piiriin psyykkeen haurauden ja heikon rokote- ja lääkekuuliaisuuden takia," Lankinen lukee potilasasiakirjoistaan.
"Se tarkoittaa käytännössä sitä, että koska mulla ei ollut koronarokotuksia ennen sairastumista, se oli yksi syy siihen, ettei mulle tehty keuhkonsiirtoa. Eihän se ole laillista. Sehän on ihan törkeän epäeettistä täysin lääkärin valan vastaista syrjiä sairasta ihmistä hoitopäätöksissä."
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
On oma valinta jättää ottamatta suositellut rokotukset. Sen jälkeen ei pidä odottaa, että yhteiskunnalla on resursseja hoitaa kaikkia mahdollisesti yhtä aikaa sairastuvia henkilöitä. Myös ne sairastuneet jotka jättivät ottamatta rokotuksen, saavat olla tyytyväisiä niistä jotka eivät kuormittaneet terveydenhoitoa. Tehohoitopaikkoja ei välttämättä ole kaikille,
Juurikin noin. Ja onko tullut mietittyä kuinka paljon ihmisiä olisi kuollut meilläkin, jos ei olisi ehditty kehittää koronarokotetta? Tiedän todella paljon vakavia tapauksia ja kuolemiin johtanutta koronatautia. Ylipäätään rokotukset ovat vuosikymmenien aikana säästäneet ihmishenkiä valtavasti kaikkialla maailmassa. T. Konkari esh( eläkkeellä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet eivät ole pakollisia eikä ketään saa pakottaa uhraamaan omaa terveyttään jonkin rokotteen takia jonka pitkäaikaishaittoja ei edes tunneta. Itsellä k-rokote laukaisi esivaihdevuodet ja vuotohäiriöitä on edelleen, lähes 4 vuotta ekan piikin jälkeen
Eikö ne kuulukin vaihdevuosiin? Olette kyllä uskomattomia, mitään naisten vaivojakaan ei ollut ennen vuotta 2021, ei syöpiä, ei sydänvikoja.
Ai 35-vuotiaana? Sinä et tiedä mistä puhut joten lopeta tuo vähättely! Ai että vituttaa ihmiset jotka vähättelevät näitä rokotehaittoja...Toivottavasti saat itse sellaisen
Esivaihdevuodet 35-vuotiaana on ihan normaalia. Kuukautisten loppumisen normaali vaihteluväli on 40-60 vuotta. Se, että kuu
Hohhoijaa, ette te usko vaikka miten perustelisi. Ette usko näihin piikkien sivuvaikutuksiin. Ehkä joskus 30 vuoden kuluttua uskotte, mutta nyt ette usko joten teille on turha selittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotepropaganda on imetty syvälle, ihmiset ihan raivoissaan siitä kun jotkut ei ottaneet kokeellista piikkiä. Onnea vaan teille, kannattaa todellakin elää terveellisesti ja varoa ettei pumppu satu yhtäkkiä pettämään rokotevaurion seurauksena
Ootko oikeesti lapsellinen, luulet että sydämesi jumputtaa vielä vuonna 3000.
Siis on totta luonnehdinnat r-vastaisista, ajattelunsa kouluttamattoman ihmisen yksinkertaisuutta.
Pilkkaa vaan, sen te rokotekiimaiset osaatte. Veikkaanpa että minun sydämeni jumputtaa kauemmin kuin sinun, koska en taipunut painostukseen ja ottanut kokeellista piikkiä jolla on tunnetusti sydänhaittavaikutuksia
<
Jestas sentään.. ja trumppia ylistelet täällä alvariinsa. Semmosta.
Neukkulassa kaikki eri mieltä olevat haluttiin hiljentää leimaamalla hörhöiksi. Maailman vanhin taktiikka jota tässäkin ketjussa näkee. Suomi on uusi neukkula, täällä ei "vääriä" mielipiteitä sallita. Ja viestintuoja ammutaan. Jos uskaltaa kertoa k-rokotehaitoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet eivät ole pakollisia eikä ketään saa pakottaa uhraamaan omaa terveyttään jonkin rokotteen takia jonka pitkäaikaishaittoja ei edes tunneta. Itsellä k-rokote laukaisi esivaihdevuodet ja vuotohäiriöitä on edelleen, lähes 4 vuotta ekan piikin jälkeen
Eikö ne kuulukin vaihdevuosiin? Olette kyllä uskomattomia, mitään naisten vaivojakaan ei ollut ennen vuotta 2021, ei syöpiä, ei sydänvikoja.
Ai 35-vuotiaana? Sinä et tiedä mistä puhut joten lopeta tuo vähättely! Ai että vituttaa ihmiset jotka vähättelevät näitä rokotehaittoja...Toivottavasti saat itse sellaisen
Esivaihdevuodet 35-vuotiaana on ihan normaalia. Kuukautisten loppumisen n
Multa poistettiin kohtu häiriöiden rakia päälke nelikymppisenä 90-luvun alussa.
Siis kyll on niin jumittunutta , ennen kaikki oli terveitä, mitään ei ollyt, nyt vaan rokottamattomat painaa terveinä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että rokotettuja pelottaa...Miksi muuten olisivat noin aggressiivisia...Salaa moni katuu että otti piikin ja nyt ties mitä myrkkyä leviää heidän elimistössään...Sydän ei välttämättä jaksa kauaa...
Olet kyllä nyt aika aivopesty, ei uskoisi että teitäkin oikeasti on. Eikö ole kamalaa tuossa pelossA, se i- piikkikään ei enää itse kestänyt peloittelyblogeja vuodet väsättyään.
En minä elä pelossa. Enemmän rokotetut elävät pelossa, he kun eivät voi tietää, mitä kaikkea siitä k-piikistä voi tulla ja kestääkä sydän sitä
Mikäs sille i-pikille tuli? Ennemmin rokotte kuin pää sekaisin. Teitähän on paljon ollut hoidon tarpeessa.
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC8901181/#cesec70
Serious, including death 27023 (79%) 14183 (86%)12839 (73%)
Serious, excluding death 22527 (66%) 12078 (73%)10448 (59%)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että rokotettuja pelottaa...Miksi muuten olisivat noin aggressiivisia...Salaa moni katuu että otti piikin ja nyt ties mitä myrkkyä leviää heidän elimistössään...Sydän ei välttämättä jaksa kauaa...
Olet kyllä nyt aika aivopesty, ei uskoisi että teitäkin oikeasti on. Eikö ole kamalaa tuossa pelossA, se i- piikkikään ei enää itse kestänyt peloittelyblogeja vuodet väsättyään.
En minä elä pelossa. Enemmän rokotetut elävät pelossa, he kun eivät voi tietää, mitä kaikkea siitä k-piikistä voi tulla ja kestääkä sydän sitä
Mikäs sille i-pikille tuli? Ennemmin rokotte kuin pää sekaisin. Teitähän
Matkit aika taitavasti Neuvostoliiton metodeja kun yrität leimata k-rokotteesta kieltäytyvät hörhöiksi. Jatka vaan, onneksi totuus ei pala tulessakaan ja valheella on lyhyet jäljet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esivaihdevuodet 35-vu
SARKASMISI EI NYT OIKEIN TOIMI, PAREMPI ONNI ENSI KERRALLA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaista että nuorehko nainen saa noin vakavan koronataudin
ei harvinaista rokottamattomilla (joita on vähän). Miettikää mitä maksaa 47 päivää tehohoidossa, miljoonia. Ja tästä olisi selvitty ilman ongelmia jos hän olisi ottanut rokotteen. Nyt esittää sitten jotain sankaria
Nuo rokotteet eivät edelleen anna jotain ihmeellistä teflonpintaa ronaa vastaan, lieventää vain oireita. Minullekin on jäänyt rokotehaitta, onnekseni ei vakava sellainen, kiitos tästä(kin) pelkopuheet ja yhteiskunnan paine ottaa piikit.
Tämä. Itsekin otin koronarokotteen, koska yhteiskunnan paine. Nyt kaduttaa, esivaihdevuosia ei enää saa pois eikä rokotetta elimistöstä. Itse en ole roko
Erilaiset vaivat voi olla syntyjään muustakin kuin the piikistä. Iän myötä pahenee. Kaikki rokotteet on olleet aluksi kokeellisia. Sen voisi uskoa tämän kyseisen henkilön kohdalla, että terveelliset elämäntavat auttoi osaltaan paranemisessa. Tarvitaan todella pitkä seuranta ja vertailu että mitään vähänkään varmempaa voi sanoa.
Karma on olemassa ja ylpeys käy lankeemuksen edellä. Sen saa vielä tuta moni tähänkin ketjuun kirjoittaneista. Jos tuomitset muita, joudut itse tuomituksi
Kyllä huomaa että rna- muutoksia on k-rokotetuille tullut, niin on ärhäköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oma valinta jättää ottamatta suositellut rokotukset. Sen jälkeen ei pidä odottaa, että yhteiskunnalla on resursseja hoitaa kaikkia mahdollisesti yhtä aikaa sairastuvia henkilöitä. Myös ne sairastuneet jotka jättivät ottamatta rokotuksen, saavat olla tyytyväisiä niistä jotka eivät kuormittaneet terveydenhoitoa. Tehohoitopaikkoja ei välttämättä ole kaikille,
Juurikin noin. Ja onko tullut mietittyä kuinka paljon ihmisiä olisi kuollut meilläkin, jos ei olisi ehditty kehittää koronarokotetta? Tiedän todella paljon vakavia tapauksia ja kuolemiin johtanutta koronatautia. Ylipäätään rokotukset ovat vuosikymmenien aikana säästäneet ihmishenkiä valtavasti kaikkialla maailmassa. T. Konkari esh( eläkkeellä)
Kuule konkari, kerrotko vielä riskiryhmät, joille korona oli potentiaalisesti vakava.
Vuoden 2021 ilmapiiri vallitsee edelleen k-rokotekeskusteluja. Ihmisissä herättää valtavaa raivoa se, että kaikki ei suostuneet kokeellista piikkiä ottamaan. Tämä raivo saa ihmiset jopa toivomaan k-rokottamattomien kuolemaa.
Varmasti mukana on alitajuista pelkoa siitä, tekikö itse oikean ratkaisun k-piikit ottaessaan. On kulunut vasta 4 vuotta ja mistä sen tietää, mitä tuo kokeellinen rokote voi pitkällä aikavälillä elimistössä aiheuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sille i-pikille tuli? En
No kun lukee teidän face/somekeskysteuja ei voi vetää kuin yhden johtopäätöksen. Viiskee, nanot, nyt joku keksi bluetoothin, siis niin älyttömiä juttuja, sit valituksia, vähän vilkkaammalla tuulella olin, perhe soitti lanssin. Valkoiseen kaapuun käärittiin ja kuukausipiikkiä. Perhekään ei usko cabalia ja sitä ja tätä ja shedfingiä ja harhojanim
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa että rna- muutoksia on k-rokotetuille tullut, niin on ärhäköitä.
Nimenomaan tuo aggressiivisuus heitä kohtaan, jotka valitsivat toisin eivätkä ottaneet koronarokotteita. Vihamielisyys, pahan toivominen k-rokottamattomille. Ei tule ihan heti mieleen toista aihetta joka herättää näin valtavaa raivoa ja aggressiota kuin se, etteivät kaikki ottaneet noita kokeellisia rokotteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule konkari, kerrotko vielä riskiryhmät, joille korona oli potentiaalisesti vakava.
Hoitolaitosten väki. Tosin jo muutenkin huonossa kunnossa. Kuolihan niitä 2020, etkö muista vai oletko noin omissa maailmoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&n
MAKSAAKO RYSYLÄ SINULLE PALJONKIN PALKKAA, IIGOR?
Miksi niitä sitten lapsille tuputettiin?
Hahhaa lapsrukka. Kun on henkisesti vireä ja seuraa asioita, mm teikäläisten sivustoja, vaikuttaa sit kai nuorelta.
Sulla on jumittunut ajatus joka suuntaan, joku osdin ja mikaelin aivopesuilla ajastettu.