Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

47 päivää tehohoidossa - Jarnan uskomaton selviytymistarina!

Vierailija
09.05.2025 |

https://www.epressi.com/tiedotteet/terveys/47-paivaa-tehohoidossa-jarna…

Myöhemmin potilasasiakirjoista paljastui, että Lankisen hoitoon oli tehty rajoituksia. Lankinen kertoo, että hänelle oli määrätty elvytyskielto ilman, että asiasta olisi keskusteltu hänen tai hänen läheistensä kanssa.

"Siinä lukee, että mun kohdalla on pidetty hoitokokous, ja että ECMO-hoito eli aika raju tehohoito, jossa veri hapetetaan kehon ulkopuolella ei ole tässä taudinvaiheessa järkevää. Lisäksi siinä sanotaan, etten kuulu keuhkonsiirron piiriin psyykkeen haurauden ja heikon rokote- ja lääkekuuliaisuuden takia," Lankinen lukee potilasasiakirjoistaan.

"Se tarkoittaa käytännössä sitä, että koska mulla ei ollut koronarokotuksia ennen sairastumista, se oli yksi syy siihen, ettei mulle tehty keuhkonsiirtoa. Eihän se ole laillista. Sehän on ihan törkeän epäeettistä täysin lääkärin valan vastaista syrjiä sairasta ihmistä hoitopäätöksissä."

Kommentit (320)

Vierailija
121/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotepropaganda on imetty syvälle, ihmiset ihan raivoissaan siitä kun jotkut ei ottaneet kokeellista piikkiä. Onnea vaan teille, kannattaa todellakin elää terveellisesti ja varoa ettei pumppu satu yhtäkkiä pettämään rokotevaurion  seurauksena

Ootko oikeesti lapsellinen, luulet että sydämesi  jumputtaa vielä vuonna 3000.

Siis on totta luonnehdinnat r-vastaisista, ajattelunsa kouluttamattoman ihmisen yksinkertaisuutta.

Pilkkaa vaan, sen te rokotekiimaiset osaatte. Veikkaanpa että minun sydämeni jumputtaa kauemmin kuin sinun, koska en taipunut painostukseen ja ottanut kokeellista piikkiä jolla on tunnetusti sydänhaittavaikutuksia

Vierailija
122/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että rokotettuja pelottaa...Miksi muuten olisivat noin aggressiivisia...Salaa moni katuu että otti piikin ja nyt ties mitä myrkkyä leviää heidän elimistössään...Sydän ei välttämättä jaksa kauaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan rokottamattomuuden takia syrjiä ihmistä terveydenhuollossa? Miten nuorelle ihmiselle voidaan tehdä elvytyskielto ilman että omaisia kuullaan?

Eihän se syrjintää ole. Daamihan on osoittanut, ettei luota länsimaiseen lääketieteeseen kun ei rokotetta ottanut, joten miksi sitä pitäisi sitten hoitakaan? Mistä voidaan tietää, olisiko se hyväksynyt noita muitakaan hoitoja? 

Kalliiksi tuli yhteiskunnalle tämäkin itsekäs pikku pi*****, ja vielä uhrituu. 

Vierailija
124/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänelke olisi vaihdettu keuhkoyöt olisi voinut saada rokotettujen verta.  Sitähän he pelkäävät.

Eiköhän nyt kuitenkin ole kivampi joogailla ja hörhöillä omilla parantuneilla keuhkoilla.

Vierailija
125/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tolle. Luin ketjun läpi.

On ilmiselvästi mun siskoni, joka ollut pitkään psykiatrisessa hoidossa, kun kuuppa petti, kaikessa salaliittoteorioissaan.

Pääsi parin päivän lomalle, 

No, huomenna viedään jo taas lanssilla, kun hörhö häiritsee asuntolassa muita asukkeja.

Vierailija
126/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnan pitäisi nyt olla kiitollinen ja kuuliaisesti huolehtia itsestään vimpan päälle. On yhteiskunta laittanut hänen hoitoonsa ison summan rahaa. Yksi tehohoitopäivä maksaa n. 10 000 euroa. Kuntoutustoimenpiteet päälle. 

Vierailija
127/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini meni hammaslääkäriin ja Omakannasta luimme, kuinka hammaslääkäri oli kirjoittanut "ei ole ottanut koronarokotetta"

Mitä ihmettä se hammaslääkärille kuuluu? Ja miksi se oli laitettu ylös? Jotain outoa tähän koko koronarokotesysteemiin kuuluu...

Heillä on vielä koronarokotepsykoosit päällä. Kukaan ei ole vielä pyytänyt edes anteeksi rokottamattomilta. 

Eikä tule ikinä pyytämäänkään. Te sen sijaan voisitte pyytää anteeksi tätä edelleen jatkuvaa ulinaanne ja foliohattusekoilujanne. Ja teidät pitäisi pistää itse maksamaan joka ikinen sairastetusta koronasta tuleva kulu.

Herranjestas miten vihaiselta ja kiukkuiselta kuulostat... piikit tiukensivat pipoa? Edelleen se rokote on vapaaehtoinen, jokaisella on oma valinta ottaa se tai olla ottamatta ja verorahoista me kaikki maksetaan terveydenkulut ja kyllä sairaalasta tulee aina lasku perässä.

Vierailija
128/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että rokotettuja pelottaa...Miksi muuten olisivat noin aggressiivisia...Salaa moni katuu että otti piikin ja nyt ties mitä myrkkyä leviää heidän elimistössään...Sydän ei välttämättä jaksa kauaa...

Olet kyllä nyt aika aivopesty, ei uskoisi että teitäkin oikeasti on.  Eikö ole kamalaa tuossa pelossA, se i- piikkikään ei enää itse kestänyt peloittelyblogeja vuodet väsättyään.

Vierailija
129/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan rokottamattomuuden takia syrjiä ihmistä terveydenhuollossa? Miten nuorelle ihmiselle voidaan tehdä elvytyskielto ilman että omaisia kuullaan?

Eihän se syrjintää ole. Daamihan on osoittanut, ettei luota länsimaiseen lääketieteeseen kun ei rokotetta ottanut, joten miksi sitä pitäisi sitten hoitakaan? Mistä voidaan tietää, olisiko se hyväksynyt noita muitakaan hoitoja? 

Kalliiksi tuli yhteiskunnalle tämäkin itsekäs pikku pi*****, ja vielä uhrituu. 

Eihän se tarkoita, ettei luota länsimaiseen lääketieteeseen, jos ei halua ottaa yhtä kokeellista piikkiä. Olen minäkin ottanut kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet joten en ole hoitokielteinen. Ajattelusi on aika mustavalkoista. Kuka kantaa vastuun rokotehaitoista? Pfizer ei ainakaan

Vierailija
130/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista että nuorehko nainen saa noin vakavan koronataudin

ei harvinaista rokottamattomilla (joita on vähän). Miettikää mitä maksaa 47 päivää tehohoidossa, miljoonia. Ja tästä olisi selvitty ilman ongelmia jos hän olisi ottanut rokotteen. Nyt esittää sitten jotain sankaria

Eli nainen olisi pitänyt sinusta tappaa hoidonpuutteeseen koska ei rokotetta? Tiesitkö että ketään ei voida pakottaa ottamaan rokotetta?

Miksi hoitaa ihmistä, joka on tehnyt selväksi, ettei ole hoitomyönteinen? 

Mitä keuhkonsiirtoon tulee, elinsiirrot aina edellyttävät elinikäistä sitoutumista lääkitykseen, josta tulee pääsääntöisesti aika kauheita sivuvaikutuksia. On täysin ymmärrettävää, että harvinaisia siirtoelimiä ei haaskata ihmiselle, joka on itse osoittanut ettei tahdo mitään lääkkeitä, ei edes kertaluontoista piikkiä. Ei sellainen sitoudu hoitoon. 

Keuhkonsiirto on niitä elinsiirtoja, joita on tehty vasta hyvin vähän aikaa, yllättävän vaikea leikkaus. Joten tottakai ne elimet, mitä saadaan, annetaan niille jotka niistä eniten hyötyy. Eli ihmisille, jotka ovat kykeneviä sitoutumaan loppuelämän raskaaseen lääkitykseen. 

Vierailija
131/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmiselvästi mun siskoni, joka ollut pitkään psykiatrisessa hoidossa, kun kuuppa petti, kaikessa salaliittoteorioissaan.

No, huomenna viedään jo taas lanssilla, kun hörhö häiritsee asuntolassa muita asukkeja.

Da, Tatjana, da! Paljonkos rysylä maksaa sulle tuosta trollailusta?

Vierailija
132/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotepropaganda on imetty syvälle, ihmiset ihan raivoissaan siitä kun jotkut ei ottaneet kokeellista piikkiä. Onnea vaan teille, kannattaa todellakin elää terveellisesti ja varoa ettei pumppu satu yhtäkkiä pettämään rokotevaurion  seurauksena

Siis on totta luonnehdinnat r-vastaisista, ajattelunsa kouluttamattoman ihmisen yksinkertaisuutta.

Pilkkaa vaan, sen te rokotekiimaiset osaatte. Veikkaanpa että minun sydämeni jumputtaa kauemmin kuin sinun, koska en taipunut painostukseen ja ottanut kokeellista piikkiä jolla on tunnetusti sydänhaittavaikutuksia

Ihan varmaan, olen nyt 80.  Toivottavasti  saat pääsikin kuntoon normaaliin kuosiin ilman pakkomielteistä hysteriaa.

Vierailija
133/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei harvinaista rokottamattomilla (joita on vähän). Miettikää mitä maksaa 47 päivää tehohoidossa, miljoonia. Ja tästä olisi selvitty ilman ongelmia jos hän olisi ottanut rokotteen. Nyt esittää sitten jotain sankaria

Eli nainen olisi pitänyt sinusta tappaa hoidonpuutteeseen koska ei rokotetta? Tiesitkö että ketään ei voida pakottaa ottamaan rokotetta?

Kun soten säästöt etenee, tähänkin voidaan tulla että itse hankittuja sairauksia ei hoideta, tämä liittyy myös alkoholiin, tupakkaan jne

Ylipaino on mittavin rahareikä terveyspalveluissa, joten jos tuohon mennään, eiköhän li

Rajoitetaan jo nyt. Kovin ylipainoinen ei saa edes lihavuusleikkausta, ellei todista hoitomyönteisyyttään pudottamalla reilusti painoa pussikeittodieetillä. Se myös alentaa leikkauksen riskejä. 

Vierailija
134/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmiset, miksi ajattelette, että ihminen, joka ei ole ottanut koronarokotetta, on täysin hoitokielteinen ja pitäisi jättää ilman hoitoa? Minä luotan länsimaiseen lääketieteeseen yleensä ottaen, mutta näihin kokeellisiin piikkeihin en.

Ei kenestäkään tule hoitokielteistä jos ei oman turvallisuutensa takia halua ottaa nopeasti väsättyä piikkiä jonka teho ja turvallisuus on epävarmaa

Vierailija
135/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitaa ihmistä, joka on tehnyt selväksi, ettei ole hoitomyönteinen? 

Mitä keuhkonsiirtoon tulee, elinsiirrot aina edellyttävät elinikäistä sitoutumista lääkitykseen, josta tulee pääsääntöisesti aika kauheita sivuvaikutuksia. On täysin ymmärrettävää, että harvinaisia siirto

Js nyt, läheiselleni ainakin kerrottiin, tehdään sydän/kehkosiirre, ei pelkkiä keuhkoja.

Mitä tää jarna vaahtoo kun keuhkonsa parantunut ja poseeraa facessaan niin hehkeenä.

Vierailija
136/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan, olen nyt 80

HAHAHAHHAHHAHHHA et todellakaan ole 80 :D  Kirjoitustyylistä huomaa että olet korkeintaan keski-ikäinen

Vierailija
137/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ihmiset, miksi ajattelette, että ihminen, joka ei ole ottanut koronarokotetta, on täysin hoitokielteinen ja pitäisi jättää ilman hoitoa? Minä luotan länsimaiseen lääketieteeseen yleensä ottaen, mutta näihin kokeellisiin piikkeihin en.

Ei kenestäkään tule hoitokielteistä jos ei oman turvallisuutensa takia halua ottaa nopeasti väsättyä piikkiä jonka teho ja turvallisuus on epävarmaa

Tiedätkö sinä mitä hän on sairaalassa puhunut?

Kai tiedä että jo 2018 kirjoitti että lapsiaankaan ei rokoteta?  On näitä uskomushoitoihmisiä, googlaa.   Terveyssummit on lääketieteen vastainen konferenssi.

Vierailija
138/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitossa toimittiin kuten sinä toimit nyt. Leimattiin eri mieltä olevan mt-ongelmaisiksi hörhöiksi. Maailman vanhin strategia, kun halutaan hiljentää vastapuoli

Vierailija
139/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet eivät ole pakollisia eikä ketään saa pakottaa uhraamaan omaa terveyttään jonkin rokotteen takia jonka pitkäaikaishaittoja ei edes tunneta. Itsellä k-rokote laukaisi esivaihdevuodet ja vuotohäiriöitä on edelleen, lähes 4 vuotta ekan piikin jälkeen

Eikö ne kuulukin vaihdevuosiin?  Olette kyllä uskomattomia, mitään naisten vaivojakaan ei ollut ennen vuotta 2021, ei syöpiä, ei sydänvikoja.

Ai 35-vuotiaana? Sinä et tiedä mistä puhut joten lopeta tuo vähättely! Ai että vituttaa ihmiset jotka vähättelevät näitä rokotehaittoja...Toivottavasti saat itse sellaisen

Esivaihdevuodet 35-vuotiaana on ihan normaalia. Kuukautisten loppumisen normaali vaihteluväli on 40-60 vuotta. Se, että kuukautiset loppuu keskimäärin 50 vuotiaana, ei tarkoita, että ne loppuisi kovinkaan monella juuri täsmälleen siinä iässä, koska kyse on mediaanista. 

Minäkin sain "kuukautishäiriöitä" koronarokotteesta. Se on tiedätkö merkki siitä, että immuunijärjestelmä aktivoitui. Kohdun limakalvolla kun on siihen liittyvää solukkoa, MIKÄ HYVÄNSÄ asia mikä saa immuunijärjestelmän ottamaan kierroksia voi tehdä kuukautishäiriöitä. Suurin osa kuukautishäiriöistä on NORMAALEJA, epänormaalia on jos on vuosikymmeniä kellontarkat kuukautiset. Silloin on varmaan elänyt tynnyrissä, kun keho ei saa mitään ärsykkeitä mistään, mihin reagoisi. Ei 

-eri-

Vierailija
140/320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä nyt aika aivopesty, ei uskoisi että teitäkin oikeasti on.  Eikö ole kamalaa tuossa pelossA, se i- piikkikään ei enää itse kestänyt peloittelyblogeja vuodet väsättyään.

En minä elä pelossa. Enemmän rokotetut elävät pelossa, he kun eivät voi tietää, mitä kaikkea siitä k-piikistä voi tulla ja kestääkä sydän sitä