Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

47 päivää tehohoidossa - Jarnan uskomaton selviytymistarina!

Vierailija
09.05.2025 |

https://www.epressi.com/tiedotteet/terveys/47-paivaa-tehohoidossa-jarna…

Myöhemmin potilasasiakirjoista paljastui, että Lankisen hoitoon oli tehty rajoituksia. Lankinen kertoo, että hänelle oli määrätty elvytyskielto ilman, että asiasta olisi keskusteltu hänen tai hänen läheistensä kanssa.

"Siinä lukee, että mun kohdalla on pidetty hoitokokous, ja että ECMO-hoito eli aika raju tehohoito, jossa veri hapetetaan kehon ulkopuolella ei ole tässä taudinvaiheessa järkevää. Lisäksi siinä sanotaan, etten kuulu keuhkonsiirron piiriin psyykkeen haurauden ja heikon rokote- ja lääkekuuliaisuuden takia," Lankinen lukee potilasasiakirjoistaan.

"Se tarkoittaa käytännössä sitä, että koska mulla ei ollut koronarokotuksia ennen sairastumista, se oli yksi syy siihen, ettei mulle tehty keuhkonsiirtoa. Eihän se ole laillista. Sehän on ihan törkeän epäeettistä täysin lääkärin valan vastaista syrjiä sairasta ihmistä hoitopäätöksissä."

Kommentit (321)

Vierailija
321/321 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin hänen postaus oli tehty suolistoasioista ja siihen liitetty kuva, kun hän on happiviikset kasvoilla ja paranemassa koronastaan. Älkää uskoko tuon naisen höpöjuttuja, vaikka uraa yrittää tehdä jakamalla disinformaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme