Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutistiksi ryhtynyt mies arvostelee juomista

Vierailija
09.05.2025 |

Taustaa sen verran että mieheni ei ole koskaan ollut mikään alkoholisti. Juhlissa on mennyt muutama juoma, kuin myös saunassa ja kesäterassilla. Nyt hän on kuitenkin lopettanut puoli vuotta sitten kokonaan, mikä on tietysti täysin ok.

mies on kuitenkin ruvennut arvostelemaan minun kohtuukäyttöäni?? Jos olen ostanut kaljan saunajuomaksi tai tilaan lasin viiniä alkaa kovaääninen: taas pitää viinaa saada, ja saattaa ärsyyntyä tuosta niin ettei illasta tule enää mitään. Olen kysynyt syytä tähän ja vastaa vain ettei ymmärrä miksi pitää ryypätä. Ryypätä? Yksi olut on ryyppäämistä? 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on vaikea olla ilman kun näkee toisen ottavan edes sen yhden. Onko sun mahdollista auttaa toista olemalla itsekin ilman

Vaihtoehtoisesti sen sun yksi viinilasi tai saunaolut ei ikinä jää yhdeksi tai jos jää niin se on sitten yksi viinipullo tai kaljakeissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, alkoholista pieninä määrinäkään ei ole kuin haitta0a

Vierailija
4/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollanen mies edes mies vai mato? Kumma jos ei saa vähän viiniä ottaa :/

Vierailija
5/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on alkoholisti. Kaikkein saastaisin alkoholismin muoto on kytätä toisten juomista ja olla itse parempi ihminen.

Vierailija
6/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka haisevat kaljalle, haisevat ällölle.

Vierailija
7/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on ongelmia alkoholin kanssa, jos saunakalja tai lasi viiniä on ihan pakko saada?

Vierailija
8/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää ole ihan normaali ilmiö. Joku lopettaa jonkun "paheen" ja alkaa sen jälkeen arvostella muita. Vegaanit harrasta tätä, tupakasta luopuneet, absolutisit jne. Sitä tietysti perustellaan sillä kokemusasiantuntijuudella, mikä ollaan saatu. Ongelmahan on siinä, että aletaan neuvoa, vaikka kukaan ei ole pyytänyt neuvoja. Sitä ihmiset sulattaa kans melkoisen huonosti. Ei auta kuin sanoa suoraan, että lopettaa tuon huomauttelun, koska se on toisen arvostelemista ja loukkaa.

Vierailija
9/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin raivostuttavaa seuraa kuin raitistunut alkoholisti. Miehesi kuuluu samaan sarjaan, vaikkei alkoholisti ole ollutkaan. Ihmisillä on merkillinen tarve elää symbioosissa muiden kanssa juurikin omilla ehdoillaan. Ikävää suvaitsevaisuudenpuutetta.

Vierailija
10/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se sika. Todella epäkunnioittavaa ja rasittavaa tuollainen asioiden vääristely ja vittuilu.

Miksi olisit hänen kanssaan, kun hän vihaa ja halveksii sinua ja syyttää sinua valheellisesti.

Vierailija
11/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ahdistaa se houkutus, jolle hänet altistat, siksi hän ärsyyntyy.

Vierailija
12/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi ajattelee, että se sinun saunaolut tai viinilasillinen ei jää vain yhteen. Toiset muuttuvat jo pienestä alkoholimäärästä ärsyttäviksi.

Vierailija
13/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi tuollaista hetkeäkään. Miehesi on törppö juntti.

Vierailija
14/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo pelkkää viiniä. Kun juot viiniä vaikka paripulloq päivässä olet vain sivistynyt koska viini on sivistyneiden juomaa. Kalja on alkoholistien juomaa

Vierailija
15/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain juuri keskiviikkona naisystävältä valituksen kun "aina pitää juoda kaljaa" avasin siis saunassa oluen joka oli neljäs olut tänä vuonna

Vierailija
16/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten kahvi. Lopulta syöt vaan kaurapuuroa ja marjatkin myydään.

Vierailija
17/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä miehesi ajattelee, että se sinun saunaolut tai viinilasillinen ei jää vain yhteen. Toiset muuttuvat jo pienestä alkoholimäärästä ärsyttäviksi.

Taitaa tietää että ei jää siihen yhteen. Vai tunnetko itse yhtään naista joka olisi rehellinen omista ongelmista ilman minkäänlaista vähättelyä?

Eräs entinen ystäväni (nainen) valitti kuinka ihmiset haukkuu sitä alkoholistiksi vaikka se juo vain silloin tällöin. Tämä ystävä katkoi välit minuun kun nostin esille että minä olen nyt ollut viimeiset kuusi viikonloppua putkeen sinulla kuskina kun olet ryypännet molemmat päivät ja lauantaisin olet aloittanut juomisen heti kun saat silmäsi auki

Vierailija
18/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen absoluuttinen.

Vierailija
19/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkö sillä olis jotain menneisyyden traumaa alkoholista, esim lapsuusajoilta, jos triggeröityy tuolleen yhdestäkin juomasta.

Vierailija
20/78 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain juuri keskiviikkona naisystävältä valituksen kun "aina pitää juoda kaljaa" avasin siis saunassa oluen joka oli neljäs olut tänä vuonna

Sama oli minulla kun yksi saunaolut tarkoitti naisen mielestä sitä, että halusin unohtaa hänet edes hetkeksi. Vastasin, ettei siitä nyt ihan sentään taju lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi