Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsikö Zahra Abdulla eduskuntaan??

Vierailija
19.03.2007 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään somaleita määräämään suomalaisten asioista. Muuttakoon takaisin sinne minne luonnonjärjestyksen mukaan kuuluvatkin, Afrikkaansa. Täällä ei mitään somalisosiaalipummeja kaivata!

Vierailija
22/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kannattako hän sitä, haluaako hän suojella maanmiehiään ja -naisiaan vai pelkääkö hän yhteisöään jos hän sen tuomitsee. En siis edes tiedä, onko tämä näin tottakaan.

Onko kenelläkään parempaa tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vihreiden kansanedustajaehdokas saisi aikaan jonkun äärimuslimien esiinmarssin Suomessa.

Kerron sinulle nyt tämän meidän suvaitsevien logiikan: se on se, että jos muslimeilla olisi normaalit edustukselliset mahdollisuudet vaikuttaa yhteiskunnassa, heidän joukossaan olevalla pienellä ääriaineksella ei olisi enää mitään tukea. Silloin muslimeista äänen saisi kuuluviin maltilliset, tavalliset ihmiset, eivät ne ääriainekset.

Mutta sinun on ilmeisesti mahdoton ymmärtää, että on olemassa tavallisia, maltillisia, rauhallisia muslimeita, jotka eivät hirveästi poikkea tavallisista suomalaisista.

Vielä yksinkertaisempaa olisi kun vaan yksinkertaisesti potkaisisi koko sakin maasta pellolle eikä päästäisi tänne enää niitä ollenkaan.

Vierailija
24/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika heikolla tasolla silloin kun kieltä jo ymmärtää kuta kuinkin täydellisesti.

Itse asuin välillä parisen vuotta ulkomailla ja huomasin ihmisten usein aliarvioivan sen miten ymmärrän heidän puhettaan juuri siksi että itse en aina osannut sanoa / ääntää kaikkea haluamallani tavalla.

Vierailija
25/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koko juttu kääntyi kansan suussa tottakai niin, että ählämit suuttui=betonipossut lähti. Kuten yleensäkin kaikki jutut. Islamin ja muslimien suhteen suomalaiset on niin tietämättömiä, että uskovat joka ikisen urbaanilegendan ja läppänä lähteneen huhun mitä heistä kerrotaan.

Muslimit ei muuten palvo (yhdelle vastaajalle tiedoksi) Mohammedia useita kertoja päivässä, vaan rukoilevat Jumalaa, joka arabian kielellä on Allah. Allah-sanaa käyttävät myös arabiankieliset kristityt Jumalasta puhuessaan. Siis siitä yhdestä ja samasta jumalasta, johon me tavis-luterilaisetkin uskomme, tai ainakin pitäisi uskoa jos kuulumme kirkkoon.

Minä tiesin sen, vaikka en ole edes muslimi tai sellaiseksi kääntymässä :p

Vierailija
26/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme Suomessa eikä missään Somaliassa.

Vierailija
27/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse osaan vastata vain kyllä, ei, en tiedä, kiitos... yhdellä tai kahdella sanalla. Siksi moni puhuu mulle portugalia hi-taas-ti ja kuin rautalangasta vääntäen, esim. heiluttaa vesikannua ja vesilasia edessäni, on kaatavinaan vettä mukiin ja osoittaa minua samalla sanoen mahdollisimman selkeästi " haluatko vettä" . Eivät ymmärrä, että ymmärrän puhetta hyvin, vaikka en vielä osaakaan sitä itse kunnolla tuottaa.

Vierailija:

aika heikolla tasolla silloin kun kieltä jo ymmärtää kuta kuinkin täydellisesti.

Itse asuin välillä parisen vuotta ulkomailla ja huomasin ihmisten usein aliarvioivan sen miten ymmärrän heidän puhettaan juuri siksi että itse en aina osannut sanoa / ääntää kaikkea haluamallani tavalla.

Vierailija
28/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vielä yksinkertaisempaa olisi kun vaan yksinkertaisesti potkaisisi koko sakin maasta pellolle eikä päästäisi tänne enää niitä ollenkaan.

Ei sitten ole tullut mieleen, että on olemassa aika paljon myös Suomessa syntyneitä, suomalaisen äidin ja isän lapsia, jotka ovat uskonnoltaan islaminuskoisia? Ja paljon sellaisia perheitä, joissa toinen vanhemmista on suomalainen, ja toinen ulkomaalainen? Minne ne potkaistaan? Entäs juutalaiset, joita on Suomessa ollut aina? Muuttaako ne nyt Israeliin? Ja Suomeen saa jäädä vain sinisilmäiset ja vaaleatukkaiset evankelis-luterilaiset?

Vierailija
29/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä suomalaisia, jotka sitä rättipäätä äänesti!!! Onko tällaisia suomalaisia olemassa?

Vierailija
30/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä Eduskunnassa kaivata ihmistä joka ei osaa puhua niin että muut jaksaisivat kuunnella/saisivat selvää.

Vierailija:

Mutta itse osaan vastata vain kyllä, ei, en tiedä, kiitos... yhdellä tai kahdella sanalla. Siksi moni puhuu mulle portugalia hi-taas-ti ja kuin rautalangasta vääntäen, esim. heiluttaa vesikannua ja vesilasia edessäni, on kaatavinaan vettä mukiin ja osoittaa minua samalla sanoen mahdollisimman selkeästi " haluatko vettä" . Eivät ymmärrä, että ymmärrän puhetta hyvin, vaikka en vielä osaakaan sitä itse kunnolla tuottaa.

Vierailija:

Vierailija
31/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisia ei ole todellakaan ollut aina Suomessa! Huonosti sinäkin historiaa tunnet!

Vierailija
32/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minun ikäiseni ihmisen näkökulmasta on ' aina' :p

Pitääkö kaverinikin nyt muuttaa Suomesta pois, koska esiäiti on ehkä tullut tänne jostain muualta? :-O Kuka tähän maahan loppujen lopuksi enää " saa" jäädä, sillä miltei tyhjäähän täällä oli ennen kun ihmisiä alkoi tänne joskus aikojen alussa muualta valumaan.

Vierailija:

Juutalaisia ei ole todellakaan ollut aina Suomessa! Huonosti sinäkin historiaa tunnet!

Vierailija
33/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näitä suomalaisia, jotka sitä rättipäätä äänesti!!! Onko tällaisia suomalaisia olemassa?

Vierailija
34/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on koulussa ruotsi pakollisena. Ja siinä ne sitten puhua polpottaa ja olettaa, että en ymmärrä heitä (vaikka olisin asiasta juuri kertonut!).

Vierailija
35/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset voivat muuttaa pois jotka eivät halua sopeutua tähän maahan. Voisivat nyt nopeasti lähteä ennen kuin joudumme kokemaan saman ilmiön kuin Ruotsissa.

Vierailija
36/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sellaiset ihmiset voivat muuttaa pois jotka eivät halua sopeutua tähän maahan. Voisivat nyt nopeasti lähteä ennen kuin joudumme kokemaan saman ilmiön kuin Ruotsissa.

Vierailija
37/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te terrorisoitte kaikki keskustelut huutelemalla omia kauhukuvianne ja yritätte saada muutkin uskomaan niihin. Sen jälkeen yleensä uhkailette maastakarkoitusfantasioillanne. Muuttakaa keskenänne jonnekkin takahikiälle ja pysykää siellä, niin ei tarvitse pelätä mustaa miestä/naista.

Vierailija
38/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisen pitäisi lähteä kotimaastaan?

39/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40:

Miksi suomalaisen pitäisi lähteä kotimaastaan?

Vierailija
40/56 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein yksinkertaisimmat, huonoimmin toimeentulevat ja vähiten koulutetut ovat kaikkein rasistisimpia! = )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan