Saanko udella, että minkä helvetin takia
Yritys ei vastaa viesteihin?! Aika epätodennäköistä, että viesti menisi roskapostiin. Eihän koko toiminnasta tulisi yhtään mitään, jos asiakkaiden ja asiakaskandidaattien viestit eivät pääsääntöisesti menisi edes perille. Ei ole mitään aiempaa kokemusta kyseisestä paikasta, joten mikään vanha asia ei voi tähän vaikuttaa.
On vain niin saatanan omituista, että toiminta pyörii mutta viestiin ei vastata. 🙄🙄
Kommentit (61)
Boikottiin tuollaiset firmat ja sana kiertämään.
Ihan mahdotonta tietää, miksi eivät ole vastanneet. Ihmisiä yrityksissäkin on töissä, ei robotteja.
"Kuulostat hieman asiakkaalta, joka ei ns. maksa vaivaa."
Sinä kuulostat hieman idiootilta, joka ei tiedä pätkän vertaa mikä palvelu on kyseessä ja miksi minun tarvitsee tietää kaikki yksityiskohdat 🙄🙄 idiootti. Onneksi toisesta paikasta reagoivat viestiini minuutissa ja nyt on keskustelu käynnissä heidän palvelustaan. Ap
Ette tajua v ittu että tässä on isot rahat kyseessä. Mitä muutakaan tältä paskapalstalta voisi odottaa. Iänikuista v ittuilua kaikesta, aivan totaalisen yhdentekevää mikä aihe niin aina saa satavarmasti ilkeilyä ja kiusaamista osakseen. Tässä on nyt sattumoisin sellainen yli kymppitonnin asia kyseessä, niin mitä helvettiä yritätte aukoa päätä minulle siitä että minun tarvitsee tietää yksityiskohdat tarkasti etukäteen?!?!?!?!?!?!???????
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot ja siittä asiakirjasta minulle sanottiin että se ei ole pankin virallinen asiakirja niin sitä ei tarvi katsoa ollenkaan. OP on nostanut itsensä viimeisen vuosikymmenen aikana varmaa kaikista suomen yrityksistä kieroimmaksi, ainakin meitä köyhiä kohtaan. Ainoa mitä me köyhät saada op:ltä on valeheitä ja laskuja palvelusta jota me ei saada
Ette tajua v ittu että tässä on isot rahat kyseessä. Mitä muutakaan tältä paskapalstalta voisi odottaa. Iänikuista v ittuilua kaikesta, aivan totaalisen yhdentekevää mikä aihe niin aina saa satavarmasti ilkeilyä ja kiusaamista osakseen. Tässä on nyt sattumoisin sellainen yli kymppitonnin asia kyseessä, niin mitä helvettiä yritätte aukoa päätä minulle siitä että minun tarvitsee tietää yksityiskohdat tarkasti etukäteen?!?!?!?!?!?!???????
Vieläkö tulee lapsellista v ittuilua?!? Vieläkö?! Mikä helvetti ihmisiä oikeasti vaivaa? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot ja siittä asiakirjasta minulle sanottiin että se ei ole pankin virallinen asiakirja niin sitä ei tarvi katsoa ollenkaan. OP on nostanut itsensä viimeise
Edelleen, ei tuo hyödytä yhtään mitään kun asiakkuuttakaan ei voi tulla, kun viesteihin ei vastata mitään. Onneksi samaan viestiin tuli toiselta samaa palvelua tarjoavalta yritykseltä minuutissa reagointi, ja keskustelen nyt heidän kanssaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot ja siittä asiakirjasta minulle sanottiin että se ei ole pankin virallinen asiakirja niin sitä ei tarv
...siitä yli kymppitonnin maksavasta asiasta ja palvelusta, joka tuo vielä lisähintaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yhteen sähköalan yritykseen ei saanut yhteyttä kirjautumatta kaupungin sivulle ja kun ei tunnuksia ole, niin et tietoja saa.
No sain nuo muutaman mutkan kautta lopulta kyseisen alueen/rakennuksen isännöitsijältä.
Syystä tai toisesta eivät siis halua minkäälaisia yht.ottoja tai tarjouksia tai mitään, ehkä ovat voittaneet kilpailutuksen kaupungin kanssa ja voivat nyt lypsää sen pohjattoman kaivon tyhjiin, eikä tarvitse "köyhistä asiakkaista välittää"?
Jos yrityksellä on yksi iso asiakas esim just kaupunki, jonka kanssa on vaikka 5v sopimus JA sopimuksessa sakkopykälät joiden perusteella liian hitaasti tehty työ menee sakoille. Niin miksi yritys ottaisi sinne väliin mitään pikkuhommia yksityisasiakkailta? Sotkemaan aikataulua ja yksityisasiakkaiden kanssa on AINA ihan hitonmoista säätämistä ja joka asia pitää SELITTÄÄ kuin taaperolle. "Meiltä tulee perjantaina työmiehet, siirrättehän autot kauemmas seinältä" - arvaat missä autot on pe aamuna ja millä työt alkaa? Odottelulla. Joka laskutetaan asiakkaalta, joka sitten reklamoi laskusta ja taas SELITETÄÄN asiakkaalle että kyllä, te maksatte siitä kun työntekijät odotti että Mirja 4B:stä tuli siirtämään autonsa pois tieltä kunhan lopulta heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot ja siittä asiakirjasta minulle sanottiin että se ei ole pankin virallinen asiakirja niin sitä ei tarv
Edelleen, ei tuo hyödytä yhtään mitään kun asiakkuuttakaan ei voi tulla, kun viesteihin ei vastata mitään. Onneksi samaan viestiin tuli toiselta samaa palvelua tarjoavalta yritykseltä minuutissa reagointi, ja keskustelen nyt heidän kanssaan. Ap
No mutta Karen sai nyt tilattua työn toisaalta, mikä Karenia edelleen kiukuttaa? Eikö olekin kiva että nyt asiasi etenee?
Vai haluaako Karen vielä jatkaa valittamista, kun toinen yritys EI HUOMANNUT KARENIA EIKÄ VASTANNUT EIKÄ HUOMANNUT MITEN ISOA TARJOUSTA KAREN YRITTI KYSYÄ? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot ja siittä asiakirjasta minulle sanottiin että se e
No mutta Karen sai nyt tilattua työn toisaalta, mikä Karenia edelleen kiukuttaa? Eikö olekin kiva että nyt asiasi etenee?
Vai haluaako Karen vielä jatkaa valittamista, kun toinen yritys EI HUOMANNUT KARENIA EIKÄ VASTANNUT EIKÄ HUOMANNUT MITEN ISOA TARJOUSTA KAREN YRITTI KYSYÄ? 😂
Karenin olemassaolo pitää huomioida! Karen suuttuu jos Karenille ei heti vastata! Karen on TÄRKEÄ ASIAKAS!
APsta oikein huokuu, että hän luulee olevansa Iso Tärkeä Asiakas Joka On Isolla Summalla Tilaamassa Palveluksia Joita Yrityksen On Pakko Hänelle Tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot ja siittä asiakirjasta minulle sanottiin että se e
...siitä yli kymppitonnin maksavasta asiasta ja palvelusta, joka tuo vielä lisähintaa. Ap
Kymppitonni on yhden työntekijän kuukauden työ. Yksinyrittäjällekin alle 1/10 vuoden liikevaihdosta. Ja siitäkin menee veroihin kuluihin yms yli puolet. Sinulle iso raha. Mutta yksinyrittäjällekin alle kuukauden tulot. Et ole mikään punaisella matolla sisäänkutsuttava rahasampo, vaikka niin luulet.
Utele pois vaan, ole hyvä. Ei ne vastaa kuitenkaan uteluusi, täällä kyllä me asiantuntijat vastataan, vaikka ei mitään tiedetäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole EDELLEENKÄÄN TILANNUT V..U YHTÄÄN MITÄÄN, vaan keskustellut palvelun sisällöstä, jotta tiedän kannattaako palvelu ottaa vai eikö sitä kannata ottaa. 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, 10k on selvästi sinulle iso raha, yrittäjälle tai palkatulle työntekijälle vain yhden kuukauden työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksellinen viivyttely ja vastuun välttely. Esimerkiksi olen itse taistellut kohta 10 vuotta op:tä vastaan kun ne myynti että eväsi minulta takaisinmaksuturva valheellisia perustein ja tämän jälkeen sanoi että kun me saamme asian käsittelyn viivyteltyä yli kymmeneen vuoteen niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä ja sanoi ihan suoraan että ne tekee kaikkensa että se kymmenen vuotta tulee täyteen ettei heidän tarvi korvata mitään. Ne ei suostu lähettämään siakirjoja eteenpäin ja tämän vajaan kymmenvuoden aika ole joutunut pyytämään viisikertaa lääkäreiltä lausuntoja kun op hävittää kaikki lausunnot ja valehtelee että en ole koskaan niitä toimittanut sinne. Olen jopa pyytänyt OP:n virkailija allekirjoituksen asiakirjaan missä todistan toimittaneeni ne lääkärin lausunnot
En ole EDELLEENKÄÄN TILANNUT V..U YHTÄÄN MITÄÄN, vaan keskustellut palvelun sisällöstä, jotta tiedän kannattaako palvelu ottaa vai eikö sitä kannata ottaa. 🙄🙄
Anna kun väännän rautalangasta: YRITTÄJÄ HUOMASI HETI ETTÄ OLET PELKÄSTÄÄN POTKIMASSA RENKAITA ETKÄ OSTAMASSA MITÄÄN JA SÄÄSTI OMAA AIKAANSA KUN EI TURHAAN ALKANUT KESKUSTELLA KANSSASI.
vastahan hesarissa oli juttu jossa päätoimittajienkin sähköposteissa oli yli 100 000 lukematonta sähköpostia. Ei niitä kukaan lue oikeasti . Tähän on nyt tultu.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Olen ihan helvetin hankala kun yritän selvittää palveluun liittyviä isoja ja kalliita asioita 😂😂😂😂😂 V ittu täällä on tyhmää porukkaa!!!!!!!!!!! Onneksi samaiseen yhteydenottooni eräs toinen palveluntarjoaja reagoi minuutissa, ja meillä on nyt keskustelu meneillään heidän kanssaan. Ap