Saanko udella, että minkä helvetin takia
Yritys ei vastaa viesteihin?! Aika epätodennäköistä, että viesti menisi roskapostiin. Eihän koko toiminnasta tulisi yhtään mitään, jos asiakkaiden ja asiakaskandidaattien viestit eivät pääsääntöisesti menisi edes perille. Ei ole mitään aiempaa kokemusta kyseisestä paikasta, joten mikään vanha asia ei voi tähän vaikuttaa.
On vain niin saatanan omituista, että toiminta pyörii mutta viestiin ei vastata. 🙄🙄
Kommentit (61)
Laitoithan toki sähköpostin osoitteeseen etunimi.sukunimi@yritys?
Voisko olla että paikkaa haki tuhat muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Siellä saattaa olla muutama muukin viesti vastattavana
Olet kyllä tosi nokkela 🙄🙄🥱 Tässä on mennyt ties miten helvetin monta päivää, yli viikko🙄
Tee puutteellinen aloitus ja hauku vastaaja...
Muutenkin ulosantisi perusteella on syytä epäillä että sen takia joudut odottamaan.
Onko sinulla jokin v#tun ongelma?? Ei ole minun velvollisuuteni selittää juurta jaksain kaikkea aloituksessa sinunlaistesi säälittävien v*ttuilijoiden varalta. 🙄 Sait nyt huomiosi, voit painua muualle aukomaan päätäsi.
Jep - aloittajan oman ulosannin ansiosta hänelle ei vastata. Yritysten ei ole PAKKO palvella sinua, jos alat tuolla lailla skitsoilla. Jo aloituksestasi huomasi että olisit HANKALA ASIAKAS.
Ymmärrätkö? Jos yrityksellä on 20 asiakasta jonossa ja tilauskirjat täynnä, ja joku alkaa sähköpostissa vaatimaan tietoa ja kyselee wall of burdenin verran asioita, SULLE EI VAAN VASTATA.
t: yrittäjä vuodesta 2015. Joka päivälle ollut töitä, vaikken olekaan joka asiakkaan persettä yrittänyt nuoleskella töiden toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrityksiä on monenlaisia. Tuollanen kuuluuu niihin huonoihin. Älä enää käytä heidän palveluita, osta tuotteita tms. ja kerro muillekin kokemuksestasi.
Kokemuksesta? Että lähetti sähköpostia eikä siihen vastattu kiireessä? "Kyllä ne kaikki muut jonossa olevat asiakkaat nyt lähtee pois". LOL.
Ehkä pikemminkin kertoo tutuilleen, että tuota yritystä ei kannata edes harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrityksiä on monenlaisia. Tuollanen kuuluuu niihin huonoihin. Älä enää käytä heidän palveluita, osta tuotteita tms. ja kerro muillekin kokemuksestasi.
Kokemuksesta? Että lähetti sähköpostia eikä siihen vastattu kiireessä? "Kyllä ne kaikki muut jonossa olevat asiakkaat nyt lähtee pois". LOL.
Ehkä pikemminkin kertoo tutuilleen, että tuota yritystä ei kannata edes harkita.
Voi eeeei. Yksi hankala tyyppi ja sen kaverit eivät tule asiakkaiksi. Voi eeeeeeei.
"Yritin kysellä palvelun tarkkaa sisältöä" = eli yritit urkkia rakennusfirmalta heidän käyttämät tuotteet ja menetelmät, jotta voisit itse tehdä? Just tuollaisille EI vastata mitään. Opettele itse ne hirsiseinän pohjatyöt ja hionnat ja käsittelykerrat.
Yrittäjä oppii tunnistamaan hankalat asiakkaat hyvin varhaisessa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti, jos ei maksavat asiakkaat kelpaa.
Aika tyypillistä nykyään. Rakensimme hetki sitten kesämökin ja siihen liittyen laitoin melkoisen määrän kyselyitä ja tarjouspyyntöjä eri firmoille. Ja vähintään 30 prosenttia oli sellaisia että niihin ei ikinä saanut minkäänlaista vastausta. Tarjouspyyntöjen kohdalla prosentti oli ajoittain jopa 50. Kuitenkin aloitin jokaisen tarjouspyynnön kysymyksellä että "onko teillä kiinnostusta tarjota..." jolloin olisi ollut helppo vain vastata että "emme valitettavasti ole nyt kiinnostuneita". Mutta siis sitäkään ei monilta kuulunut.
Reissaan pitkin kesää, ja tiedustelen pienistä majapaikoista a) jatkuuko toiminta b) näyttääkö alkukesä kovin varatulta ja c) paljonko 1-2-3 vrk/maksaa. Olen nyt meilannut kolmeen paikkaan, eikä yksikään ole vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun et saa palvelua edes rahalla? Yritysten ei tarvitse nuoleskella persettäsi.
Toki paras tapa vastata hankalille asiakkaille on antaa vaan liian korkea tarjous. Kyllä, olen ainakin 15% kaikista antamistani työtarjouksista hinnoitellut niin poskettoman kalliiksi, että olen tahallani ajanut hankalat asiakkaat "jonnekin muualle". Ja jos hankala asiakas silti sattuisi jäämään asiakkaaksi, ainakin jaksaa tehdä ne työt ylihintaan.
Vierailija kirjoitti:
Reissaan pitkin kesää, ja tiedustelen pienistä majapaikoista a) jatkuuko toiminta b) näyttääkö alkukesä kovin varatulta ja c) paljonko 1-2-3 vrk/maksaa. Olen nyt meilannut kolmeen paikkaan, eikä yksikään ole vastannut.
Yrittäjänä ihmettelisin mikset katso hintaa netistä ja varaa majoitusta sieltä / booking comista missä kaikki pienet on nykyisin. Ja olettaisin että olet joku haaskalintu joka luulee että paikkani on menossa konkurssiin, ja yrität onkia alennusta kun et viitsi netin kautta normihinnalla varata.
Aina typerä idea yrittää dissata yritystä ("olettekohan menossa konkurssiin heh heh") ennen tarjouksen pyytämistä.
Jos on miesten pyörittämä firma, eivät vastaa. Jos haluat vastauksia, sinun on mentävä paikanpäälle ja siltikin vastaus voi olla ei.
Muistan kun hain harjoittelupaikkaa ja lähetin meilejä. No onneksi yksi niistä vastasi. Rupesin miettimään jossain vaiheessa että onko niillä enää edes toimintaa. Katsoitko milloin yrityksen sivut on viimeksi päivitetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksavia asiakkaita on monenlaisia. Niistä mielellään karsii ne veemäiset.
Tiedän paikan jossa työntekijöitä ei haluttu talon ulkopuolelta, joten ilmiotuksen sähköpostiksi laitettiin sellainen, jota kukaan ei ikinä lue.
En tiedä tuliko tuosta mitään vastausta, vai se automattinen "ei tällä kertaa" mutta kuitenkin siis erilaisia yhteystietoja eri tilanteita varten.
Yhteen sähköalan yritykseen ei saanut yhteyttä kirjautumatta kaupungin sivulle ja kun ei tunnuksia ole, niin et tietoja saa.
No sain nuo muutaman mutkan kautta lopulta kyseisen alueen/rakennuksen isännöitsijältä.
Syystä tai toisesta eivät siis halua minkäälaisia yht.ottoja tai tarjouksia tai mitään, ehkä ovat voittaneet kilpailutuksen kaupungin kanssa ja voivat nyt lypsää sen pohjattoman kaivon tyhjiin, eikä tarvitse "köyhistä asiakkaista välittää"?
"Kuulostat hieman asiakkaalta, joka ei ns. maksa vaivaa."
Sinä kuulostat hieman idiootilta, joka ei tiedä pätkän vertaa mikä palvelu on kyseessä ja miksi minun tarvitsee tietää kaikki yksityiskohdat 🙄🙄 idiootti. Onneksi toisesta paikasta reagoivat viestiini minuutissa ja nyt on keskustelu käynnissä heidän palvelustaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Yritin kysellä palvelun tarkkaa sisältöä" = eli yritit urkkia rakennusfirmalta heidän käyttämät tuotteet ja menetelmät, jotta voisit itse tehdä? Just tuollaisille EI vastata mitään. Opettele itse ne hirsiseinän pohjatyöt ja hionnat ja käsittelykerrat.
Mitä v ittua sinä selität?!?!?!?!? 😂😂😂😂😂😂😂😂 Yritän ostaa PALVELUA. Ymmärrätkö PALVELUA. Miten helvetissä joku rakennusliike liittyy tähän?!?!?!?!?!?!?!? 😂😂😂😂😂😂😂 ei helvetti...
Ap
Onko sinulla jokin v#tun ongelma?? Ei ole minun velvollisuuteni selittää juurta jaksain kaikkea aloituksessa sinunlaistesi säälittävien v*ttuilijoiden varalta. 🙄 Sait nyt huomiosi, voit painua muualle aukomaan päätäsi.