Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät ei tajua miten raskasta on tehdä montaa työtä-koska tukia ei saa eikä yhdellä pärjää

Vierailija
09.05.2025 |

Olen väsynyt valituksiin kuinka ei jaksa kuin pari tuntia päivässä työtä tai että kahta osa-aikaista ei voi tehdä yhtä aikaa, kyllä voi, jopa yhtä kokoaikaista ja pariakin osa-aikaista. On rasittava kuunnella aina kaikenlaisia syitä miksi mikään ei onnistu. Joskus tuntuu että tukien saajat on passiivista porukkaa jotka näkee esteitä ja hankaluuksia kaikessa, yrittämisen sijaan. Ja ei, kaikki ei saa töitä, ja ei, kaikki ei pysty töitä tekemään, mutta moni myös pystyy, tämä koskee heitä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sitten työt, jos on niin raskasta ja työttömänä oleminen helppoa ja kivaa. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan sanoin, mene töihin.

Siitä vaan menet ja hankit yhden työn, jolla pärjää, niinhän öyhöt täällä luuöevat, että homma toimii.

Mutta hyvin olet sisäistänyt kostohallituksen eripurataktiikan, jonka ideana on laittaa vähäosaiset toistensa kimppuun, eikä yhtenä rintamana oikean syyllisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Yksikään työtönhän ei ole koskaan tehnyt päivääkään töitä?

Vierailija
4/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on ollut kaksi vakavaa diagnoosia ja silti jaksanut tehdä useampaa työtä, koska on vain pakko. Omistusasujalla ei ole muuta mahdollisuutta.

Suomessa paras kansalainen ei tee mitään alusta loppuun tai tuhlaa kaiken, eikä omista mitään. Sellainen terve ihminen palkitaan. Se on täysin väärin.

Just näin. Kyllä tässä itse saa joka sentin eteen tehdä työtä. Siksi tuntuu ihan absurdilta että ihmiset saa satasia kotiin tyhjästä mutta jaksavat valittaa tajuamatta, minkälaista elämä voi olla myös niillä jotka ovat "lähes aina töissä". Ei se kaikilla ole 8h päivässä ja iso palkka. 

Onpa absurdi kommentti tämä

Vierailija
5/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sitten työt, jos on niin raskasta ja työttömänä oleminen helppoa ja kivaa. Ongelma ratkaistu.

Ei kun minä maksan työlläni sun loisimisen.

Vierailija
6/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli taas samaa luokkaa vastaus kuin työttömälle "mene töihin kun se on niin helppoa ja kivaa, ei tarvi valittaa rahasta". En minä ole jäämässä työttömäksi tahallisesti, mutta en toisaalta valita tästä, sen sijaan moni valittaa ettei edes kahta osa-aikaista voi ottaa. No kyllä vaan voi!

Työttömillä on aina oikeus valittaa rahasta ja kun kukaan ei tuo töitä kotiin, ja mitään ei voi tehdä ettei vaan mene ne kuuluisat tuet, silti niitä ei tule tarpeeksi jne

Vierailija
7/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli taas samaa luokkaa vastaus kuin työttömälle "mene töihin kun se on niin helppoa ja kivaa, ei tarvi valittaa rahasta". En minä ole jäämässä työttömäksi tahallisesti, mutta en toisaalta valita tästä, sen sijaan moni valittaa ettei edes kahta osa-aikaista voi ottaa. No kyllä vaan voi!

Oletko tyhmä? Työtön ei voi noin vaan mennä töihin, mutta sinä voit aivan helposti jättäytyä työttömäksi. Suomessa kun ei ole työpakkoa. Mutta trollihan tämä onkin.

Vierailija
8/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on ollut kaksi vakavaa diagnoosia ja silti jaksanut tehdä useampaa työtä, koska on vain pakko. Omistusasujalla ei ole muuta mahdollisuutta.

Suomessa paras kansalainen ei tee mitään alusta loppuun tai tuhlaa kaiken, eikä omista mitään. Sellainen terve ihminen palkitaan. Se on täysin väärin.

Just näin. Kyllä tässä itse saa joka sentin eteen tehdä työtä. Siksi tuntuu ihan absurdilta että ihmiset saa satasia kotiin tyhjästä mutta jaksavat valittaa tajuamatta, minkälaista elämä voi olla myös niillä jotka ovat "lähes aina töissä". Ei se kaikilla ole 8h päivässä ja iso palkka. 

Onpa absurdi kommentti tämä

Työttömät luulee että kaikki tulee muille helpolla ja ilmaiseksi. Ei se mene niin.

Vierailija
9/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun ihan oma valinta. Kukaan ei pakota.

Vierailija
10/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Työtön ei voi noin vaan mennä töihin, mutta sinä voit aivan helposti jättäytyä työttömäksi. Suomessa kun ei ole työpakkoa. Mutta trollihan tämä onkin.

Miten niin voin JÄTTÄYTYÄ työttömäksi? En kai minä nollatuloilla voi elää, siitä tulee karenssi. Kyllä työttömän on yhtä helppo mennä johonkin työhön, vaikka henkilökohtaiseksi avustajaksi. On nähty että ko. työhön pääsee kaikki ja paikkoja auki pilvin pimein, ei mitään koulutusvaatimuksia. Mutta kun ei.

Vierailija
11/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömät eivät asiaa ymmärtäisi? Ovatko työttömät jotenkin vähä-älyisiä, vai mihin se ymmärrys katoaa jos henkilö irtisanotaan työstään ja hän joutuu työttömäksi?

Vierailija
12/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun ihan oma valinta. Kukaan ei pakota.

Samoin sitten tuilla eläminen on valinta, joten tyydy siihen mitä saat tai koita muuttaa elämä.

Vierailija
13/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä olet väsynyt.

Siis oletko sinä nyt työllinen? Ja sitten seuraat mitä - mukamas - tukien nauttijat valittavat.

Hei, jos ne tukien saajat saisivat edes YHDEN TYÖPAIKAN, MUTTA KUN EIVÄT SAA SITÄKÄÄN !

SINÄ SE JAKSAT NÄITÄ PROVOILUJA TEHTAILLA. OLETKO PERSUJEN PALKKALISTOILLA, UUTISEN MUKAAN PERSUISSA PUOLUEEN JOHTOHAHMOTKIN HARJOITTAVAT TÄTÄ SAMAA VALHEILLA LIETSONTAA KUIN SINÄ!

VIHAPUHEITTEN SYYTÄJÄ, SE SINÄ OLET. ILMEISESTI MIELELTÄSI SAIRAS KUN NÄILLÄ ITSELLESI TYYDYTYSTÄ (HAH HAH) JA NAUTINTOA TEET!

Vierailija
14/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle pellelle.

Vierailija
15/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte maksaa,kun lopetat ne työt niin voidaan sitten käydä yhdessä lenkillä ja kaffella päivät pitkät,kun joku muu kuitenkin maksaa. Maa hanmuuttajat varmasti mielellään hoitavat tuon maksupuolen, mennään me vain etelänlomalle kelatuilla,jookostajoo? 

Vierailija
16/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ap siis vie työn yhdeltä tai kahdelta työttömältä tekemällä useampaa työtä, ja syyllistää työttömät tästäkin.

Ja valittaa kuinka raskasta on.

Vierailija
17/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität... OTSIKKO JA SISÄLTÖ JOTENKIN OUDOSTI YHTEEN SOPIMATTOMIA!

Vierailija
18/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin maksat yhtään mitään. Sun veropennoset on kärpäsen pieru tässä hienossa hallitusohjelmassa, jossa lapioidaan rahat yritystukiin ja rikkaiden verohelpotuksiin.

Vierailija
19/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/76 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista p. Suurin osa työttömistä EI ole jäänyt työttömäksi tahallisesti. Ja yllätys yllätys, suurin osa myös haluaisi töihin.  Ton sun kommentin jälkeen toivon, että saat loppuu palamisen ja jäät töistä pois "tahallisesti". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme