Joku täällä oli oikeassa: 45-50 v koulutettu mies on maailman nirsoin deittailija
Eivät anna itsestään kerrassaan mitään ja kaikki - siis aivan kaikki - asiat tuntuvat olevan parisuhteen luomista tärkeämpiä.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän paskaa nyt taas tämäkin? Olen "koulutettu", joka ei tarkoita mitään ja olen "hyvätuloinen",joka ei sekään tarkoita mitään.
Olen 49v. ja mielelläni lähtisin ikäiseni kanssa ulos. Kivan-näköinen,hoikka ja vähintäänkin perusfiksu.
Et todennäköisesti ole niin kivannäköinen ja hoikka kuin sinä ja ystävättäresi ajattelee. Instagram Threadsissa näkyy näitä samoja itsensäkehujia, eikä mitään katetta ole. Valokuvasta näkee aina syyn, miksi nainen ei miehille "kelpaa".
Luetun ymmärtäminen, missä pelaa? Olen siis mies, erosin pitkästä liitosta. Olen oikeasti kivan-näköinen, "koulutettu" ja "hyvätuloinen"- olen aktiivisesti etsinyt seuraa tapahtumista ja deitti-sovelluksista etc., enkä ole lainkaan "nirso"; viitaten otsikkoon ja keskustelun aiheeseen - mutta haastan jyrkästi teorian viiskymppisten miesten markkinoista, asiahan on juurikin päinvastoin.
Vain nainen saa olla kiinnostunut miehen varallisuudesta ja se ei ole tökeröä? Ihkua kaksinaismoralismia.
Vierailija kirjoitti:
Jep tapasin tuon ikäisen tohtoriopiskelijan joka haukkui minut ensi töikseen lyttyyn vaikka tarjosin kahvit. Kaikki oli väärin. Nyt tykännyt musta taas tinderissä. Hei haloo.
Kyse ei ollut vaativuudesta vaan peruskäytöstapojen täydellisestä puuttumisesta. Ei ihmiset normaalisisti käyttäydy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen saa olla kiinnostunut miehen varallisuudesta ja se ei ole tökeröä? Ihkua kaksinaismoralismia.
Joku sanoo noin tässä ketjussa ja luulet kaikkien olevan samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän paskaa nyt taas tämäkin? Olen "koulutettu", joka ei tarkoita mitään ja olen "hyvätuloinen",joka ei sekään tarkoita mitään.
Olen 49v. ja mielelläni lähtisin ikäiseni kanssa ulos. Kivan-näköinen,hoikka ja vähintäänkin perusfiksu.
Et todennäköisesti ole niin kivannäköinen ja hoikka kuin sinä ja ystävättäresi ajattelee. Instagram Threadsissa näkyy näitä samoja itsensäkehujia, eikä mitään katetta ole. Valokuvasta näkee aina syyn, miksi nainen ei miehille "kelpaa".
Luetun ymmärtäminen, missä pelaa? Olen siis mies, erosin pitkästä liitosta. Olen oikeasti kivan-näköinen, "koulutettu" ja "hyvätuloinen"- olen aktiivisesti etsinyt seuraa tapahtumista ja deitti-sovelluksista etc., enkä ole lainkaan "nirso"; viitaten otsikkoon ja keskustelun aiheeseen - mutta haastan jyrkäs
Ainakaan et osaa käyttää puolipistettä oikein, ehkä keskustelut tyrehtyy sen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan tuossa ikäryhmässä tapahtuu käänne, jossa naisia alkaakin olla miehiä enemmän. Yhtäkkiä onkin miesten markkinat ja varsinkin koulutetut miehet ovat erityisen haluttuja. Siinä on helppo olla hankala, kun kysyntää riittää.
Ei tapahdu vielä tuossa ikäryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan tuossa ikäryhmässä tapahtuu käänne, jossa naisia alkaakin olla miehiä enemmän. Yhtäkkiä onkin miesten markkinat ja varsinkin koulutetut miehet ovat erityisen haluttuja. Siinä on helppo olla hankala, kun kysyntää riittää.
Vaikea kyllä kuvitella tätä. Siis rehellisesti, miksi kukaan haluaisi (seksuaaliseen) suhteeseen vanhan miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miesten nirsoilu täällä pk-seudulla alkaa jo aiemmin. Monella tuntuu olevan ihmeellinen kiinnostus naisen varallisuutta kohtaan. Tökeröä.
Miehet ovat gold diggaajia siinä missä naisetkin. Avioliittotilastoissa näkyy, että enää ei avioiduta kuin sellaisten naisten kanssa, josta hyötyy taloudellisesti. Matalatuloisen kanssa voidaan kyllä tehdä lapset, mutta kun lapset on tehty niin se nainen potkitaan junasta ja mies ottaa vain lapset. Tämähän on täysin moraalitonta ja jopa jumalan tahdon vastaista, mutta eipä se ole ennenkään suomalaisia paholaisia estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tapasin tuon ikäisen tohtoriopiskelijan joka haukkui minut ensi töikseen lyttyyn vaikka tarjosin kahvit. Kaikki oli väärin. Nyt tykännyt musta taas tinderissä. Hei haloo.
mahdatteko itse keksiä näitä tarinoita?? en oikeen usko että joku tohtoriopiskelija käyttäytyy noin huonosti!? keksiikö naiset itse näitä että saa vaan kirjoitella
Siis nuo korkeisiin asemiin hakeutuvat ovat yleensä törkeimpiä kaikista ja he ovat ainakin oman kokemukseni mukaan myös erittäin ylimielisiä ja ilkeitä. Diplomi-insinöörit, tohtorit, teoreetikot, jne. Kunnianhimo kulkee käsi kädessä raivo-ongelmien ja ylimielisyyden kanssa, ja nämä ominaisuudet draivaavat sitä, että kokee pakonomaista tarvetta hakeutua korkeammalle ja korkeammalle, kun ajattelee olevansa niin paljon muita parempi.
Lisäksi aggressiivisuus ja ilkeys oikeasti jopa edistää menestymistä - niinhän se on eläinmaailmassakin että kaikista vaarallisin on se joka syö ekana, sillä tuhoaa ne jotka asettuvat hänen tielleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mahdatteko itse keksiä näitä tarinoita?? en oikeen usko että joku tohtoriopiskelija käyttäytyy noin huonosti!? keksiikö naiset itse näitä että saa vaan kirjoitella
Siis nuo korkeisiin asemiin hakeutuvat ovat yleensä törkeimpiä kaikista ja he ovat ainakin oman kokemukseni mukaan myös erittäin ylimielisiä ja ilkeitä. Diplomi-insinöörit, tohtorit, teoreetikot, jne. Kunnianhimo kulkee käsi kädessä raivo-ongelmien ja ylimielisyyden kanssa, ja nämä ominaisuudet draivaavat sitä, että kokee pakonomaista tarvetta hakeutua korkeammalle ja korkeammalle, kun ajattelee olevansa niin paljon muita parempi.
Ja näihin yhdistyy myös täysi sokeus toisten vahvuuksille, vain ne omat saavutukset ovat merkittäviä. Hyvänä esimerkkinä täällä toinen ketju, missä mies etsii naista jolla on varallisuutta, koska hänelläkin on. Hän ei siis edes tunnista tai tiedä, että perhettä perustaessa tärkeitä naisen ominaisuuksia ovat seesteisyys ja tasapainoisuus, hoivavaisto, lempeys, ym. Hän on täysin sokea kaikelle muulle kuin itselleen ja omille avuilleen, tuskin edes ymmärtää mitä "nainen" on. Vain se mitä näkyy peilissä on arvostettavaa ja arvokasta.
Varmaan sanomattakin selvää, että tällaiset ihmiset ovat kaikenlaisissa ihmissuhteissa aivan helvetillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä, miksi vakavassa suhteessa pitäisi asua yhdessä, jos ei ole edes yhteisiä lapsia. Etenkin kypsemmällä iällä, kun ei ole enää rutiköyhä opiskelija.
Mä en ymmärrä miksi ei voi asua yhdessä kypsässä iässä.
Mulla on lapsi ja miehellä ei ole. Haluamme asua yhdessä.
Eihän sitä kukaan eikä mikään kiellä. Minulla henk.koht. kokemus on osoittanut että elämä omissa kodeissa on paljon miellyttävämpää kuin jatkuva vääntäminen, kääntäminen ja loputtomat kompromissit samassa kodissa. Hermo lepää ja koti on aidosti paikka jossa voi latautua ja voida hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä, miksi vakavassa suhteessa pitäisi asua yhdessä, jos ei ole edes yhteisiä lapsia. Etenkin kypsemmällä iällä, kun ei ole enää rutiköyhä opiskelija.
Mä en ymmärrä miksi ei voi asua yhdessä kypsässä iässä.
Mulla on lapsi ja miehellä ei ole. Haluamme asua yhdessä.
Yhteisasuminen vie enemmän kuin tuo, kaikilla tasoilla.
Deittailtiin pitkään naisen kanssa, jolla oli paljon perittyyä varallisuutta. Itsekin tulen ihan hyvin toimeen. Hän sanoi olevan helpottavaa tietää, etten ole hänen rahojensa perässä.
Se suhde kaatui sitten muuhun, mutta kyllä jonkinmoinen taloudellinen ja miksei myös koulutuksellinen tasa-arvo helpottaa elämää.
Myönnän, että kynnys muuttaa yhteen jonkun kanssa on aika korkea. Ei se seksikään useimmille kuusikymppisille enää maailman tärkein asia ole. Mukava viikonloppu-, matka- ja mökkiseura on sitä, mitä aika monet itselliset naisetkin hakevat.
Nuokaan ole niin nirsoja kuin ihan tavallinen suomalainen nainen ihan mistä tahansa ikäryhmästä.
Naiset nirsoilevat niin kauan kuin nuoruus ja kauneus antaa myöten. Sitten alkaa keski-ikäisenä vikinä kun heitä ei miehet enää tarvitse eikä halua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nirsoilevat niin kauan kuin nuoruus ja kauneus antaa myöten. Sitten alkaa keski-ikäisenä vikinä kun heitä ei miehet enää tarvitse eikä halua.
Okkei, ihmettelen kyllä kovasti mihin he luulevat puppaa tarvitsevansa tai edes haluavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisiin ammatteihin vaaditaan tietynlaisia luonteenpiirteitä, esim kirurgeilla on psykopaatin piirteitä, koska työ on sellaista. Kun leikkaat potilasta, sunun pitää kyetä keskittymään, ja tekemään työsi hyvin, välittämättä mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on ja pysyy miehen elämässä. Sen sijaan naisia tullee ja menee...ei oikeesti oo mitään järkeä ottaa jotain tuuliviiri-naista kovin vakavasti. Ennemmin tai myöhemmin ottaa kuitenkin eron...kun pitää kuunnella niitä naisen tunteita ja söpösti uhriutua. Mäkin oon menossa kesällä matkalle tyttären kaa....ei naiseen kandee panostaa. Sijoitus ei oo vain kannattava.
Tytär ei ole nainen ja sen vuoksi tuuliviiri?
Huh. Nainen, joka ei näe ero romanttisen suhteen ja vanhempi - lapsi - suhteen välillä. Ja mammat peukuttaa.