Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku täällä oli oikeassa: 45-50 v koulutettu mies on maailman nirsoin deittailija

Vierailija
08.05.2025 |

Eivät anna itsestään kerrassaan mitään ja kaikki - siis aivan kaikki - asiat tuntuvat olevan parisuhteen luomista tärkeämpiä.

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa pitääpä alkaa nirsoilemaan kun nyt oon kelpuuttanut kaikki naiset treffeille. En tosin ole vuosiin käynyt treffeillä kun ikäiseni naiset on vielä nirsompia kuin miehet.

kyllä se taitaa olla naiset ketkä osaa nirsoilun! ja kyllä osaakin. miehen ei ole helppo päästä treffeille, naisella on koko netti varaa valikoida ja etsiä kultakimpale

Pitää paikkansa, mutta vain jollain parikymppisillä. 30+ nainen on jo käytännössä arvoton miehille, kun taas 40-50v koulutettu mies on kiipeämässä uransa huipulle ja varallisuus kasvaa kohisten. 

Vierailija
122/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noille kelpaa kevyt suhde jossa ollaan yhdessä vaikka viikonloput. Ei yhteen muuttoa ei yhteistä taloutta. Tuossa iässä ei enää tarvitse mitään vakavaa suhdetta kun lapsetkin on tehty jos niitä nyt ylipäätänsäkkään on halunnut.

Naiset vaan vielä tuossakin iässä etsii vakavaa suhdetta, mutta miksi?

Miten lasten teko liittyy vakavaan suhteeseen? En ole ikinä halunnut lapsia, naimisiin voisin mennä. Ei tarkoita yhteenmuuttoa eikä yhteistä taloutta.

En myöskään ymmärrä, miksi vakavassa suhteessa pitäisi asua yhdessä, jos ei ole edes yhteisiä lapsia. Etenkin kypsemmällä iällä, kun ei ole enää rutiköyhä opiskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noille kelpaa kevyt suhde jossa ollaan yhdessä vaikka viikonloput. Ei yhteen muuttoa ei yhteistä taloutta. Tuossa iässä ei enää tarvitse mitään vakavaa suhdetta kun lapsetkin on tehty jos niitä nyt ylipäätänsäkkään on halunnut.

Määrittele vakava. Itse etsin rakkautta. Mihin muuhun miestä olisin voinut haluta? 

Ihan fyysisiin tarpeisiisi, siis seksiin.

Ei noilla vuosikymmenillä enää räväkästi rakastuta. Eikä hehkuteta.

Itse olen jo pitkään ollut etäsuhteessa tuollaiseen mieheen. Tavataan vkonloppuina ja pitkillä vapailla.

Ei aikomustakaan muuttaa yhteen, enää tässä iässä, kummakaan.

Miten rakastuminen liittyy ikään? Hoivakodeissakin rakastutaan. Eivät kaikki koe rakkautta nuorena.

Vierailija
124/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille mahtaa, kun on vientiä?

En tiedä, onko se edes sitä. Tuntuu että kun on maailma täynnä töitä, harrastuksia, lasten harrastuksia, taloyhtiön kokouksia, kavereiden kanssa pyöräilyjä, mökin kunnostusta, matkoja jne. niin ei siinä nainen nouse kovin korkeelle prioriteettilistalla.

ap

Olen vähän alle 40v nainen, ja tämä kaikki aloitusta myöten voisi kuvailla minua :D

Kun ei vaan tule sitä tunnetta. Siis se tunne, kun haluaisi parisuhteen. En ole edes ihastunut kenenkään vuosikausiin.

Vierailija
125/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän paskaa nyt taas tämäkin? Olen "koulutettu", joka ei tarkoita mitään ja olen "hyvätuloinen",joka ei sekään tarkoita mitään. 

Olen 49v. ja mielelläni lähtisin ikäiseni kanssa ulos. Kivan-näköinen,hoikka ja vähintäänkin perusfiksu.

Vierailija
126/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Kerran näppinsä polttaneena pitää huolen siitä ettei tee samaa virhettä toista kertaa. Toisin sanoen läksyt luettu! 

Vierailija
127/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miesten nirsoilu täällä pk-seudulla alkaa jo aiemmin. Monella tuntuu olevan ihmeellinen kiinnostus naisen varallisuutta kohtaan. Tökeröä.

Vierailija
128/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
129/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ja pysyy miehen elämässä. Sen sijaan naisia tullee ja menee...ei oikeesti oo mitään järkeä ottaa jotain tuuliviiri-naista kovin vakavasti. Ennemmin tai myöhemmin ottaa kuitenkin eron...kun pitää kuunnella niitä naisen tunteita ja söpösti uhriutua. Mäkin oon menossa kesällä matkalle tyttären kaa....ei naiseen kandee panostaa. Sijoitus ei oo vain kannattava. 

Vierailija
130/165 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ja pysyy miehen elämässä. Sen sijaan naisia tullee ja menee...ei oikeesti oo mitään järkeä ottaa jotain tuuliviiri-naista kovin vakavasti. Ennemmin tai myöhemmin ottaa kuitenkin eron...kun pitää kuunnella niitä naisen tunteita ja söpösti uhriutua. Mäkin oon menossa kesällä matkalle tyttären kaa....ei naiseen kandee panostaa. Sijoitus ei oo vain kannattava. 

Tytär ei ole nainen ja sen vuoksi tuuliviiri?

Vierailija
131/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille miehet eivät ole vain yksi hyödyke muiden joukossa, vaan suhteella on syvempi merkitys. Siksi.

Vierailija
132/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa 60+ miehen.

Vierailija
133/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille miehet eivät ole vain yksi hyödyke muiden joukossa, vaan suhteella on syvempi merkitys. Siksi.

BUAHHHAHHAA! Mitä muuta kuuluu sinne käänteistodellisuuteen? :D

Vierailija
134/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille mahtaa, kun on vientiä?

En tiedä, onko se edes sitä. Tuntuu että kun on maailma täynnä töitä, harrastuksia, lasten harrastuksia, taloyhtiön kokouksia, kavereiden kanssa pyöräilyjä, mökin kunnostusta, matkoja jne. niin ei siinä nainen nouse kovin korkeelle prioriteettilistalla.

ap

Ei varmasti kuka tahansa nainen. Saa olla tuossa iässä aika kuuma nainen, että lähtisin naista priorisoimaan mihinkään.

Vierailija
135/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkä takia te naiset sitten aina sanottu meille Duunarimiehille tästä että minä en mitään duunaria ottaisi, Otan kunnon koulutetun miehen, ja että ne akateemiset miehet ne on hyviä ne.

oliskohan kuitenkin monesti niin että itse koulutettu nainen on se nirsoilija.

M44 duunari

Vierailija
136/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei ole parisuhdekelpoinen (ei siis osaa luoda ja ylläpitää suhdetta), niin eipä sille kukaan muu mitään voi. Ei se toisen henkilön nirsous ole minulta pois, enkä todellakaan haluaisi suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei tiedä, haluaako olla suhteessa juuri minun kanssani. Tai jos haluaakin, ei sitten käytännössä osaa toimia suhdetta omalta osaltaan edistääkseen. 

Vierailija
137/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BUAHHHAHHAA! Mitä muuta kuuluu sinne käänteistodellisuuteen? :D

Sama hymyilytti tuossa edellisessä. Aivan kuin hän olisi projisoinut syvimpiä motiivejaan, kovasti niitä ääneen kieltäen.

Vierailija
138/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä takia te naiset sitten aina sanottu meille Duunarimiehille tästä että minä en mitään duunaria ottaisi, Otan kunnon koulutetun miehen, ja että ne akateemiset miehet ne on hyviä ne.

oliskohan kuitenkin monesti niin että itse koulutettu nainen on se nirsoilija.

M44 duunari

En ole sanonut noin. Mun mies on duunari.

Vierailija
139/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän paskaa nyt taas tämäkin? Olen "koulutettu", joka ei tarkoita mitään ja olen "hyvätuloinen",joka ei sekään tarkoita mitään. 

Olen 49v. ja mielelläni lähtisin ikäiseni kanssa ulos. Kivan-näköinen,hoikka ja vähintäänkin perusfiksu.

Et todennäköisesti ole niin kivannäköinen ja hoikka kuin sinä ja ystävättäresi ajattelee. Instagram Threadsissa näkyy näitä samoja itsensäkehujia, eikä mitään katetta ole. Valokuvasta näkee aina syyn, miksi nainen ei miehille "kelpaa".

Vierailija
140/165 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä, miksi vakavassa suhteessa pitäisi asua yhdessä, jos ei ole edes yhteisiä lapsia. Etenkin kypsemmällä iällä, kun ei ole enää rutiköyhä opiskelija.

Mä en ymmärrä miksi ei voi asua yhdessä kypsässä iässä.

Mulla on lapsi ja miehellä ei ole. Haluamme asua yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä