Menisitkö treffeille miehen kanssa, jonka naisihanne on Erna Husko?
Oli jotenkin turn off tuo tieto enkä ehkä haluakaan enää tavata häntä..
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla joku 150kg taikina.
Ernan takalisto on 150kg.
Kyllä se ainakin miehen naismausta kertoo: helvetin iso pylly, silikonirinnat ja huulitäytteitä.
Vierailija kirjoitti:
En menisi näin heteromiehenä.
Mä menisin. Voitais sitten yhdessä sohvalla alasti veivata kikuleitamme ernan videoita katsellen
T. Toinen pureheteromies
Vierailija kirjoitti:
En ole, vaan hoikka ja pienipeppuinen.
Ap
Jos kuolisin tukehtumalla, se tapahtuisi ernan pakaroiden puristuksessa. Kuolisin onnellisena miehenä.
T. Ukkomies 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli kateellinen. Mut älä huoli, en minäkään haluaisi naista jonka ihanne on isokaluiset miehet.
Kai sitä jokaisella saa olla naisihanteensa.. mut vähän miettisin että miksi haluaisi mun kanssa ulos, kun en vastaa tätä hänen ihannettaan juurikaan :D
En menisi treffeille kenenkään kanssa, joka varhaisessa vaiheessa tapailua kertoisi minulle itsestään, että mikä on hänen naisihanteensa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli kateellinen. Mut älä huoli, en minäkään haluaisi naista jonka ihanne on isokaluiset miehet.
En mä ole kateellinen! En vaan usko, että täyttäisin miehen toiveita ja koko ajan olisi sellainen olo, että olen väärän muotoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En menisi treffeille kenenkään kanssa, joka varhaisessa vaiheessa tapailua kertoisi minulle itsestään, että mikä on hänen naisihanteensa :D
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolisin tukehtumalla, se tapahtuisi ernan pakaroiden puristuksessa. Kuolisin onnellisena miehenä.
T. Ukkomies 42
Säälittävää.
En menisi. Olen niin eri tyyppiä kuin Erna että tuskin olisimme sopivia toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En mä ole kateellinen! En vaan usko, että täyttäisin miehen toiveita ja koko ajan olisi sellainen olo, että olen väärän muotoinen.
Ap
Mut sulla on yks juttu miehelle antaa, mitä hän ei ernalta saa ja se on pimppi.
Käytä sitä etulyöntiasemaa mikä sulla on, tuo mies on todellinen keeper!
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä jokaisella saa olla naisihanteensa.. mut vähän miettisin että miksi haluaisi mun kanssa ulos, kun en vastaa tätä hänen ihannettaan juurikaan :D
Hän ei tiedä kovin tarkkaan minkälainen kroppa mulla on. Tietää vaan sen, että käyn kolme kertaa viikossa salilla ja voi olla, että tuon perusteella on tehnyt päätelmän siitä, että olen joku fitnesskissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mut sulla on yks juttu miehelle antaa, mitä hän ei ernalta saa ja se on pimppi.
Käytä sitä etulyöntiasemaa mikä sulla on, tuo mies on todellinen keeper!
Eikös Ernallakin ole sellainen? Miksei häneltä sitä saisi?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa jo tuosta tuli vähän ällö olo, kun yleensäkään kertoi. Mitä mä sillä tiedolla teen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ernan takalisto on 150kg.
Siinä on iso ero, onko se 150kg takamus hankittu punttisalilta vai Mäkkäriltä...
Ernan takamus on täydellinen.
Todellakin menisin!
T. Erna H