Miehen mielestä mulla menee lääkkeisiin liikaa rahaa
On totta, että joudun esim särkylääkkeitä särkyjen takia syömään, suugeeliä käyttämään, silmätippoja ja sitten on vielä muut lääkkeet
T. Valis
Kommentit (44)
Mutta jatkossa ei mene hammaslääkäreihin niin paljon! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1700 euroa vuodessa kuulemma menee lääkkeisiin rahaa. Tosin olen mä sille joskus Buranaa ostanut tai jotain mitä se tarvitsee, ettei ne ihan kaikki mulle mene.ap
"Kuulemma"? Miten mies tietää paremmin kuin sinä?
En minä niitä kuitteja laskeskele yhteen, mitä vuoden aikana apteekkiin menee.ap
Sullahan on sjögren? Eikö noita geelejä ja tippoja saisi silloin reseptillä? Tulisi maksukatto, vajaa 700 €, jossain vaiheessa vuotta täyteen.
Niin on sjögren. En ole saanut. En ole päässyt edes reumalääkäriin todella pitkään aikaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta jatkossa ei mene hammaslääkäreihin niin paljon! 👍
En mä hampaattomana jaksa koko ikääni olla. Että menee siihenkin varmaan vielä rahaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se miehen persettä kaivaa vai ostatko hänen rahoilla lääkkeesi?
Meillä on yhteiset tulot.ap
Miehelläsi on tuloja ja sulla vain menoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se miehen persettä kaivaa vai ostatko hänen rahoilla lääkkeesi?
Meillä on yhteiset tulot.ap
Miehelläsi on tuloja ja sulla vain menoja...
Niin, no ei pidä ottaa sairasta naista vaimoksi. Varoitin siitä häntä useaan kertaan.ap
No, mitäs tähänkin nyt sitten sanoisi🤔
Meneekö muilla liikaa lääkkeisiin rahaa? ap
Naisen pito voi tulla melkein yhtä kalliiksi kuin auton ja sitä ei moni mies tajua silloin, kun vaimon ottaa.
Yritä saada reseptillä, mulla buranat ja silmätipat reseptillä, suugeeleissä hyödynnän tarjouksia.
Reumaatikko
Miksi sulla ei ole reseptejä sun lukuisten sairauksien hoitoon? Itsekö sä ne diagnoosit olet tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla ei ole reseptejä sun lukuisten sairauksien hoitoon? Itsekö sä ne diagnoosit olet tehnyt?
Siksi kun en ole päässyt reumalääkärille. Sanotaan vaan, että mun reumani on niin lievä vaikka kaikki hampaat on poistettu, eikä ole yhtään sylkeä enää suussa eikä silmissä kyynelnestettä. Kyllä on ihan lääkärin tekemät diagnoosit.ap
😳😳 Ammattivalittaja herännyt talviunilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
1700 euroa vuodessa kuulemma menee lääkkeisiin rahaa. Tosin olen mä sille joskus Buranaa ostanut tai jotain mitä se tarvitsee, ettei ne ihan kaikki mulle mene.ap
En minä niitä kuitteja laskeskele yhteen, mitä vuoden aikana apteekkiin menee.ap
Ehkä tämä on se asia mikä miestäsi risoo, eli että olet täysin pihalla siitä mitä eri isoja kulueriä teillä on. Jos raha on tiukalla, on aika luonnollista budjetoida asioita, ja pysyä kärryillä siitä minne ne rahat todellisuudessa menee. Ilman sitä tietoa on aika vaikea suunnitella myöskään muutoksia. Se, että yhteisen talouden toinen osapuoli osoittaa täydellistä piittaamattomuutta tällaiseen yhteisten raha-asioiden hoitoon, se on usein se joka miestä riepoo. Tuollaiset kommentit ("en minä näitä seuraa, ostan vaan kun on tarve") ovat se pahin myrkky. Ei se että lääkkeisiin nyt on joskus vaan pakko laittaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on se asia mikä miestäsi risoo, eli että olet täysin pihalla siitä mitä eri isoja kulueriä teillä on. Jos raha on tiukalla, on aika luonnollista budjetoida asioita, ja pysyä kärryillä siitä minne ne rahat todellisuudessa menee. Ilman sitä tietoa on aika vaikea suunnitella myöskään muutoksia. Se, että yhteisen talouden toinen osapuoli osoittaa täydellistä piittaamattomuutta tällaiseen yhteisten raha-asioiden hoitoon, s
Mä yritän säästää ihan kaikessa. Ostan vain ruokaa ja nuo lääkkeet jotka on pakollisia. En ole ostanut edes vaatteita yhtään enkä mitään muutakaan osta itselleni koskaan. Enpä vaan tiedä, mistä voisin enää säästää.ap
Kampaamossa olen viimeksi käynyt 2 vuotta sitten. Siitäkään ei voi säästää.ap
Jos sulla on diagnosit sun sairauksista, niin voihan terkkarin lääkäri sulle reseptit kirjoittaa. Ei siihen joka kerta erikoislääkäriä tarvita.
Osallistuuko teidän pojan kuluihin vai valittaako siitäkin kuinka kallista on.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuuko teidän pojan kuluihin vai valittaako siitäkin kuinka kallista on.
Kyllä hän niihin osallistuu ja enimmäkseen hän ne joutuu maksamaan.ap
Sullahan on sjögren? Eikö noita geelejä ja tippoja saisi silloin reseptillä? Tulisi maksukatto, vajaa 700 €, jossain vaiheessa vuotta täyteen.