Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä mulla menee lääkkeisiin liikaa rahaa

Vierailija
08.05.2025 |

On totta, että joudun esim särkylääkkeitä särkyjen takia syömään, suugeeliä käyttämään, silmätippoja ja sitten on vielä muut lääkkeet

T. Valis 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1700 euroa vuodessa kuulemma menee lääkkeisiin rahaa. Tosin olen mä sille joskus Buranaa ostanut tai jotain mitä se tarvitsee, ettei ne ihan kaikki mulle mene.ap

"Kuulemma"? Miten mies tietää paremmin kuin sinä?

En minä niitä kuitteja laskeskele yhteen, mitä vuoden aikana apteekkiin menee.ap

Sullahan on sjögren? Eikö noita geelejä ja tippoja saisi silloin reseptillä? Tulisi maksukatto, vajaa 700 €, jossain vaiheessa vuotta täyteen.

Vierailija
22/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jatkossa ei mene hammaslääkäreihin niin paljon! 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1700 euroa vuodessa kuulemma menee lääkkeisiin rahaa. Tosin olen mä sille joskus Buranaa ostanut tai jotain mitä se tarvitsee, ettei ne ihan kaikki mulle mene.ap

En minä niitä kuitteja laskeskele yhteen, mitä vuoden aikana apteekkiin menee.ap

Sullahan on sjögren? Eikö noita geelejä ja tippoja saisi silloin reseptillä? Tulisi maksukatto, vajaa 700 €, jossain vaiheessa vuotta täyteen.

Niin on sjögren. En ole saanut. En ole päässyt edes reumalääkäriin todella pitkään aikaan.ap

Vierailija
24/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jatkossa ei mene hammaslääkäreihin niin paljon! 👍

En mä hampaattomana jaksa koko ikääni olla. Että menee siihenkin varmaan vielä rahaa.ap

Vierailija
25/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se miehen persettä kaivaa vai ostatko hänen rahoilla lääkkeesi?

Meillä on yhteiset tulot.ap

Miehelläsi on tuloja ja sulla vain menoja...

Vierailija
26/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se miehen persettä kaivaa vai ostatko hänen rahoilla lääkkeesi?

Meillä on yhteiset tulot.ap

Miehelläsi on tuloja ja sulla vain menoja...

Niin, no ei pidä ottaa sairasta naista vaimoksi. Varoitin siitä häntä useaan kertaan.ap

Vierailija
27/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs tähänkin nyt sitten sanoisi🤔

Vierailija
28/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö muilla liikaa lääkkeisiin rahaa? ap

Vierailija
29/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pito voi tulla melkein yhtä kalliiksi kuin auton ja sitä ei moni mies tajua silloin, kun vaimon ottaa.

Vierailija
30/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada reseptillä, mulla buranat ja silmätipat reseptillä, suugeeleissä hyödynnän tarjouksia. 

Reumaatikko

Vierailija
31/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla ei ole reseptejä sun lukuisten sairauksien hoitoon? Itsekö sä ne diagnoosit olet tehnyt?

Vierailija
32/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilkeä.

Vierailija
33/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla ei ole reseptejä sun lukuisten sairauksien hoitoon? Itsekö sä ne diagnoosit olet tehnyt?

Siksi kun en ole päässyt reumalääkärille. Sanotaan vaan, että mun reumani on niin lievä vaikka kaikki hampaat on poistettu, eikä ole yhtään sylkeä enää suussa eikä silmissä kyynelnestettä. Kyllä on ihan lääkärin tekemät diagnoosit.ap

Vierailija
34/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳😳  Ammattivalittaja herännyt talviunilta?

Vierailija
35/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä on se asia mikä miestäsi risoo, eli että olet täysin pihalla siitä mitä eri isoja kulueriä teillä on. Jos raha on tiukalla, on aika luonnollista budjetoida asioita, ja pysyä kärryillä siitä minne ne rahat todellisuudessa menee. Ilman sitä tietoa on aika vaikea suunnitella myöskään muutoksia. Se, että yhteisen talouden toinen osapuoli osoittaa täydellistä piittaamattomuutta tällaiseen yhteisten raha-asioiden hoitoon, se on usein se joka miestä riepoo. Tuollaiset kommentit ("en minä näitä seuraa, ostan vaan kun on tarve") ovat se pahin myrkky. Ei se että lääkkeisiin nyt on joskus vaan pakko laittaa rahaa.

Vierailija
36/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä on se asia mikä miestäsi risoo, eli että olet täysin pihalla siitä mitä eri isoja kulueriä teillä on. Jos raha on tiukalla, on aika luonnollista budjetoida asioita, ja pysyä kärryillä siitä minne ne rahat todellisuudessa menee. Ilman sitä tietoa on aika vaikea suunnitella myöskään muutoksia. Se, että yhteisen talouden toinen osapuoli osoittaa täydellistä piittaamattomuutta tällaiseen yhteisten raha-asioiden hoitoon, s

Mä yritän säästää ihan kaikessa. Ostan vain ruokaa ja nuo lääkkeet jotka on pakollisia. En ole ostanut edes vaatteita yhtään enkä mitään muutakaan osta itselleni koskaan.  Enpä vaan tiedä, mistä voisin enää säästää.ap

Vierailija
37/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa olen viimeksi käynyt 2 vuotta sitten. Siitäkään ei voi säästää.ap

Vierailija
38/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on diagnosit sun sairauksista, niin voihan terkkarin lääkäri sulle reseptit kirjoittaa. Ei siihen joka kerta erikoislääkäriä tarvita.

Vierailija
39/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko teidän pojan kuluihin vai valittaako siitäkin kuinka kallista on. 

Vierailija
40/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuuko teidän pojan kuluihin vai valittaako siitäkin kuinka kallista on. 

Kyllä hän niihin osallistuu ja enimmäkseen hän ne joutuu maksamaan.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi