Monessako maassa olet matkustanut tällä vuosikymmenellä?
Kommentit (24)
Viimeksi tuli käytyä Ruotsissa vuonna 2007. Olen laiska matkustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Puola, Unkari, Kuuba ja Ranska.
Kandeeko lähteä Kuubaan? Aina kiinnostanut.
Matkustelin 15 maassa 2000 ja 2010 -luvuilla ennen lamaa ja pandemioita parempana aikana vanhempieni ja kavereiden, sekä exän kanssa, kaikki oli halvempaa. Nyt ollaan käyty puolison kanssa 2022-24 Tallinnassa yötä kolme kesää putkeen, -22 Kreetalla viikko ja -24 viikko Rodoksella. Tänä kesänä kotimaan matkailua ja ehkä ensi vuonna ulkomaille, jos luoja suo.
Koronan takia tämän vuosikymmenen kaksi ensimmäistä vuotta oli pysyteltävä Suomessa. Vuoden 2022 keväästä lähtien olen käynyt Saksassa, Virossa, Italiassa, San Marinossa, Portugalissa, Ranskassa, Monacossa, USAssa ja Puolassa. Eli Suomi mukaanluettuna olen matkustanut tällä vuosikymmenellä kymmenessä maassa.
Euroopassa vain. Autoillut. Ehkä 7-8 maata.
Nolla.
Jotenkin mennyt maku matkusteluun. Tarviiko ihmisen päästä aina jonnekin?
Ja olen siis käynyt kaikilla mantereilla.
Hmm, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Kroatiassa ja Maltalla. Eli viidessä. Kotimaan lisäksi siis.
Tasan Suomessa. Eikä täälläkään kauas pääse koska VR. Ikävöin aikoja jolloin oli varaa matkustaa. Ei onnistu enää tässä paskamaassa.
Ruotsi ja Islanti.
Haaparannan puolella oltiiin reilu tunti : )
2019 mukaan niin listalla olis myös Ranska ja Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola, Unkari, Kuuba ja Ranska.
Kandeeko lähteä Kuubaan? Aina kiinnostanut.
Tietysti silloin kandee jos kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, ei kandee. Ihme kysymys.
Eli viimeisten 3,5v aikana kun korona vei pari ekaa vuotta?
5 maassa yhteensä 12 kertaa, 3x vielä tänä vuonna edessä. Saksa, Sveitsi, Itävalta, Italia, Viro
Kaikkineen 43 maata/n120 matkaa takana
Lapseni matkustaa minunkin puolestani joten vain kolmessa.
2020-luvulla olen käynyt Suomen matkailun lisäksi 17:ssa Euroopan maassa. Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Sveitsi, Alankomaat, Belgia, Ranska, Espanja (plus Kanaria), Italia, Itävalta, Slovenia, Tsekki, Puola, Latvia, Liettua ja Viro.
Tällä vuosikymmenellä vain 9 maassa. Todellakin, laskin ja hämmästyin itsekin miten vähän. Yhteensä olen käynyt 183 maassa, enkä tavoittele käydä kaikissa.
Kuudessa. Plus kotimaassa.