Stagala on oikeassa
Oon keski-ikäinen nainen ja mun mielestä Stagala on täysin oikeassa siinä että naiset ovat itse vastuussa siitä joutuvatko ahdistelun/raiskauksen uhreiksi. Eihän siinä ole mitään järkeä että nainen kulkee viikonloppuyönä kännissä, minihameessa ja tissit esillä kaupungilla kun tällöin on täysin helppo kohde saalistajille vieteltäväksi eikä oma harkintakyky toimi. Ollaanhan sitä itsekin oltu joskus nuoria ja naiiveja mutta kun naiset saa enemmän ikää eikä elä enää miesten huomiosta niin elämän realiteetit kyllä valkenee ennen pitkään. Ei siinäkään olisi mitään järkeä että rikkaan näköisenä ihmisenä menisi hämäräkujille kulkemaan helpoksi kohteeksi varkaille. Missä on ihmisten terve itsesuojeluvaisto tänä päivänä? Sitä nimittäin tarvittaisiin uhriutumisen sijasta.
mitäs jos opittaisiin (yhteiskunnan tasolta) tunnistamaan ahdistelija- ja raiskaajatyypit ja velvoittamaan heidät pakolliseen terapiaan työstämään itseään, vaikka sitten ennaltaehkäisevästi. Voisivat jopa oppia sosiaalisia taitoja sen verran, että saisivat naista ilman väkivaltaa tai painostusta. Ei tarvitsisi sitten sairaaloiden päivystyksistään naisia saalistaa.