Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stagala on oikeassa

Vierailija
08.05.2025 |

Oon keski-ikäinen nainen ja mun mielestä Stagala on täysin oikeassa siinä että naiset ovat itse vastuussa siitä joutuvatko ahdistelun/raiskauksen uhreiksi. Eihän siinä ole mitään järkeä että nainen kulkee viikonloppuyönä kännissä, minihameessa ja tissit esillä kaupungilla kun tällöin on täysin helppo kohde saalistajille vieteltäväksi eikä oma harkintakyky toimi. Ollaanhan sitä itsekin oltu joskus nuoria ja naiiveja mutta kun naiset saa enemmän ikää eikä elä enää miesten huomiosta niin elämän realiteetit kyllä valkenee ennen pitkään. Ei siinäkään olisi mitään järkeä että rikkaan näköisenä ihmisenä menisi hämäräkujille kulkemaan helpoksi kohteeksi varkaille. Missä on ihmisten terve itsesuojeluvaisto tänä päivänä? Sitä nimittäin tarvittaisiin uhriutumisen sijasta.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla on myös oikein, että mies-stagaloita nussitaan perseeseen baari-iltojen päätteeksi. Ei pidä humaltua ja kävellä perse pystyssä kaupungilla, ovat itse aiheuttaneet oman raiskauksensa nuo miehet. Lisäksi jos mies stagaloiden naama ja jutut vituttaa, jos joku vetää turpaan on sekin täysin itseaiheutettua.

Näinhän se todetaan miesten kohdalla. Mitäs läksi, oma syy. 

Vaikka sinun ja stagala apinalauman on sitä vaikea käsittää, niin se pointtihan on se, että ei se ole sen vika joka humaltuu jos hänet hakataan sairaalaan tai raiskataan. Tiedän, että vähäjärkiselle vammaiselle tämä on kovin vaikea asia ymmärtää.

Vierailija
22/81 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla on myös oikein, että mies-stagaloita nussitaan perseeseen baari-iltojen päätteeksi. Ei pidä humaltua ja kävellä perse pystyssä kaupungilla, ovat itse aiheuttaneet oman raiskauksensa nuo miehet. Lisäksi jos mies stagaloiden naama ja jutut vituttaa, jos joku vetää turpaan on sekin täysin itseaiheutettua.

Näinhän se todetaan miesten kohdalla. Mitäs läksi, oma syy. 

Vaikka sinun ja stagala apinalauman on sitä vaikea käsittää, niin se pointtihan on se, että ei se ole sen vika joka humaltuu jos hänet hakataan sairaalaan tai raiskataan. Tiedän, että vähäjärkiselle vammaiselle tämä on kovin vaikea asia ymmärtää.

En yhtään epäile, ettetkö olisi vahingoniloinen, jos tämä Stagala saisi turpaansa. "Mitäs läksi suutaan soitteleen!" Ei suinkaan niin, että vika olisi vain ja yksinomaan tekijässä, vaan se oli täysin itseaiheutettua. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat MIEHET saavat naisia sivistyneellä käyttäytymisellä ja fiksulla flirtillä. Heidän ei tarvitse käyttää barbaarien käyttäytymismalleja. Onneksi suurin osa miehistä on täyspäisiä ja puolustavat heikompiaan. 

Vierailija
24/81 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen keski-ikänen mamma ja samaa mieltä. Ei nää nykypäivän pimut osaa olla varovaisia ja miehiä halutaan miellyttää.

Vaikkakin pidän Takalaa, alias Stagalaa idioottina, ymmärrän kyllä pointin ja olen daamien kanssa samaa mieltä että sopii kyllä harkita mitä tekee, koska ja kenen kanssa...siteeraan bändiä nimeltä Yötirppa; sitä saa mitä tilaa...Toitottaa: Turun paappa 61 v.     Hyvää illan jatkoa kaikille!

Vierailija
25/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset haluaisi raiskausten loppuvan niin heidän pitäisi lopettaa kiinnostuminen maskuliinisiin jännämiehiin. Eikö feminiinisten miesten pitäneet olla naisten mieleen kun ne osaa olla herkkiä ja puhua tunteistaan?

Vierailija
26/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse asiassa todella helppoa välttyä raizkatuksi tulemiselta, kunhan valitsee seuransa ja alueensa vastuullisesti. 

Vierailija
27/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasikymppinen mummokin voi joutua r a i s k a t u k s i senioritalon pyykkituvassa. Pieni tyttö ollessaan yökylässä isovanhempiensa luona. Nuoret naiset työpaikallaan.

Mutta miesten syytähän se ei voi koskaan olla. Seksiä on heidän mielestään harrastettu yhteisymmärryksessä. Aina. Tätä he jankuttavat oikeudenistunnoissakin.

Ap ehdottaa siis että naiset alkavat pukeutua burkhaan,  lopettavat koulunkäynnin ja opiskelun, luopuvat työpaikoistaan ja lukkiutuvat kotiin josta on poistettu ikkunat, jotta miehet eivät näkisi heitä eivätkä joutuisi himonsa valtaan. Naisia on suojeltava miehiltä, koska naiset ovat saaliita ja miehet ovat petoja. Afganistan.

Vierailija
28/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin raiskaavat. Kopeloivat, hyväksikäyttävät.

Vierailija
29/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tätä yhteiskunnallista keskustelua on kyllä kaivattu"

Kunhan se vain ulotetaan sitten ihan oikeasti jokaiseen asiaan yhteiskunnassa. Aletaan lähteä ihan kaikessa siitä että jos olet itse tehnyt pienimmänkään virheen tai harkitsemattoman asian niin sen jälkeen alatkin itse olla vastuussa kaikesta joka siitä seuraa. Myös silloin kun joku muu kuitenkin tekee ihan selkeän rikoksen.

Aletaan pistää jokainen miehen pahoipitely uhrin syyksi jos sen miehen verestä löytyy yhtään alkoholia tai aurinko on jo ehtinyt laskea, jokainen kolari sen syyksi joka ei ole nukkunut taatusti kahdeksaa tuntia laadukasta yöunta edellisenä yönä, jokainen hometalo automaattisesti sen syyksi joka ei ole repinyt jokaista lattialautaa ja tapettia pois tarkistaakseen rakenteiden kunnon jne.

Joten lopettakaa jauhamasta tämän asian yhteydessä "yhteiskunnallisesta keskustelusta" jos että oikeasti halua sitä laajemmin käydä.

Vierailija
30/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä keskusteluja niin alkaa aina hävettää olla mies.

Vierailija
31/81 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö aloittaja, että nainen aina sai syytteet siitä seksuaalisesta lähentelystä aikoinaan, oli miten tahansa pukeutunut, jos halusi suojella itseään jollain tavoin, niin nainen mukamas aina provosoi mukamas miehiä? Olin itse töissä ja miehet koskivat jopa alapäähäni, kun olen töissä ja työvaatteissa? Miten helvetti tämä on omaa syytäni? Olet todella ilkeä ap, joka ei ymmärrä lainkaan naisia, että ihan pitää pukeutua pitkään mekkoon ja peittäviin asuihin? En toki itse nuorena pukeutunut kuin ihan tavallisesti, eikä silloin nuoret naiset pukeutuneet näin paljastavasti, mutta ei ole mikään syy raiks..ata ketään ei koskaan ei ikinä! Entä jos mies on humalassa ja joutuu hakatuksi ja ryöstetyksi, kun on humalassa, niin onko se heidän syytä myös? Niin, eikö tämän koko keskustelun aihe vetää kaikille naisille huput ja takit päälle, että mitään ei näy, missään ei saa käydä enää iltaisin, ei edes lenkillä ulkoilemassa ym. Mutta toki siis miehille vain iltaisin sallittua pukeutua miten tahansa, ja olla humalassa missä tahansa ja sanoa mitä tahansa ja tehdä mitä tahansa? 

Vierailija
32/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kuitenkin se mies joka on vastuussa ottaako naisen väkisin vai ei, oli sitten nainen vaikka alasti ja sammuneena. Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat mutta ihan en noin mustavalkoisesti asiaa nää.

Vierailija
33/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stagala on kikki hiiri jonka naamasta voi päätellä että äitinsä on raskausaikana ehkä käyttänyt huumeita kun Stakakan kasvinpiirteet on niin päin v ttua eikä aivotoimintaa ole havaittavissa.

Vierailija
34/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stagala on kikki hiiri jonka naamasta voi päätellä että äitinsä on raskausaikana ehkä käyttänyt huumeita kun Stakakan kasvinpiirteet on niin päin v ttua eikä aivotoimintaa ole havaittavissa.

Sinunlainen älykkö tarvittiin, että tämä asia selvisi. 

Vierailija
35/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä yhteiskunnallista keskustelua on kyllä kaivattu. Naiset luulee että ne on immuuneja kaikelle kritiikille ja että heillä on vain oikeuksia eikä yhtään velvollisuuksia pitää itsestään huolta. Tässä onkin feministeillä pohdittavaa että miten sukupuolten välinen tasa-arvo voi toteutua jos naiset ovat itse sitä vesittämässä omalla käytöksellään kun jännämiehet kiihottaa.

Kerropa tämä sille mummolle, joka raiskattiin pyykkituvassa. Siitäs sait, mitäs olit niin kiihottava.

Mummon ei pitäisi kulkea yksin pyykkituvassa tai ylipäänsä edes asua sellaisessa talossa, jossa on m-muuttajia. Toki on myös tilanteita, joita ei pysty välttämään, mutta täytyy pitää aina mielessä että jokainen kyrvällinen on aina uhka. On kotimaiset mutta vielä enemmän on tuontikamat. Niitä pitää välttää kuin ruttoa ja varautua tarpeeksi isolla joukolla.

Vierailija
36/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tätä yhteiskunnallista keskustelua on kyllä kaivattu"

Kunhan se vain ulotetaan sitten ihan oikeasti jokaiseen asiaan yhteiskunnassa. Aletaan lähteä ihan kaikessa siitä että jos olet itse tehnyt pienimmänkään virheen tai harkitsemattoman asian niin sen jälkeen alatkin itse olla vastuussa kaikesta joka siitä seuraa. Myös silloin kun joku muu kuitenkin tekee ihan selkeän rikoksen.

Aletaan pistää jokainen miehen pahoipitely uhrin syyksi jos sen miehen verestä löytyy yhtään alkoholia tai aurinko on jo ehtinyt laskea, jokainen kolari sen syyksi joka ei ole nukkunut taatusti kahdeksaa tuntia laadukasta yöunta edellisenä yönä, jokainen hometalo automaattisesti sen syyksi joka ei ole repinyt jokaista lattialautaa ja tapettia pois tarkistaakseen rakenteiden kunnon jne.

Joten lopettakaa jauhamasta tämän asian yhteydessä "yhteiskunnallisesta keskustelusta" jos että oikeasti halua sitä laajemmin käydä.

Ei erota syyllistä ja aiheuttamista. Totta kai mieskin aiheuttaa pahoinpitelynsä, jos menee kännissä yöllä snägärille. Mitä ihmettä oikein kuvittelet? 

Vierailija
37/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on miesten harjoittama väkivalta. Vain ja ainoastaan se.

Vierailija
38/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stagala on esikuva ei millekään. Pelkkä tarpeeton kovanyrkkinen sometyrkky. 

Vierailija
39/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi oikeassa, myös kuuma. Jumankekka mitkä hermot. Kukaan ei olisi suorittanut ottelua kaikkine idioottien vittuiluineen ja tappouhkauksineen noin.

Vierailija
40/81 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksista on paljon tutkimusta. Niiden mukaan ei ole mitään väliä onko uhrilla ollut minihame ja tissit esillä vai ei. Moni on tullut raiskatuksi hupparissa ja verkkareissa. Myös rikoksen tekijöille itselleen on tehty paljon kyselytutkimusta,  eikä ole mitenkään tullut esiin että paljastava vaatetus olisi ajanut raiskaamaan. Päinvastoin, suurempi tekijä on näyttänyt olevan ujon ja aran oloinen olemus, josta voi päätellä ettei uhri huuda tai taistele vastaan. Räväkkä olemus, korkkarit ja itsevarma vaatetus voi ennemmin olla suoja raiskausta vastaan. Huppari, verkkarit ja arka olemus taas altistaa. Että silleen, jos vaatetuksesta halutaan etsiä syytä uhriksi joutumiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi