Stagala ei syyllistänyt naisia raiskauksen uhriksi joutumisesta, ainoastaan kehotti normaaliin varovaisuuteen
Olen nainen ja olen Stagalan kanssa samaa mieltä. Nainen kuten mieskin voi ennakoida toimiaan, ja olla varovainen tekemisissään. Normaaliälyinen ihminen ymmärtää mitä Stagala tarkoitti: ei pidä lähteä tuntemattomien matkaan, omalla varovaisuudellaan voi välttyä vaarallislta tilanteilta.
Naiset,- kuten useat yleensä,- käsittävät aina hysteerisinä asiat naisvihana, mitä tämä ei ollut vaan neuvo siitä, että ei joutuisi mahdollisen raiskauksen uhriksi.
Stagala ei syyttänyt raiskausta naisen viaksi, vaan varoitti vaaroista ja siitä että omilla valinnoillaan voi välttyä vaaralta.
Tässä varoittelussa ei olisi ollut mitään kohua,- hupaisa nimitys sinänsä,- jos kyseessä olisi ollut miesten varoittelu:
älä lähde tuntemattomien naisten matkaan, koska miehet olisivat ymmärtäneet asian.
Naiset tietoisesti kääntävät kaiken ohjeen, varoittelun naisvihaksi, jota naisena ihmettelen ja myös nauran naisten tyhmyyttä. Älykkäät naiset ymmärtävät milloin on kysymys normaalista varovaisuudesta, milloin oikeasta syyttelystä.
Lisäyksenä ei ole todellakaan viisasta juoda itseään humalaan, eikä kulkea yksin yössä,- SE EI OLE NAISEN SYY,- mutta maailma on täynnä vaarallisia ihmisiä,- joten asenteelle minulla on oikeus et selviä hengissä jos paha tilanne ilmenee, vaan juuri sillä että yrität välttää vaarallisia tilanteita. TÄMÄ PÄTEE MIEHIIN YHTÄ LAILLA.
Kommentit (1075)
Onhan se varottelu että pitäisi miettiä etukäteen asioita sama asia asia kuin syyllistäminen. Miehiä pitää syyllistää niin kauan että naiset saa tehdä sitä mitä haluaa, pukeutua niin kuin haluaa, olla siellä missä haluaa sillon kun haluaa ilman että tarvii miettiä että o ko tapa sopivaa pukeutumista. Kyllä minun pitää saada kulkea vaikka alasti jos niin haluan iman että minun tarvii miettiä mitää eikä siittä saa tulla minulle mitään seurauksia
Joni Takala suuttuu jos naiselle on kehittynyt murrosiässä ulkonevat häpyhuulet.
Jonin inniepakotus on fetissimäistä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pukeutumisella viestitään aikeita ja toiveita! Joka muuta väittää, puhuu pötyä!
Pukeutumisella ei koskaan viestitä "haluan panna ketä tahansa, joka keksii lähestyä, vaikka sanoisin muuta".
Pukeutumisella viestitään ihan muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jo sinullaon päällä intiimiin kanssakäymiseen tarkoitettuja vaatteita kuten rintaliiviä esillä ja stringiä vilkkumassa ja tiukkoja koko perseen esiintuovia vaatteita ja tissivakopaitoja niin sinä esität uroksille kutsun. Onko vaikeaa tajuta. Ja tämä kutsu vielä on avoimempi toisille kulttuureille kuin toisille. Onko vaikeaa tajuta? Itsehän te nimenomaan sanotte aina ettei se kulttuurinen tulkinta ole tulijoiden vika- paitsi tässä.
Ei, se ei esitä uroksille kutsua. Ei eläimilläkään naaras esitä urokselle kutsua olemalla olemassa ja tietyn näköinen, vaan elekielellään peräpäätään tarjoamalla. (Sama myös toisin päin, riikinkukkokaan ei esitä riikinkanalle kutsua sillä, että sillä on komeat höyhenet päällä, vaan sillä, että se menee naaraan luo ja nostaa pyrstönsä tälle.)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varottelu että pitäisi miettiä etukäteen asioita sama asia asia kuin syyllistäminen. Miehiä pitää syyllistää niin kauan että naiset saa tehdä sitä mitä haluaa, pukeutua niin kuin haluaa, olla siellä missä haluaa sillon kun haluaa ilman että tarvii miettiä että o ko tapa sopivaa pukeutumista. Kyllä minun pitää saada kulkea vaikka alasti jos niin haluan iman että minun tarvii miettiä mitää eikä siittä saa tulla minulle mitään seurauksia
Niinhän sinun pitää saada kulkea vaikka alasti ilman, että muut kajoavat sinun seksuaaliseen koskemattomuuteesi. Olitpa kännissä, huumeissa, skitsoissa, dementoitunut tai juossut tulipaloa alasti pakoon, niin joka tapauksessa sinuun ei saa kajota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä naisena en ole valmis rajoittamaan elämääni siten, etten esim. koskaan liikkuisi yksin yöllä."
Minä taas olen, ja rajoitan parhaani mukaan myös tyttäriäni olemalla aina valmiina kuskaamaan.
Toki vaellan yksin, luonnossa en pelkää. Se on minun riskinhallintaani. Jokaisella meillä on omamme.
Vuosi, pari sitten oli netissä juttu naisesta, joka meni Lappiin vaeltamaan viikoksi pienen vauvansa kanssa. Nainen kertoi, miten yhdessä autotuvassa oli kaksi humaltunutta miestä. Nainen sanoi olleensa peloissaan. Netissä miehet haukkuivat kyseisen naisen, koska nainen oli muka kuvitellut omiaan. Miten tämä homma menee, saako miehiä pelätä vai ei?
Valkoisia miehiä saa ja pitää pelätä, mutta ruskeiden ja musumiesten pelkääminen rassismia ja kollektiivista syyllistämistä, vaikka tilastot ja todennäköisyydet sanoisivat mitä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei toimi niin kuin sinä haluaisit, vaan se toimii niin kuin toimii. Voit tietysti lähteä alasti kekkuloimaan yöllä ja ajelemaan ulkomaalaisten kuskien takseissa, ja hokea "minulla on oikeus". Noilla hokemilla ei ole mitään merkitystä, kun joudut ongelmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinun pitää saada kulkea vaikka alasti ilman, että muut kajoavat sinun seksuaaliseen koskemattomuuteesi. Olitpa kännissä, huumeissa, skitsoissa, dementoitunut tai juossut tulipaloa alasti pakoon, niin joka tapauksessa sinuun ei saa kajota.
Lukitsetko kotisi, autosi ja pyöräsi lukon? Jätätkö avaimesi, lompakkosi, puhelimesi tai käsilaukkusi vahtimatta julkisella paikalla? Kenelläkään ei ole lupaa tunkeutua kotiisi tai ryöstää omaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Joni Takala suuttuu jos naiselle on kehittynyt murrosiässä ulkonevat häpyhuulet.
Pitääkö tämä paikkansa? Sellainenko tyyppi naisille antaa käyttäymisohjeita?
Millainen pillu NeaRoosalla on nyt sen jälkeen kun Joni vei labiaplastiaan? Pystyykö ne jo panemaan silvotulla wärkillä?
Joni on kuin talibaani-ukko fanaattisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaista sinunkin perhe-elämäsi on ollut. Suomessa käydään saunassakin. Oletteko siellä repineet perheen naiset palasiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tyyppi on Joni; joka raivoaa videoillaan naisille joilla on ulkonevat sisemmät häpyhuulet.
Syyllistyy vapaudenriistoon ja vie naisen silvottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaista sinunkin perhe-elämäsi on ollut. Suomessa käydään saunassakin. Oletteko siellä repineet perheen naiset palasiksi?
Saunareissuista saa lukea Suomi24:ltä millaiset ulkosynnyttimet serkkutytöllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukitsetko kotisi, autosi ja pyöräsi lukon? Jätätkö avaimesi, lompakkosi, puhelimesi tai käsilaukku
Yksinkertaisesti pitäkää ne munanne housuissanne.
"Valkoisia miehiä saa ja pitää pelätä, mutta ruskeiden ja musumiesten pelkääminen rassismia ja kollektiivista syyllistämistä, vaikka tilastot ja todennäköisyydet sanoisivat mitä."
Selvästikin kaikki miehet väriin ja uskontoon katsomatta on laitettava vartioituihin olosuhteisiin jo varhaismurrosiästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tyyppi on Joni; joka raivoaa videoillaan naisille joilla on ulkonevat sisemmät häpyhuulet.
Onko jotain linkkiä tähän?
Herttinen, minä olen kotonakin kulkenut asluvaatteissillani ja joskus olen jopa alasti. Pitääpä lopettaa.
Kiva kuulla, että Ecco-kengät tai terveyssandalit, pitkät ja löysät housut sekä huppari on ihan hyvä vaatekerta. Hiukset saa olla rasvaiset ja hoitamattomat eikä meikkiäkään tarvitse laittaa. Miesten pitäisi olla tyytyväisiä eikä vihjailla miten mekko ja korkkarit olis paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain linkkiä tähän?
Enpä markkinoi Joni Takalaa tämän enempää. Löytyy hakukoneella nearoosa outie stagala
Päästäänköhän koskaan siihen, että naisten pukeutuminen ei olisi hirvittävä ongelma. Tälläkin palstalla on vuorotellen juttua sekä liian paljastavasta että peittävästä pukeutumisesta. Pitäisiköhän ottaa joku Purra-leninki yleiseksi pukeutumisohjeeksi naisille? Siinä saisi kulkea laillisesti. Kaikki muu olisi rikollista tavalla tai toisella tai ainakaan ei voisi nostaa syytteitä ketään vastaan mahdollisista rikoksista.
Se on liikaa lähinnä joillekin jankuttajille, jotka haluaisivat, että heillä olisi jokin oikeus kähmiä tai panna muita ihmisiä joutumatta joko lukemaan sanatonta viestintää tai kysymään selkosanaisesti. Useimmat ihmiset kyllä pystyvät viestimään joko sanoilla tai muuten, haluavatko tehdä intiimimpää tuttavuutta. Se ei ole vaikeaa, koska toisten ihmisten kanssa kommunikoiminen on yksi lajityypillisistä ominaisuuksistamme.