~*~ENSIKOT VKO 12: 19.-25.3.~*~
Kommentit (52)
Kiitos updeittausviestistä Nuutti! Ihan järkevältä kuulosti tohtorin neuvot. Ja nyt sitten peukutellaan teille plussaa ja hyviä simppatuloksia bdbdbd! Voimia kaikkeen edessä olevaan ja toivonkipinöitä päiviisi. Jos ei sinua täällä näy, niin käyn vaklimassa l-puolella, miten asiat etenee!
Aqua: Kiitos vastauksesta. Vähän arvelinkin, että testitikkuja ei saa lisää erikseen. Tuntuu tuhlaukselta, mutta mene ja tiedä tuosta tekniikasta, asettaako se rajoja yhden mittarin käytölle, vai onko tämä pelkkää rahastusta¿;P
Täytyy laittaa hankinta mietintämyssyyn, josko aloittaisi nyt noista lämpöjen mittailuista, olen sitäkin siirtänyt jo puolella vuodella¿
ON: Minä ne ole vielä valmis siirtymään tuonne l-puolelle pinoilemaan, kun siellä edetään jo hoidoissa. Me kun ei olla tehty mitään päätöksiä siitä, miten pitkälle ollaan valmiita menemään ja missä vaiheessa luovutetaan yrittämästä. Joka tapauksessa varasin tänään lapsettomuusselvityksiin ajan omalle gynelle. Valitettavasti en saanut aikaa ennen 15.5. ja senkin vaivalla. Piti pyytää työnantajalta vapaata varta vasten :( ¿ en kyllä puhunut lapsettomuustutkimuksista mitään, vain gyneajasta.
Hätä meinasi kuitenkin tulla, kun juhannukselta menee yksityiset kiinni ja jos jotakin meinaa selvitellä ennen syksyä, olisi viimeinen aika toukokuulla aloitella. Plaah¿
Minulla tämä lapsettomuusjuttu taittuu jo omalla nimellään¿ vaikka soittaminen ja ajan varaaminen moisesta asiasta otti kyllä koville, piti kolme kertaa laskea luuri kädestä ennen kuin uskalsin painaa soita-nappia¿
Buuffa ja muut plussanneet: Vilkutuksia ja mukavia masunkasvatuspäiviä! Myö muut yritetään tulla vaikka sitten sillä vihon viimeisellä plussajunalla ellei sekin vie vaan laukkuja ja jätä meitä hengailemaan asemalle¿;)
Jaksamista kaikille ensikoille! Ja plussatuulia eritoten piinailijoille! Ootte ihania!
nellamaija
hyva etta sait ajan gynelle...
meillakaan ei ole viela mitaan tieto miten pitkalle mennaan tassa asiassa. Ma en usko olevani valmis mihinkaan superhoitoihin.
Onhan tuolla l-puolella monta jotkaa eivat sen kummempia hoitoja ajattele itselleen. Ehka se on vaan helpompi kuumeilla muiden kanssa joilla yritys tekee tiukkaa.
Jokatapauksessa ma kayn ehdottomasti vaklailemassa sun, Aquan, ja maryn, julin ja muiden tuttujen uutisia.
pidetaan siis yhteytta!
Nuuts-tuuts
Onnea plussanneille, ainakin Dajmia oli onnistanut! :) Sen sijaan pahoittelut teille, joilla tulosta ei näytä tulevan! Tosi surullista lukea, että ainakin Nellalla ja Nuutilla oli tutkimuksia suunniteilla, kun ei plussaa ole kuulunut! :(
Toivon kovasti teille plussaa, ettei tarttisi tonne l-puolelle siirtyä, mutta jos teistä alkaa siltä tuntua niin " meille" mahtuu kyllä sellaisetkin, joilla hoidot ei vielä ole alkaneet. Mekin vasta niitä aloitellaan, vaikka syksyllä jo sinne siirryin!
Tähänastisen kuumeilun vaikein osa oli myöntää itselleen ja sanoa ääneen (tai kirjoittaa), että ollaan lapsettomia, mutta nyt se tulee jo ihan luonnostaan! Kovasti tsemppiä teille, ja muillekin! Toivotaan, että pääsette suoraan o-puolelle!
Killa
vanhojen aikojen kunniaksi muillekin tutuille eli Hapölle, Aqualle, Saralle, Julille, Sk:lle, Marylle ja Saikulle ainakin! Jos vaikka jotenkin teille sen plussan saisi tarttumaan kiinni! :)
[color=deeppink]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kaikilla taitaapi olla kiireitä kun ei ole paljoo tekstiä tullut.
Mäkin tosin tulin vaan pikasesti katsomaan,joten ei ole tiedossa mitään mega stooria.
Ajattelin tänään kaiken uhallakin nauttia pari siideriä näin ihanien ilmojen kunniaksi. Mä oon tota juomista kyllä hirmusti vähentänytkin tän raskautumis yrityksen alettua,joten ajattelin että suokoon nyt tämän kerran mun vähän nauttivan.
Pikkasen tietty mietityttää,et mitäs jos nyt onkin natsannut...mutta ei se vielä mitään haittaa tee jos pikkasen maistelee. Elikkä nyt siis ollaan menossa kierroissa,hmm *miettii* Kp 22/26-27
Hyvää viikonloppua ihanaisille enskattarille!!!
Toivotteleepi kovasti kuumeileva marzuliini
Ihania uutisia on pakko kommentoida tän oman surullisen viestin lomassa: Dajm Onnea Plussauksesta ja toivotaan, että pikkunen pysyypi matkassa<3
Marylle (ja kaikille muillekin, jotka miua muistivat) kiitos ihanista ja lohduttavista sanoista. Onnea Mary myös hiukan myöhässä mutta kuiteskin Kosinnan ja Teakin pääsykokeiden kakkosvaiheeseen pääsyn johdosta:)
Cerisen uutiset pistävät mielen matalaksi:pahoitteluni ja Paljon Jaksuja sinne<3
Nuutille ja Nellalle tsemppiä , paljon tsemppiä ja jaksuja yritykseen - kyllä se teidän aikannekin vielä koettanee, olen siitä varma<3
Saralle vilkutukset- ja pyyntö: kun päivittelet esittäytymislistaa, poistaisitko miut sieltä? Nyt aika jatkaa matkaa toiseen suuntaan, kun elämä näin yllättäen kerran vaihtoi kaistaa. Toivon palaavani tänne kuitenkin vielä:)
Kaunista kevättä kaikille Enskattarille ja PLUSSATUULIA!!
with love,
pariisitar
Killa, Killaseni! Kiva, kun olit käynyt moikkaamassa meitä.
Kiitos, että pidätte ovea auki siellä l-puolen palstalla, on hyvä tietää, että vertaistukea on saatavilla. Voi olla, että tässä kevään korvalla tupsahdan sinne, jos alkaa voimavarat käydä vähiin tai melankolia viedä mennessään. Toisaalta en haluaisi täällä kuumeilupuolella lannistaa muita omilla feeling blue-jutuillani (niitäkin aikoja tulee välillä), mutta toisaalta muistan sen omilta palstailun alku ajoilta, että oli lohdullista lukea, että meitä on moneen junaan ja kaikilla ei unelmat toteudu yhtä rivakkaan kuin toisilla. Jollain lailla koki, että tiesi ennakolta varautua siihen, miten edetä, jos matkaan tulee ryppyjä.. Viehän täältä palstalta oikein paljon plussapölyä sinne l-pinoon, että voitte siirtyä joukolla o-pinon vahvistukseksi!
Nuutti: Ollaan kuulolla puolin ja toisin!
Pariisitar: jos vielä satut kurkistamaan pinoon niin, valitsehan sellainen kaista, johon paistaa aurinko ja jossa voi nauttia omasta ihanasta itsestäsi ja ihanasta, tulevasta kesästä vapaana ja vähän villinäkin! ;) Toivottavasti elämä tarjoilee sinulle seuraavaksi jotakin onnekasta!
Marzu: kilistys keväälle! *kohottaa punaviinilasia*
Vielä tarkennus tuohon eiliseen viestiin plussanneille enskareille. Tarkoitus oli siis kiittä, että olette koonneet rivit o-puolen pinoon, eikä uikuttaa katkeruutta plussajunan laiturilta! Tosi hienoa, että ensikoiden yhteistaival jatkuu vielä o-puolellakin!
Leppoisaa viikonloppua,
nellamaija
On ollut hiljaista näemmä alkuviikon jälkeen.. Tulin vain pikaisesti kurkistamaan kuulumisia ja kertomaan että hengissä täällä ollaan.
Pariisitar: teen sen nyt kun meidän esittelypinon päivittelen. Kaikkea hyvää sinne :)
Killa oli käynyt *moi*, toivottavasti tavataan pikaisesti tuolla o-puolella :)
ONiin ei mitään ihmeellistä, tässä mennään tämä kierto vielä tälleen " yrittämättä" , joten kai sitä tässä vaan odotellaan loppukierron ajan tuota tätskän saapumista, jotta taas pääsis kunnon yritykseen kiinni.
Vilkutuksia ja plussatuulia kaikille enskoille
-Sara-Maria kp 22/33-46-
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa meni taas viikko nopsasti:) Eikä sit kerennytkään käydä kun vähän lueskelemassa teidän juttuja.
Mut yritetään josko nyt sit kerkeis jotain kirjoitella vaikkakin siivous ois kyllä vielä tekemättä mut oottakoot hetken ei se maha minnekkään karata;)
paarulle tervetuloa vaan joukkoon mukaan:)
Dajmille voimia kans epävarmuuteen toivottavasti kaikki hyvin. Mulle lääkäri sano sillon kun aloin tuhruttelee et yli puolet kaikista odottavista äideistä tuhruttelee alussa et toivotaan et se on niin.
Elviira oli käynyt ihania uutisia kertoilemassa ihan hymyn sai poskille näin sunnuntain kunniaksi:)
passionatelle, hyntylle, nuutille ja kaikille niille jotka on jo pitkään ytittäneet niin enpä osaa muuta sanoa kun että voimia oikein paljon ja halaus päälle toivottavasti kaikki järjestyy.
Jannalla oli kans mies saanu kolmen kympin kriisin ja mulla isäntä ei kummiskaan vielä oo etes kun 28 tänä vuonna ja nyt jo on ihan et kylläpäs mie oon jo vanha:) Mut ei oo kummiskaan vielä saanu samaa päähän et mitenkä vanha on sit kun ensimmäinen lapsi on 18v mut vielähän se kerkee sen saaha päähän:)
Juliaana oli etsiskellyt ovista toivottavasti löytyi ja tuli hyödynnetyksi:)
jonriikille pahoittelut tädin yllätyksestä.
Sit vielä kaikille piinailijoille vaan paljon plussa onnea:)
Sitten vielä jos vähän ).( elikkäs kp:t ois 25/ 28-40 rupeaa olemaan piinailut erittäin lähellä:) Itsellä on ollut jo jonkun reilun viikon ajan lievää pahoin vointia pitkin päivää ja sit ihme nippailuja vatsassa tiiä nyt mistä johtuu oisko tauti tulossa tai jotakin. Mut muutapa ei oo ollut. Joten eiköhän siinä nyt ollutkin jotakin.
Vielä lopuksi vilkutukset kaikille jotka unohdin huono muisti:)
T:Dizku
Kävin lukemassa pinoja ja oli pakko tulla sanomaan Ceriselle pahoittelut. Tuulimuna oli minullekin kamala järkytys, ja aluksi en ymmärtänyt, miten siitä selviää. Itselleni tuli vielä se kohtutulehdus (lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen), joten olin aika rikki niin henkisesti kuin fyysisestikin. Aikaa myöten olo kuitenkin helpottaa. Koskaan en varmasti ensimmäistä raskauttani unohda, mutta toivottavasti seuraavalla kerralla kaikki menee paljon paremmin. Voimia surun keskelle! Sure ensin rauhassa, ja sitten vain uutta yritystä, ainakin itselleni uusi, oikea raskaus olisi paras lääke.
Dajmille vielä plussaonnittelut!
Vilkutuksia ja plussatuulia etenkin kaikille vanhoille, Nuutille, Julille, MaryRoselle, Sara-Marialle ja kaikille muille!
Niina
Näin alkuun on pakko sanoo etten oikeen ymmärrä itteeni. Ostin ne pari sidukkaa,mutta yllätys yllätys, otinkin vaan pari hassuu huikkaa yhest ja annoin lopun miehelle.
Ei jotenkin tuo alkoholi tunnu enään maistuvan.Toisaaltahan se on vaan hyvä,jos sekin edesauttais tota raskautumista.
se siitä sitten...
Alku viikosta pitäis niitten mun ovistestienkin tulla sitten. Josko heti ens kierrossa tikuttelis sitten =) vaikka mun ei pitänytkään.
Mulla sellanen kutina että kyllä se tättärä tulee kyläilee. Oon sen verran äksynä ollut tänään ja rintoja pikkusen aristanut.
Josko sitten ens kierrolla yrittäis ahkerammin pöllytellä peittoja.
Paljon plussatuulia kaikille puhaltelen näin ihanan lämpimän ja aurinkoisen päivän johdosta!!
~marzu kp 24/26-27 *jänskää tädin tuloa*
menin painaa tota ok:ta ku piti painaa mese linkkiä tos alhaalla =) noh,tekevälle sattuu. Siis jatketaampas vielä pikkasen.
Siisjäi vaan laittamatta et nyt on menossa sit
Kp 22/26-27 eli kovasti alkaa jo piinailuttaa..
Kovasti plussatuulia kaikille!! Ja hyvää viikonlopun alkua!!