Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 19.3 ***

19.03.2007 |

Viime viikolta:

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuun lopussa (vko 13).

Tervetuloa vielä kerran kaikki uudet!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

Tauko

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 80.5 kg, 0.0 kg, 7.5 kg, 5.5 kg,

28 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.6

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 77.3 kg, 0.4 kg, 18.2 kg, 1.5 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.4

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.5 kg, 87.2 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.7 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.2

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 80.8 kg, 0.0 kg, 9.4 kg, 3.2 kg,

12 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.6

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 81 kg, -0.2 kg, 11.2 kg, 4 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.4

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 92.4 kg, -0.6 kg, 3.2 kg, 5.2 kg,

17 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 33.9

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 82.5 kg, 1.0 kg, 4.5 kg, 5.5 kg,

14 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.6

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 83.9 kg, -1.3 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,

5 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 27.7

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 62.2 kg, 62.9 kg, -1.8 kg, 9.3 kg, 0.7 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 22.3

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 84.4 kg, -0.2 kg, 10.2 kg, 5 kg,

8 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 26.9

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 62.5 kg, 61.9 kg, -0.9 kg, 3.1 kg, -0.6 kg,

-1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.5

TAVOITE SAAVUTETTU !!!

Laitoin sinulle uuden tavoitteen vkolle 14 (pääsiäinen). Tavoite 59 kg eli sinun lopullinen tavoitteesi.

65 kg, 59 kg, 61.9 kg, -0.9 kg, 3.1 kg, 2.9 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.5

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 71 kg, 70.1 kg, -1.9 kg, 2.9 kg, -0.9 kg,

-2 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 23.7

TAVOITE SAAVUTETTU !!!

Laitoin sinulle uuden tavoitteen vkolle 14 (pääsiäinen). Tavoite 68 kg eli sinun lopullinen tavoitteesi.

73 kg, 68 kg, 70.1 kg, -1.9 kg, 2.9 kg, 2.1 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 23.7

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 70.5 kg, 70.9 kg, -1.1 kg, 1.1 kg, 0.4 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu !!!

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Rosvohummeri : -1.9 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Zilga: 1 ¿vkoa

2. sija => Mareila: 1 ¿vkoa

3. sija => rosvohummeri: 3 ¿vkoa

4. sija => ronja1982: 3 ¿vkoa

5. sija => AatuLiina: 3 ¿vkoa

6. sija => Kynteli: 4 ¿vkoa

7. sija => Ororo: 5 ¿vkoa

8. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

9. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

10. sija => Emonamoha: 9 ¿vkoa

11. sija => Minlee: 9 ¿vkoa

12. sija => Katti26: 12 ¿vkoa

13. sija => Hätähousu: 14 ¿vkoa

14. sija => Kitta75: 17 ¿vkoa

15. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

16. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

17. sija => Körömölli: 28 ¿vkoa

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1421 kg

Painamme nyt: 1331 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1273 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -6.6 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 30 kg

Kokonaispainonpudotus: 90 kg

Matkaa tavoitteeseen: 58 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (25)

1/25 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi viikko ja treffit vaa´an kanssa ohitse..

Vaaka näytti 80,4kg eli viimeiseen tulokseen huimat -100g..tosin olen oikein tyytyväinen tulokseen, sillä viikolla kun erehdyin astumaan vaa´alle niin se näytti hirmusti paljon enempi!!

Ja muutenkin nuo pisteet tuntui tökkivän viime viikolla ihan urakalla(taisin siitä jo kirjoitellakin viime viikon pinoon..tai sitten en ;o)), mutta liikuntaa tuli kyllä kivasti..kävin lenkillä 5 kertaa..pisimmillään n.10km/ kerta!!

Tänään oon menossa kaverin kanssa uimaan..saas nähdä paljonko jaksan uida, kun viime vuosina on tullut uimahallissa lähinnä vaan jumppailtua ja lilluteltua lasten kanssa ;o)!

Kaikille oikein mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija
2/25 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tulla kiittämään kaikkia teitä, jotka olette ottaneet osaa suureen suruumme

Mareila

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jos joku ei ole lukenut viime viikon pinoa, niin olin viikon mökillä ja siellä tuli herkuteltua paljon. Äitin 50- vuotis synttäreiltä jäi leivonnaisia ym. mitä sitten nautittiin aina aamupalalla, kahvilla...ym =/ Vaa´alle en uskaltanut käydä reissun jälkeen vaan siirsin sen täksi päiväksi, ja minun onnekseni ei ole tullut takapakkia yhtään, vaan vaaka näytti lukemat 87 ja tasan!!! =) Eli siis kaikesta herkuttelusta huolimatta paino on tippunut 200g! Jee!! 8)

Koitan nyt vähän kiriä, että pääsisin tavoitteeseeni (maaliskuun loppuun mennessä pitäisi painaa 85.5kg) periaatteessa se on mahdollista, mutta en masennut vaikka tavoite ei täyttyisikään. Koitan silti jatkaa pysyvää elämäntapa muutosta!

Aikaisemmin olen ajatellut, että mulla on niin ja niin monta viikkoo aikaa pudottaa niiin ja niin monta kiloa enen kun kesä on, mutta nyt pää tavoitteenani on terveempi ja kevyempi elämä! Vaikka toki välitavoitteitakin on...

Nyt kova tsemppi päälle ja katsotaan miten mun käy! =)

200g kevyempi Aatu

Vierailija
4/25 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna tuli herkuteltua. Ei ylettömästi, mutta sen verran, että nyt taas kun lakko jatkuu, pitää jatkuvasti vaientaa päässä pyörivät " hyvät" syyt ottaa namia. En aio luovuttaa! Punnituksen teen torstaina, joten vielä on muutama päivä aikaa parannella vaa' an lukemia.

Mareila, voimia! Äitini kuoli muutama vuosi sitten ja vaikka hän oli sairastanut sitä ennen niin ettei asia ei tullut yllätyksenä, oli se silti kova paikka. Oikeastaan vasta jälkikäteen tajusin, kuinka paljon voimia selviytymiseen meni, tilanteen ollessa päällä sitä oli vain kuin sumussa.

Vierailija
5/25 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rento otteeni teetti sitten 1,5 kg:n lisäyksen edellisen viikon painoon. Käytiin lauantaina viihteellä ja sunnuntai meni ristiäisssä. En ollenkaan kattonut mitä suuhuni pistin, sen takia en uskaltautunut edes vaa' alle eilen, mun punnituspäivänä.

Tänään aamulla painoin siis 85,4 kg eli viime viikon painosta tullut se 1,5 kiloa lisää.

Olin tosi masentunut ja vihainenkin itselleni tällaisesta takapakista kunnes mittanauha pelasti huonon tuuleni. Olen mitannut vyötärön ja lantion kaksi viikkoa sitten 200 grammaa laihempana. Tämän päivän tulos

oli vyötäröltä 5 cm (!!) pois ja lantiolta 1 cm. Eli jotain on tosiaan tapahtunut vaikka vaaka näyttääkin samaa. Suosittelen ehdottomasti tuota mittanauhan käyttöä, se pelasti mun motivaationi!

Mä olen tehnyt paperille sellaisen alkeellisen taulukon mihin laitan päivämäärän, painonpudotusviikon ja tärkeimmät mitat.

Vierailija
6/25 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ororo

Vierailija
7/25 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolitteko?

Eli olen kahden lapsen äiti, 1,5v. poika ja 6kk tyttö. Raskauskiloja sulattelen, lähdin sieltä 88kg:sta liikkeelle marraskuussa ja lauantaina painoin 74kg.

Vielä on matkaa tavoitteeseen, en vielä osaa sanoa mikä se on.

Varmaankin se 60kg mitä painoin ennen lapsia?

Minulla on Painonvartijoitten romppu millä pisteilen, tapaamisissa en ole käynyt.

Motivaatio alkaa lässähtää tässä vaiheessa :(

Yhden tutun olinkin jo tunnistavinani täältä :)

Vierailija
8/25 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kysymys ihan uteliaisuuttani, että miten miehenne/ läheisenne tukevat painonpudotustanne?

Mä ainakin koen huonoa omatuntoa siitä, että emme ostele herkkuja kotiin. Lapset saa kyllä viikonloppu nannat ja vieraille tarjotaan piirakka tms. Mieheni ei liho joten hän ostaisi vaikka kuinka paljon herkkuja kotiin, mutta ymmärtää kyllä, että ei niitä tarvitse.

Ennen olen leiponut paljon, mutta nyt jätän leipomisetkin väliin (=lapsiparat) koska tiedän sortuvani niihin itse. Mies joka on tupakkalakossa ei aina ymmärrä, että herkuista kieltäytymiseen tarvitaan ihan yhtä paljon itsehillintää kuin tupakasta kieltäytymiseen.(Itse olen myös entinen tupakoitsija ja koin tupakanpolton lopettamisen paljon helpompana)

Pohdiskelua, pohdiskelua, tää on niin psykologista tämä painonpudottaminen =)

T. Ororo

Vierailija
9/25 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuoa mrs. birdie mukaan minunkin puolestani.

Ilmoitatko vielä pituutesi, niin laitan excelin laskemaan sinulle aina uuden BMI-arvon.

Meille kaikille on laskettu tällä hetkellä sellainen tavoite jonka pitäisi toteutua noin viikolla 13 (tai pääsiäiseen mennessä). Mutta tuo tavoite on laskettu vuoden vaihteen tietämillä eli loppujen lopuksi harva on pysynyt toivotussa vauhdissa.

Pääsiäise jälkeen lasketaan jokaiselle uusi tavoite (kullekin käytän sitä omaa toteutunutta painon putomisvauhtia eli periaatteessa niiden tavotteiden pitäisi toteutua, jos kaikki menee kuten aikaisemmin).

Lasken sinulle nyt jonkin tavoitteen tuonne viikolla 14 (eli juuri ennen pääsiäistä). Esim. 400g/vko? eli tavoite olisi silloin 72.8 kg ? Kuulostaako hyvältä vai haluatko että lukema siirretään suuntaan taikka toiseen?

Omaa tietoa:

Viime viikolla paino oli siis 77.3 kg (muistaakseni). Joka tapauksessa vähän päälle 77 kg. Olin vähän yllättynyt niinkin suureen lukuun, koska viikon varrella näytti lupaavammalta. No tällä viikolla tilanne tasottui. Nyt vaaka näytti 76.2 kg. Eli 1.1 kg pudotusta. Jee.

Tästä on hyvä jatkaa.

t. Minlee

Vierailija
10/25 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisunaisiin on liittynyt viime viikoina sen verran uusia jäseniä, että olisiko paikallaan pieni esittelykierros? Kuka kukin on, miten aikoo tavoitteensa saavuttaa, mikä se tavoite on yms tietoa...

Minä olen Minlee. Meiltä löytyy poika 4.5 v ja tyttö 2.5 v. Lähinnä imetyksen tuomia kiloja lähdin laihduttamaan syksyllä 2005. Sillä tiellä olen edelleen eli melkoinen taival on matkaa takana (ja kilojakin).

Metodina: Alussa laskin tarkemmin pv pisteitä. Nykyään lasken suurinpiirtein päivän pisteet ja yritän pysyä 20 pojon rajoissa. Liikuntaa ei juurikaan tällä hetkellä ehdi harrastamaan. Meillä käynnissä talonrakennusprojekti joka vielä malko lailla kaikki vapaa ajat. Toki kai siellä tontilla hääräämistäkin/ roskien kantelua voi liikunnaksi kutsua.

t. Minlee

11/25 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tämmönen 29v. kotiäiti 02-arealta.Lapset ovat 8v poika, 4v poikaja ihan pian 2v tyttö.!Perheeseen kuuluu myös 32v.iskä sekä liuta lemmikkieläimiä, joten menoa ja meininkiä piisaa ;o)!!

Minä oon kiloni kerryttänyt juuri olemalla kotiäiti..raskauksissa aina paino tippunut, mutta jääkaappi on ollut liian liki, kun oon jäänyt muksujen kanssa kotiin.

Aloitin painonpudotuksen 1.1.2004, kun vaaka näytti 95kg (pituutta 165cm) ja ehdinkin pudottaa ½vuodessa mukavat 12,5kg, kunnes kuopus ilmoitti tulostaan :o)..Neidin syntymän jälkeen otin kesän lunkisti ja painoa kertyikin lisää 6kg eli aloitin urakan uudelleen 24.10.05 painon ollessa 88kg, jonka jälkeen laihdutus onkin ollut yhtä takkuumista ja kiloja ei oo kovasti tippunut, vaikka samalla systeemillä laihdutan kun ennenkin, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa ;o)!!

köris

12/25 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei kaikille!

Elikästä mä olen 24-vuotias yhden lapsen äiti Pohjanmaalta. Poitsi on nyt 11-kuukautta vanha ihana pikku piipertäjä:)Paino mulla ei oikeestaan noussut raskausaikana, vaan jo ennen sitä.Taisin painaa raskaaks tullessani noin 71 kiloa...Raskauden aikana mä oikeestaan " laihduin" ja sitten kun vauva synty mulle jäi painoa 68 kiloa, mistä osa lähti täysimetyksen aikana. Sitten kun poika rupes syömään muutakin ruokaa painon lasku loppui tosiaankin tohon noin 65 kiloon, mistä alotin sitten tämän laihdutusurakan.

Tavoitteena mulla on joku sellanen 58 kiloa, tai ainakin 5-alkava paino. Suurimpana motivation lähteenä mulla on tuo lähestyvä kesä ja halu voida käyttää nättejä kesävaatteita! Tavoitteeseen olen tllä hetkelä pyrkinyt vain syömällä vähämmän ja jättämällä herkut kokonaan pois, mutta vielä pitäs saada itsestään niin paljon irti että saisin tuon vatsan seudunkin kuntoon tekemällä vatsalihaksia...

Vierailija
13/25 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kokonaan ilman herkkuja? En vaan pystyisi, olen niin surkimus :D

Hatun nosto täältä suunnalta!

Minä painoin 60kg kun aloin odottamaan esikoista, ja lopetin tupakoinnin niin siitähän se paino sitten innostui nousemaan.

Viimeisilläni painoin 100kg, hyi yöööks! :(

Mutta kyllä on todella helpompi elää ilman tupakkaa kuin herkkuja - tupakkaa kun ei kukaan tuputa esim. juhlissa toisin kuin herkkuja!

Vierailija
14/25 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis Mareila, kahden pojan äiti pääkaupunki seudulta, ikää rakkaimmillani on 6v ja 1v10kk, mieskin löytyy kotoa =) Kotiäitinä olen tuon kakkosen kanssa ainakin tämän vuoden. Raskauskiloja tiputtelen täällä. Esikoinen kun ilmoitti tulostaan painoin 48 kg (pituus 168) ja raskauden lopussa painoa oli 68 kg. Siitä lähti 6 kg, paino alkoi hiljaa nousta ihan huomaamatta ja kesällä 2004 laihdutin muutaman kilon häitä varten. heti häiden jälkeen ilmoitti tämä nuorempi poika tulosta ja raskaus oli vaikea, aikaa kulutin sohvalla suklaata syömällä. Pojan syntymän jälkeen paino tippui hieman, mutta nosi hienosti kun jäi päälle suklaan jatkuva puputtaminen. Vuodenvaihteessa totesin, että nyt saa riittää ja siitä tämä urakka alkoi (painoa silloin 77?? muistaakseni)

Metodina ihan vaan annoskokojen pienennys, liikunnan lisäys, katselen mitä laitan suhuuni ja miten usein. Vahvasti uskon kokonaiskulutuksen merkitykseen. Herkkuja sallin silloin tällöin itselleni. Yksi tärkeä asia on, opeltella kuuntelemaan onko " suun nälkä" vai " vatsan nälkä" eli yritän opetella erottamaan oikean nälän mieliteoista.

Tämä viikko on mennyt enemmän tai vähemmän perselleen, mutta koitan skarpata loppuviikon. Katotaan uskallaudunko punnitukseen =)

Hienoja pudotuksia tällä on ollut ja rosvohummerille onnea herkkulakon onnistumisesta =)

tervetuloa mrs.birdie =)

Nyt hommiin, kakkonen on unilla

Mareila

Vierailija
15/25 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusikymmentäluvulle: paino tänään 68,8 kg! Pudotusta 1,3kg. Viikonlopun makeiden palojen jälkeen sokerittomuus tuntui sen verran vaikealta (mutta onnistui!) että saattaisi olla helpompi olla kokonaan ilman herkkuja.

Ororo kyseli, miten läheiset tukevat pudotusurakassa. Minulla niin, että mies pesee, kuorii ja paloittelee vihanneksia valmiiksi, niin että niitä on helposti saatavilla, kun napostelunhalu iskee. Ja suhtautumalla hyvin siihen, että käymme ravintolassa syömässä tällä hetkellä harvemmin kuin ennen. Herkkuja on kaapissa ja muut niitä syövät kuten ennenkin. Pudotustuloksesta tai kohentuneesta ulkonäöstä en halua mieheltä kehuja, niistä tulisi liikaa sellainen olo, että ai tykkäät musta enemmän hoikkana.

Ja vielä esittely. Olen 31v, pk-seudulta, hoitovapaalla, lapset 3 ja 1 vuotta. Ennen raskauksia paino keikkui 60-62 kilon välillä, siihen haluaisin takaisin. Pituutta on 172cm, enimmillään painoni oli kuopuksen syntymän jälkeen, jotain 83kg. Metodina sokerin välttely sekä säännölliset, kohtuulliset mutta kunnolliset ruokailut. Liikuntaa sitten kun jalkavamma sallii.

Sokerilakon tarkoitus on saada makeanhimo (suurin syy ylimääräisiin kiloihin) kunnolla katki. Täysin totaali en ole, välillä juon mehua ja joissain pääruoissa voi olla sokeria. Sokeriherkkuja " saan" maistella n. joka toinen viikonloppu. Jossain vaiheessa täytyy päättää joku kiloraja, jonka jälkeen voin vähän relata, mutta toistaiseksi nyt näin.

Vierailija
16/25 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli raskaus kiloja pudottelemaan.

takana kolme raskautta ja viimeisimmän imetys vielä käynnissä(ei tosin painoa näytä pudottavan). Olen todella huono tekemään tätä yksin joten tuki on tarpeen.

Lähtö paino on nyt 80.7 ja tavoite olis 65 joka olis lähellä painoa ennen lapsia.

Ole sokeri koukussa joten sen lakkoilulla aloitan, liikuntaa lisää ja pienempiä annoksia. Katsotaan kuinka lähtee.

Esittelyä: kotona siis olen lapset 6, 4 ja vaavi

asustellaan pohjanmaalla ja ikää tulee 30 syksyllä.

Vierailija
17/25 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvihummeri: onpas sulla ihana mies kun noin kivasti osallistuu painonhallintaasi!

Tämä viikko on mun osaltani tähän asti sujunut mainiosti, on tullut urheiltua ja syömisten kanssa olen sujut. Olen seurannut painoa tällä kertaa päivittäin, kun viime viikolla tuli tuo kamala plussa, enkä todellakaan halua sitä pitää jatkossa.....

Esittelyt: Olen 29-vuotias kahden lapsen äiti (lapset 7v ja 3v) eteläsuomesta.

Painoa olen pudotellut ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen onnistuneesti monta kertaa, kahtena kertana lähti vielä tosi paljon kiloja ( 17 ja 23) Eli olen todella venyvä jojo-ihminen.

Viime kesänä olin taas suht hyvässä kuosissa, mutta sitten perustin oman yrityksen ja stressi teetti tepposet eli paino lähti nousemaan yhteensä 13 kiloa puolessa vuodessa.

Historiasta vielä sen verran, että olen aina ennen lapsiakin ollut hieman pyöreä mutta paino on pysynyt normaalipainon rajoissa.

Tällä kertaa suhtautuminen painonpudotukseen on yhä enemmän psyykkistä. Yritän löytää syitä tuohon jojoiluun ja hirveään ahmimiseen. Haluan onnistua ja pitää hyvänolonpainon loppuelämäni!

Ororo

Vierailija
18/25 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23vuotias yhden lapsen äiti Pohjanmaalta. Kotoisin olen satakunnasta, mutta tänne muuttanut reilu vuosi sitten. Raskaus oli aika vaikea ja painoa kertyi 30 kg. Nyt olen suurinpiirtein lähtölukemissa, mutta pudottamisen varaa on. Olisi mukava päästä uusille kymmenluvuille (70). Motivaatio on ollut viime päivinä vähän hukassa. Välillä on niin yksinäinen olo, että mikään ei huvita, eikä kiinnosta. Toivottavasti mieli vähän kohenisi aurinkoisten ilmojen myötä. Suuri paheeni on herkuttelu =/

Jospa kannustava mies, tulevat häät ja kesä motivoisi jatkamaan (ja onnistumaan!)

Taisi olla Ororo kun kyseli miesten suhtautumista laihikseen. Meillä mun mies aina toteaa, että ei mun tarvii laihduttaa ja näytän mä hyvältä tämmöisenäkin, mutta taitaa tehdä sen vaan kehuakseen ;)

Herkkuja meiltä löytyy ihan entiseen malliin ja usein leivonkin pullaa miehelleni ja vieras varaksi, mutta koitan pitää omat näppini erossa niistä. Välillä tuntuisi helpommalta, että kaapeista tai pakkasesta ei löytyisi yhtään leivoksia ja makeisia, että ei tulisi sorruttua, mutta olen aina koittanut löytää vaihtoehtoja itelleni. Esim. rahka makeutusaineella ja ilman kermaa, porkkanat, ja hedelmät ym..

Viikonlopuksi on luvattu kaunista ja aurinkoista ilmaa joten eiköhän tässä mielikin kohene (ja kunto kasva =))

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!!

T:Aatu

Vierailija
19/25 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pinoja tos lueskelin ja yritin päästä jyvälle mites tää toimii..

mielelläni haluaisin tarkempaa selvennystä (ihan pihalla olen :) ).

Esim. liikunta juttu, tavoitteet yms. Pituus ilmeisesti viel tarvittiin johonkin??? eli se on 178cm.

Mies ei ole kovin kannustava tässä projektissa, ainoastaan huomauttelee kiloista joita on kertynyt. Nykyään saa kyllä jo huomautella takas, sillekin noita raskaus kiloja on kertynyt :)

nefili

20/25 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Niin sitä ollaan taas perjantaissa, ja olisi aika munkin raportoida viikon sujumisesta!

Tavallaan viikko on mennyt ihan hyvin, mutta viime viikonloppu ei mennyt todellakaan hyvin, niin kuin etukäteenkin pahoin pelkäsin...Oltiin siis viimeviikonloppu siellä mökkeilemässä ja kun sitten viikonlopun jälkeen uskaltauduin vaa' alle se näytti jotain 63 ja ripeät, joten otin sitten tosi tiukan linjan ja nopeesti pääsinkin samoihin lukemiin kuin ennen viikonloppua.

Onko muuten muillakin näin, et jos tulee tuommoista " äkillistä herkuttelu painonnousua" , niin ne kilot lähteekin sitten helpommalla kuin nämä " muuten vaan ajan kanssa kertyneet kilot" ?

No viikko on sujunut ihan kivasti tuon loma herkkuttelun jälkeen, vaikkaakaan en oo tälläkään viikolla liikkunut juuri mihinkäänpäin, kun kaikki " vapaa-aika" on mennyt opiskellessa. No onneks sain kuitenkin karistettua nuo mielettömät hetkelliset plussaukset pois, ja tällä hetkellä paino:61,6 kun se viime viikolla oli 61,9, joten vaivaset 300 grammaa miinusta, mutta pääasia kuitenkin ettei plussaa:)

Ens viikolla sitten toivottavasti suurempia miinus lukuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän