Seksilelut/kahleet julkisella paikalla
Oletteko käyttäneet seksileluja tai kahleita julkisella paikalla? Minä olen. Olen käynyt julkisella paikalla dildo sisälläni. Samoin olen käyttänyt nilkkakahleita ja niiden päällä pitkää hametta, jotta eivät näy. Uusin kokeilu oli teippisuukapula, jonka pääällä oli koronamaski. Käytin sitä kauppareissulla.
Kommentit (30)
En tiedä, voiko matkailuautoa pitää varsinaisesti julkisena paikkana, mutta olemme usein leikkineet siellä. Meillä on autossa turvavyöt myös sohvalla ja siinä saa laillisesti matkustaa ajon aikana. Niinpä vaimo matkustaa usein eri tavoin sidottuna sohvalla. Oma lempparini on pitää hänet alasti, laittaa nänneihin nipisitimillä kulkuset, kädet seläntaakse kiinni, suukapula, silmäside ja värisevä dildo/vastaava. On äärimmäisen kiihottavaa kuunnella ajon aikana kulkusten kilinää, kun vaimo kiemurtelee dildon suristestessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinkin, olen sub nainen ja melko usein mies "pakottaa" ulos lähtiessämme minulle seksihepeneet alusvaatteiksi sekä Lovence Lush etäohjattavan vibran sisääni. Sitten hän vibrailee minua puhelimen aplikaatiolla silloin kun haluaa, eli juurikin kaupan kassajonossa jne....Siinä on vaan pakko pystyä pidättelemään orgasmia vaikka kuinka olisi laukeamassa.
Lukollinen kaulapanta on joskus ollut kaulahuivin alla julkisella paikalla.
Unohdin....ennen Lovensea jouduin usein kävelylle kahden dildon japanilaisissa tanssihousuissa. Mies kyyditsi autolla parin kilometrin päähän, josta minun piti sitten kävellä kotiin. Julkisella paikalla noita ei tietenkään kehdannut riisua, joten pakko oli kävellä se pari kilometriä tyyliin orgasmi / 400m tahdilla takaisin kotiin. Ekoilla kerroilla, ennen kuin oppi oikeanlaisen kävelytyylin sain niin monta orgasmia että saavuin itkien, meikit va
Huh!
Useinkin. Olen säännöllisen epäsäännöllisesti siveysvyössä ja tyttiksellä on avain kaulassaan. Ulkona kesäisin tulee paljon tietäväisiä katseita ja hymyjä. Kivaa ja kiihottavaa.
En ole uskaltanut vielä kauemmaksi mennä tappi perseessä ja siveysvyössä, kuin taloyhtiön roskiksille. Vähän häpeissään menen ihmisten ohi, jos tulee vastaan.
T:Pera Pervo
Siskoni, minä ja meidän molempien miehet leikimme usein yhdessä. Molemme luonnollisesti subeja. Olemme usein käyneet julkisella paikalla kahleissa, jopa toisimme kahlittuna. Esiimierkiksi pitkät hameet ja lyhyt nilkkakahle toisen oikean ja toisen vasemman jalan välillä on helppoa piilottaa helmoihin. Kerran olimme eräällä kesälomareissulla 100 tuntia käsi- ja jalkaraudoilla sekä kaulapannasta toisiimme kytkettynä.
Ylös. Josko olisi lisää aiheesta.
Siveysvyössä tulee aina joskus oltua
Vierailija kirjoitti:
Usein ajelen ratikalla ympäri sörnäisiä anaalitappi sisälläni ja menen sitten vähän runkuttelemaan siihen kurvin vieressä olevalle kujalle. Kyllä tekee gutaa
Sinulla on "geokätkö" perseessäsi josta myyt höpöheinää piritorilla viherhoroille ja shmppanjasosialisteille.
-tiedän kun olen asiakas. t. Sanna M
Vierailija kirjoitti:
Useinkin, olen sub nainen ja melko usein mies "pakottaa" ulos lähtiessämme minulle seksihepeneet alusvaatteiksi sekä Lovence Lush etäohjattavan vibran sisääni. Sitten hän vibrailee minua puhelimen aplikaatiolla silloin kun haluaa, eli juurikin kaupan kassajonossa jne....Siinä on vaan pakko pystyä pidättelemään orgasmia vaikka kuinka olisi laukeamassa.
Lukollinen kaulapanta on joskus ollut kaulahuivin alla julkisella paikalla.
Miten onnistuu orgasmin pidättely Lovence Lushin kanssa? Oma kokemus vibrasta appeineen on sellainen, että kun sillä pakotettu orkku tulee niin se todellakin tulee. Etenkin pitkän tasaisen jakson jälkeen nopea kiihdytys ja orgasmin pidättely on yhtä mahdotonta kuin aivastuksen. Lovencella orkku on myös nopeasti ohi vaikkakin onkin yllättävä ja raju. N25
Etelän nakurannoilla liikkuu kuulemma friikkipareja, joilla on mies talutushihnassa tai siveysvyössä tms..