Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuslaiset, kertokaapa mitä hyvää meille köyhille on tulossa?

Vierailija
19.03.2007 |

Perintöverojen poistaminen ei paljon hetkauta jos ei ole perintöä tulossa. Niin terveyskeskusmaksut vaan korkeammalle niin kannustetaan työntekoon kun ei ole varaa käydä lääkärissä sitä sairaslomaa hakemassa. Neuvolat tulevat maksullisiksi niin loppuu köyhien sikiäminen ja köyhien lapset eivät saa ainakaan sairastaa koska lapsiltakin otetaan terveyskeskusmaksu. Ai että on ihanaa kun kokoomus on hallituksessa! Köyhät eivät voi edes sivistää itseään koska kirjastot tulevat maksullisiksi ja rikkaat eivät kirjastoa käytä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei mene koskaan hyvin, eikä se ole oma syy suurimmalle osalle.

On ihmisyyden merkki, että huolehtii niistäkin jotka eivät syystä tai toisesta pärjää. Kuten lapsista, vanhuksista, vammaisista tai muuten heikoista.

Siinä sulle vastaus.

Vierailija
42/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai veronalennukset! Hui olkoon!

Viimeksi kun kokoomus ja keskusta saivat veretseisauttavan vaalivoittonsa ja lanseerasivat Suomeen pahimman laman koskaan, saimme myös veronalennuksia. Minunkin veroprosenttini laski kolmesta prosentista kahteenkymmeneen prosenttiin. Olin pienituloinen työssäkäyvä yksinhuoltaja silloin ja talous meni täysin kuralle veronalennukseni seurauksena.

Nyt taitaa olla tulossa samanlainen veronalennus eli suurituloiset saavat helpotuksia ja pienituloiset ja yhteiskunnan heikompiosaiset rahoittavat nämä helpotukset. Tyypillistä kokoomus- ja keskustalaispolitiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen samalla, jotta saisin myös juustoa joskus lasteni leivän päälle. Opiskelen oikein kahta tutkintoa. Ja hoidan lapset yksin. Sitten vielä laiskaksi haukutaan. Kiitti vaan! En koskaan ole äänestänyt oikeistoa, enkä sitä tule koskaan tekemäänkään.

Vierailija
44/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä se nyt enää on märistä.

Oisitte köyhät äänestäneet niitä demareitanne. En minä teidän puolesta heitä äänestä.

Vierailija
45/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on köyhyydestä huolimatta mahdollisuus vaikka mihin ja toisilla ei mihinkää.

Köyhyydestä huolimatta minäkin olen opiskellut ja päässyt köyhyydestä eroon. Tunnen kuitenkin monia joilla " ei ole ollut mahdollisuutta opiskella" . Eivät ole halunneet ottaa lainaa tai tehdä " paskaduunia" opintojen ohessa. Rahoitus olisi pitänyt pudota taivaalta nenän eteen.

Vierailija:

Ja lapset pitää voida tehdä siinä elämäntilanteessa mikä itselle tuntuu oikealta.

Itse olen köyhien vanhempien lapsi, nyttemmin kouluttautunut ja hyvässä työpaikassa, samoin mieheni. Mutta en minä tähän olisi päässyt, jos yhteiskunnass aolisivat vallineet oikeistolaiset arvot. Päin vastoin, köyhyydestämme huolimatta minulla on aina ollut mahdollisuus.

JA vaikka nyt itse olenkin antajan asemassa, niin teen sen ilomielin, jotta kaikilla suomalaisilla olisi edes suurinpiirtein yhtäläiset mahdollisuudet rakentaa tulevaisuuttaan.

Vierailija
46/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ei todellakaan ole koko kansan asialla. Ei se ole ennenkään ollut, eikä se ole nytkään. On surullista, että kokoomus sai monet köyhätkin höynäytettyä puolelleen puhumalla, että vastakkainasettelun aika on ohi, ja että saadakseen töitä kannattaa äänestää kokoomusta. Jos nyt kuitenkin kävisi niin ihmeellisesti, että kokoomuksen keinot tepsivät ja rikkaiden rikastuttaminen auttaisikin kaikkein köyhimpiä, niin miten pian se mahtaisi näkyä? Ja miten köyhälistön tässä välissä käy, jos sosiaalietuuksiin puututaan ensimmäisenä?

Vierailija
47/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myöhäistä se nyt enää on märistä.

Oisitte köyhät äänestäneet niitä demareitanne. En minä teidän puolesta heitä äänestä.

Mikä helvetti siinä on, että on niin vaikea äänestää? Ihan oikeasti? IHan turha täällä nyt rypistellä kun paska on jo housussa. Tai hallituksessa.

Vierailija
48/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan muista mitään. Ihan perushommissakin tarvitsee apua. Että joku muistuttaa lääkkeiden ottamisesta tai kertoo päivän mittaan mitä tehtiin muutama tunti sitten, jotta mulla olisi illalla kokonaiskuva päivästä.

Silti olen ihan normaali ihminen ja älykäskin.

Vierailija:

Joillakin on köyhyydestä huolimatta mahdollisuus vaikka mihin ja toisilla ei mihinkää.

Vierailija
49/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, teen kahteen eri paikkaan keikkatyötä, meillä on kolme lasta ja mies pienipalkkainen duunari. Eipä näy tilipussissa ahertaminen. Ai niin, olen ollut laiska kun olen valinnut haluamani hoiva- alan. Sehän on synti tässä maassa. Vielä vuokrallakin asumme koska molemmat olemme köyhistä oloista eikä sitä verotonta perintöäkään ole tulossa. ÄLÄ KUULE PERKELE TULE SANOMAAN MULLE, ETTÄ ITSEPÄHÄN OLEN ASEMANI VALINNUT!

Vierailija
50/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan näiden iloisten oikeistolaisten sanoma tässäkin ketjussa.

KUKA ne siivoojan työt sitten tekee? Tuotetaanko niitä hommia tekemään virolaisia ja muuta halpatyövoimaa? Joista sitten muodostuu maamme uusi köyhälistö slummeineen? Mutta eihän heistä tarvitse välittää, eiväthän he ole edes suomalaisia!!!

Vierailija
51/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-perintövero poistuu... tai siis sukupolvenvaihdos maatiloilla ja yrityksissä helpottuu. Ei poistu tavallisessa verotuksessa.

-Vain työtä tekemällä syntyy hyvinvointia... Saksan kouluihin palkattiin euron tuntipalkalla pitkäaikaistyöttömiä vartijoiksi, Suomesta löytynee vastaavaa puuhastelua.

-Koulumaksut takaavat opiskelijoille motivaation valmistua nopeasti.

-Perus sairauden omaavia ei ole pitkään. Vakuutuksia ei saa ja julkista, maksutonta terveydenhuoltoa ei ole saatavilla.

-Työttömyyspäiväraha järjestelmä tulee poistumaan. Kaikki halukkaat pääsevät töihin, kun minimipalkkakin poistetaan.

" Hyvinvoinnista" pääsemme nauttimaan jo tällä hallituskaudella.

Vierailija
52/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeruutta näyttää olevan ilmassa.... ;)

Vierailija
53/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa, jolla voi tulla toimeen ja kaikkien siivoojien on kehiteltävä jotain muuta työkseen, niin KUKA SITTEN SIIVOAA? Minä en ymmärrä!

Vierailija:

Siivoominen on maailman yksikertaisinta duunia, siihen ei tarvita minkään sortin koulutusta, ihan oikein että siitä ei makseta kummosesti. Sinulla on mahdollisuukisa, kehittele niistä jotain parempaa.

Vierailija
54/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi äänestämässä? tuskin yksikään... eihän sitä jaksa sohvalta nousta, kelikin oli huono ja televisiosta tuli tuikitärkeetä ohjelmaa... Sellaisia valmiisk naurettuja, ne kun on niin kivoja kun ei tartte käyttää omia aivoja yhtään... sopii oikein hyvin kommareiden kannattajile, ne kun on tottuneet aivopesuun ja siihen että kaikki on valmiiks tehty

Vierailija
55/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa.

Vierailija
56/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain äänestänyt kokoomusta.

Vierailija
57/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun demarit ovat oppositiossa, lakot tulevat varmasti yleistymään.

Ja minä muuten puolestani ihmettelen, mitä SDP on hyvinvoinnille tehnyt tänä yli kymmenenä vuotena kun se on ollut hallituksessa. Terveydenhuollossa on ollut paniikkihälytila jo vuosia, poliiseja ei ole tarpeeksi ym.

Vierailija
58/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan lakkoja ja muuteoinkin suuriäänisempää vaatimusten esittämistä. Opettajat ja sairaanhoitajat ovat jo nyt puhuneet lakoista. Ne tulevat varmaan ainakin ja uskoisin että SAK:n piirissä on aika kiukkuista porukkaa.

Vierailija
59/59 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi järkky mitä porukkaa!!!!!!!!!!!!!!!! Niin selvästi paistaa läpi se ajatusmaailma että ns. köyhät ei ole mitään, heille ei pidä mitään antaa ilmasiksi jne. Irtisanomissuojaa pitää heikentää työpaikoilla (on muuten tällä hetkellä jo tosi huono verrattuna muihin maihin), kaikkiin heikennyksiin pitää vaan suostua että firmat saa enemmän voittoa jne. Mä niin toivon että tämä puolue ei kerkeäsi tuhota täysin nykyistä systeemiä... Kärjistettynä voisi todeta että he haluavat asua aidatulla asuinalueella jossa on vartijat. Jos ei ole tarpeeksi rikas niin sinne ei pääse asumaan. Köyhien ja rikkaiden lapset käyvät eri kouluja ja lääkäripalvelut on onnettomia köyhille yms. Eikös tämmöistä jo ole monessa valtiossa? Samaan suuntaanko tässä ollaan menossa? Toivottavasti ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme