Kokoomuslaiset, kertokaapa mitä hyvää meille köyhille on tulossa?
Perintöverojen poistaminen ei paljon hetkauta jos ei ole perintöä tulossa. Niin terveyskeskusmaksut vaan korkeammalle niin kannustetaan työntekoon kun ei ole varaa käydä lääkärissä sitä sairaslomaa hakemassa. Neuvolat tulevat maksullisiksi niin loppuu köyhien sikiäminen ja köyhien lapset eivät saa ainakaan sairastaa koska lapsiltakin otetaan terveyskeskusmaksu. Ai että on ihanaa kun kokoomus on hallituksessa! Köyhät eivät voi edes sivistää itseään koska kirjastot tulevat maksullisiksi ja rikkaat eivät kirjastoa käytä.
Kommentit (59)
Vierailija:
Siivoominen on maailman yksikertaisinta duunia, siihen ei tarvita minkään sortin koulutusta, ihan oikein että siitä ei makseta kummosesti. Sinulla on mahdollisuukisa, kehittele niistä jotain parempaa.
Et kyllä taida tietää yhtikäs mitään, siivoamiseen tarvitaan Nykyään laitoshuoltajan tutkinto. Eli kyllä siihen tarvitaan koulutusta. Moniin paikkoihin ei edes huolita ilman tuota tutkintoa.
Ja tosiasia on, että jos siivoajia ei olisi niin miten käsvisi mm. lapsiemme koulujen taitaisi pennut ahertaa ika moisissa paskaläjissä. Entäs sairaalat?? Toimistot ym... Eli se siitä sinun pakskaduunistasi.... Opettele arvostamaan toisten työtä mistä itsekkin hyödyt.
Ei se ole edes kovin kummallista.
kommarihallinnon aikna on syöty ennen kuin on tienattu. Nyt on vihdoin mahdollisuus puuttua ansiottomiin sosiaalietuuksisn ja karsia ne pois että velka saadaan maksettua, että yritysten olot saadaan turvattua ja kakku saadaan sellaiseksi että siitä on jotain jaettavaa. Vasta sitten on varaa huolehtia niistä jotka eivät itse itsestään kykene huolehtimaan.
Mikä meistä tekisi parempia?
Vierailija:
Rakkaat, meillä on valtionvelkaa 15 vuoden takaisen laman jäljiltä melkein 60 000 miljoonaa euroa...Miettikääpä paljonko maksamme tuosta velasta pelkästään korkoja? Valtionvelka pois ihan ensin!
Miten ihmeessä me voisimme jokainen rikastua?
Käymällä koulua vai? Mistä riittäisi töitä kaikille tohtoreille ja muille lukeneille?
Yhteiskunta ei voi toimia jos ei ole ihmisiä tekemässä niitä tavallisia duuneja hoitoalalla, siivoamassa yms. töissä. Ja näistä töistä tulee maksaa kunnon palkkaa, niin että sillä elää!
Kahtiajako on muuten selvästi tapahtunut: maaseutu vastaan kaupungit. Kokoomus pärjää parhaiten juuri kaupungeissa, missä läjäpäin porukkaa.
Vierailija:
kommarihallinnon aikna on syöty ennen kuin on tienattu. Nyt on vihdoin mahdollisuus puuttua ansiottomiin sosiaalietuuksisn ja karsia ne pois että velka saadaan maksettua, että yritysten olot saadaan turvattua ja kakku saadaan sellaiseksi että siitä on jotain jaettavaa. Vasta sitten on varaa huolehtia niistä jotka eivät itse itsestään kykene huolehtimaan.
mitä tähän mennessä on tehty, ei johda mihinkään. Älytöntä että laiskat ja saamattomat saavat makaa himassa kaljaa vetämässä ja nostavat samalla työttömyyskorvausta tai toimeentulotukea sossusta. Ei paljoa varmaan kannusta työnhakuun ja kouluttautumiseen kun loisimisesta on tehty niin helppoa. Toivottavasti tämä asia tulee muuttumaan seuraavan hallituskauden aikana.
suhun uppoo kuin kuuma vetsi sulaan voihin köyhyys ja lamaretoriikka, joilla ei ole nykyoloissa mitään pohjaa.
Kun vähän maailmaa näkee, niin tietää mitä oikea köyhyys on.. Suomessa on köyhä, jos rahaa ei meinaa jäädä elämiseen netti-, lehtitilaus- yms laskujen jälkeen.. Eli jos ihmisellä ei Suomessa ole varaa nettiin ja tietokoneeseen, on hän köyhä. Hevon sontaa sanon minä.
Ja kertokaahan köyhät ja laiskat p.askiaiset että MIKSI TEITÄ pitäisi koko ajan tukea. Hankkikaa koulutus ja tehkää töitä, ja odottakaa lastenteon kanssa kunnes teillä on itse varaa huolehtia lapsistanne ja lopettakaa se yhteiskunnan varoilla eläminen. Toivottavasti tämä hallitus edesauttaa sitä ettei suomessa enää jatkossa olisi niin helppoa olla LOINEN. nimimerkillä veroprosentti 42%
Vierailija:
Maksamme huippuveroja, emmekä käytä terveysaseman emmekä hammaslääkärin palveluja. Neuvolaa sen " pakollisen" verran. ELi eiköhän meidän lahja teille köyhille ole se että teille edelleen tarjotaan kaikki nuo palvelut meidän kustantamana, emmekä ole siellä jonoja tukkimassa!!!!Samoin täällä, puhut asiaa!!!
Kokoomuksen keinot työllisyyden kasvattamiseksihan ovat näitä että työntekijän oikeuksia pitäisi karsia, työnantajien pitäisi saada maksaa alle minimipalkan jne.
Ketä se hyödyttää? Ei ainakaan köyhää. Kokoomus ei todellakaan ole korottamassa siivoojien palkkoja tms. Työllisyyden lisäämisellä Kokoomuksen keinoin tähdätään ainoastaan työnantajan suurempiin voittoihin.
Vierailija:
Miten ihmeessä me voisimme jokainen rikastua?
Käymällä koulua vai? Mistä riittäisi töitä kaikille tohtoreille ja muille lukeneille?Yhteiskunta ei voi toimia jos ei ole ihmisiä tekemässä niitä tavallisia duuneja hoitoalalla, siivoamassa yms. töissä. Ja näistä töistä tulee maksaa kunnon palkkaa, niin että sillä elää!
Köyhien olot paranee työnteolla! Niin sosiaalitukien varassa roikkumaalla kestää kyllä hengissä mutta köyhänä!...
On tullut siis töihin lähdön aika! Leppoisat kotona makoilun ajat loppuu...
Ehkä vihdoinkin aletaan kyllästyä muka köyhien valitukseen ja ainaiseen lisien vaatimiseen..
Joihinkin varmaan pääsee ilman koulutusta mutta monessa paikassa pitää todellakin osata siivota..Äkkiä sitä saa erilaiset pinnat pilattua väärillä aineilla ja menetelmillä.Ja nostan hattua todellakin siivoustyötä tekeville mutta 5.5e ei ole laillisesti oikea palkka!!! Kannattaa soittaa liittoon jos joku maksaa alle tes:in joka on muistaakseni 7 e päälle/h.
Vierailija:
Vierailija:
Maksamme huippuveroja, emmekä käytä terveysaseman emmekä hammaslääkärin palveluja. Neuvolaa sen " pakollisen" verran. ELi eiköhän meidän lahja teille köyhille ole se että teille edelleen tarjotaan kaikki nuo palvelut meidän kustantamana, emmekä ole siellä jonoja tukkimassa!!!!Samoin täällä, puhut asiaa!!!
VITUTTAA että olette niin tyhmiä. kaikille vaan akateeminen koulutus. kukaan siivoo teidän paskanne, korjaa roskanne pois. kuka rakentaa talonne. kuka auraa tiet ym. tarvitaan ihmisiä erillaisiin ammatteihin, että tämä mailma pyörii. siivoojat lakkoon, niin huomataa kuinka tärkeitä he ovat. haluan itse että vanhukset hoidetaan arvokkaasti ja vammaisille suodaan hyvä elämä. kaikki ihmiset eivät edes pysty töihin ja heille pitää suoda silti leipä ja vähän muutakin.
Ja lapset pitää voida tehdä siinä elämäntilanteessa mikä itselle tuntuu oikealta.
Itse olen köyhien vanhempien lapsi, nyttemmin kouluttautunut ja hyvässä työpaikassa, samoin mieheni. Mutta en minä tähän olisi päässyt, jos yhteiskunnass aolisivat vallineet oikeistolaiset arvot. Päin vastoin, köyhyydestämme huolimatta minulla on aina ollut mahdollisuus.
JA vaikka nyt itse olenkin antajan asemassa, niin teen sen ilomielin, jotta kaikilla suomalaisilla olisi edes suurinpiirtein yhtäläiset mahdollisuudet rakentaa tulevaisuuttaan.
kun vasemmiston edustajat ovat aina kateellisia, valittavia ja osaansa tyytymättömiä ihmisiä, joilla on varaa haukkua muita.
Oikeiston edustajat taas iloisia ja asemaansa tyytyväisiä ja yrittävät vielä muita auttaa.