Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa penkoa kevätvaatteita kaapista!

Vierailija
07.05.2025 |

Parit housut olleet koko talven kaapissa viikattuina. Saa nähdä, onko kroppani muoto muuttunut. Olen käynyt kyllä salilla koko talven.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun vaatekaapista tarvitse penkoa mitään. Kaikki on järjestyksessä ja esillä.

Vierailija
2/4 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun vaatekaapista tarvitse penkoa mitään. Kaikki on järjestyksessä ja esillä.

No nuo kahdet housut otin housupinon alta viikattuina. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yks eniten persiistä oleva homma tuo, että pitää vaihtaa kesävaatteet esille ja talvitamineet vähän taaemmas.

Kaiken lisäksi niissä kesävaatteissa ei tarkene mitenkään pikkuhiljaa, että tuon tilanteen voisi tehdä ennakoiden ja kaikessa rauhassa. Tai voisi pikkuhiljaa keventää pukeutumista, ehei. Se on suoraan vaihto villapaidoista ja untsikasta kesämekkoon ja talvisaappaista sandaaleihin. Joskus huhtikuussa, joskus heinäkuussa.

Sitten onkin puolialaston olo jonnekin elokuulle asti ja just kun alkaa tottua niihin kevyempiin vaatteisiin niin kas, taas tarvitaankin sitä untsikkaa ja talvisaapasta. Lisäksi tätä nykyä tuntuu, että tuo muutos on vähintään sen kaksi kertaa kumpaankin suuntaan yhden vuoden aikana koska aika kuluu niin julmettua vauhtia.

Vierailija
4/4 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti kevättä :) Nyt joutuu siirtämään isommat vaatteet kaapin perille ja ottamaan pienemmät esille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi