Ne, jotka käyvät töissä ja samalla pyörivät foorumeilla toistuvasti kiroamassa ja hyökkäämässä työttömiä ja kotiäitejä vastaan
millaisessa mielentilassa he oikein ovat?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6052359/saalittavaa-etta-meidan-kaytava…
Kommentit (46)
Ehkä he tekevät vuorotyötä matalapalkkaisissa fyysisissä töissä.
Eivät tykkää omasta elämästään. Muuten ei tarvitse hyökätä minkään ryhmän suuntaan.
Jotkut työntekijät saattavat olla tylsistyneitä lomalla
Vierailija kirjoitti:
He eivät ehkä ole tyytyväisiä työhönsä
Päin vastoin, tämähän on paras työpaikka, kun ehtii kaikki päivät kirjoitella foorumeilla ja tehdä omia juttuja.
Minulla on työ, joten minä olen parempi ja siksi saan haukkua muita.
Itse inhoan ns kotirouvan elämää. Sairauksien ja tyhmyyden takia en päässyt työelämään. Oma DI-mies hoitaa maksupuolen sitten. Kadehdin piikoja ja palvelijoita, jotka niiavat mielessäni kun palvelevat esim. kaupassa. Säälittävällä palkalla raatavat ja asuvat jossain läävässä. Ostavat halpaa ruokaa.
Vanhatpiiat ja mahot naiset kadehtivat eniten kotirouvia, joilla vieläpä omatekemiä lapsia ja kaiken lisäksi oman rakkaan miehen kanssa yhteisiä.
Painukaa vaan töihinne niillä matalilla palkoillanne tai olkaa työttömänä kelan elätteinä. Ja muistakaa katkerina kadehtia elämänne valuessa hukkaan.
Jostain syystä teillä on tarve todistella ja tuputtaa omaa valintaanne ihan kuin se kotiäitejä kiinnostaisi.
Luultavasti nuo kotiäidit on paljon vahvempia ja järkevämpiä kuin mitä uskotte. Todennäköisesti myös rautainen itsetuntokin, kun kestävät nämä ennakkoluulot ja vinkumiset.
Mikään ei saa voimaantunutta naista ilakoimaan kuin ajatus siitä, että "miehen armoilla" ollut nainen saisi köniinsä.
Joskus ärsyttää lukea tukien pienuudesta, samaan syssyyn monen mielestä on liian raskasta hakea muutamaa työpaikkaa kuukaudessa. Kehtaavat valittaa kun ilmaista rahaa tulee, siitä olen itse pöyristynyt.
Tämä Suomen alamäki johtuu laiskoista loisista. Paljon ihmisiä ketkä kuluttaa paljon palveluita ja hyödykkeitä, mutta eivät tuota yhtään mitään yhteiseksi hyväksi. Kunnon työuran tehneet eläkeläiset ja vaikeasti sairaat on tietysti asia erikseen.
Jos ei pärjää tavoittelemallaan alalla tai opinnoissa, on valittava työvoimapula-ala tai tehtävä hanttihommia. Ihan hyviä nekin on. Itse arvostan työtä tekeviä ihmisiä, työttömiä en. Työtön on loiseliö, yleensä sellaiset myrkytetään pois.
Niin
Eiköhän jokainen nainen saa itse päättää kotirouvaksi ryhtymisensä, kun se on mahdollista.
Olen huomannut, että eniten kotirouvia kadehtivat etenkin naiset, joilla itsellään ei ole nykytilanteessakaan, eikä edes ole koskaan ollutkaan mahdollisuuttakaan vaihtoehtoisesti ryhtyä kotirouvaksi miehensä elätettäväkseen.
Aivan pariskunnan keskinäinen yksityisasia, jääkö puoliso kotiin vai meneekö töihin. Ei kuulu muille.
Mutta ihanaa se on.
Arvostan kotirouvia
He ovat naisten kermaa
Vierailija kirjoitti:
Joskus ärsyttää lukea tukien pienuudesta, samaan syssyyn monen mielestä on liian raskasta hakea muutamaa työpaikkaa kuukaudessa. Kehtaavat valittaa kun ilmaista rahaa tulee, siitä olen itse pöyristynyt.
Se on kuitenkin vain yksittäistapaus jos hyökkää koko ryhmää vastaan, se on jo yleistämistä ja ennakkoluuloista.
Jolu luuli vissiin olevan fiksu? Että järjesti maailman törkeimpiä rikoksua sille, joka vähön arvosteli ehkä juuri edellämainittuja ja muitakin ? Nynnyy ja sitten olet itse samaa?
Katsis en kuule ole. Ei tarvitse olka älykäs tajutakseen, että rikoksin ja sabotoiden aiheutetut asiat eivät ole ollenkaan sama kun itse aiheutettu tai valittu omin toimin. Tällöin eivät ole vertailukelpoisia esim juuri rikosten uhri sellaiseen, jolle on tapahtunut jotain joki omien valintojen tai pelkän sattuman kautta. Ehkä sinä ja ääliöjoukkosi ei tuota eroa ymmärrä? Ne joilla älyä jonkin verran, ymmärtää.
Miten jonkun työttömyys tai joku muu henkilökohtainen asia voidaan muka sabotoida?
Googlaa gang stalking!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä Suomen alamäki johtuu laiskoista loisista. Paljon ihmisiä ketkä kuluttaa paljon palveluita ja hyödykkeitä, mutta eivät tuota yhtään mitään yhteiseksi hyväksi. Kunnon työuran tehneet eläkeläiset ja vaikeasti sairaat on tietysti asia erikseen.
Jos ei pärjää tavoittelemallaan alalla tai opinnoissa, on valittava työvoimapula-ala tai tehtävä hanttihommia. Ihan hyviä nekin on. Itse arvostan työtä tekeviä ihmisiä, työttömiä en. Työtön on loiseliö, yleensä sellaiset myrkytetään pois.
Monet työttömät ovat joutuneet tilanteeseensa alojen rakennemuutosten (kuten automaation, pandemian tai irtisanomisten) vuoksi, eivät suinkaan laiskuuden takia.
Suurin osa työttömistä saa työttömyysetuuksia ja sosiaalitukia, jotka he ovat itse ennakkoon maksaneet työuransa aikana veroina. Suomen sosiaaliturvajärjestelmä on nimenomaan luotu turvaamaan kansalaisten perustoimeentulo vaikeina aikoina.
Todellista resurssien tuhlausta ei ole tavallisten ihmisten etuuksien saaminen, vaan liikepaikkojen sääntörikkomukset, yritysjohtajien verovälttely ja veronkierto.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää niitä keikkatyöläisiä, jotka vaativat samanlaista kunnioitusta kuin kokopäivätyössä olevat, mutta samalla väittävät, että muut verot paitsi työstä maksettavat eivät hyödytä lainkaan yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri siksi he kokevat, että heidän on pakko menestyä omalla alallaan he kuluttavat itseään loppuun tehden työtä, josta eivät oikeasti pidä. Jos jo opintojen tai harjoittelun aikana huomaat, ettei ala ole sinua varten, alanvaihto ei ole lainkaan huono vaihtoehto. Kannattaa tehdä valinta silloin, kun siihen vielä on mahdollisuus.
Olin 8 vuotta kotiäitinä ja samalla työtön, koska työmarkkinatuki on neljä kertaa suurempi kuin kotihoidon tuki. Palasin työelämään kun nuorin lapsi oli 2,5v. Arvostan kotiäitejä.
Minulla on provisiopohjainen työ, jonka tulot ovat suunnilleen samalla tasolla kuin sairaanhoitajalla. Vaikka ne eivät ole suuret, pidän silti ylellisyystuotteiden ostamisesta. Mielestäni ei ole tarpeen tehdä eroa kokopäivätyön ja keikkatyön välillä tai sen, maksetaanko verot työn kautta vai jollain muulla tavalla.
He eivät ehkä ole tyytyväisiä työhönsä