Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**EX-HAAHUT VIIKKO 12**

19.03.2007 |

[color=limegreen][size=3]♥ ♥ ♥EX-HAAHUILIJAT♥ ♥ ♥[/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

[color=limegreen]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen] Limetti1 [/b][/color] 23-vuotias 1 1/2 vuotiaan pikkutaaperon äiti. Keskenmenon sain heinäkuussa rv6 ja nyt heti tärppäsi uudestaan, ilman menkkoja välissä.[color=violet] LA 1.5[/color]

[b][color=limegreen]Pirpaliina: [/b][/color] vm-78 mies vm-80, ennestään tytön 01/03 ja pojan 08/04 äiti, km koettu rv8+ 08/06 ja nyt raskaana ennen km jälkeisiä menkkoja[color=violet] LA 17.5[/color]

[b][color=limegreen]emunainen: [/b][/color] 23 v mies 27 v, esikoista odotellaan. km 11/05 n. 8 rv:lla. Itä-Helsingissä asustellaan. [color=violet]LA 19.5.07[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Juuliar74: [/b][/color] Olen vm 74, samoin mieheni. Asun Etelä-Karjalassa ja meillä on yksi tyttö, synt. 03/2005. Toista lasta aloimme yrittää tänä kesänä ja ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) km tuli 08/2006. [color=violet] LA 12.6[/color]

[b][color=limegreen]Sani-74: [/b][/color] minä -74 mies -68, kaksi lasta -01 ja -03 syntyneet. Km 8/05 (kohdunulkopuolinen). [color=violet] LA 26.6[/color]

[b][color=limegreen]Koala-72: [/b][/color] Minä siis -72, mies-71. Ensimmäistä hartaasti odotetaan. Km 11/2005 (kaksoset). Nyt plussa lokakuussa. [color=violet] LA 28.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 26-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=violet] LA 25.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=violet] LA 13.8.[/color]

[b][color=limegreen]Kaisuli79: [/b][/color] Minä 27, mies 31. Meillä on poika s.-04. Km 7/06 rv 22+6. [color=violet] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=violet] LA 30.8.[/color]

[b][color=limegreen]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=violet] LA 13.9.[/color]

[b][color=limegreen]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=violet] LA 16.9.[/color]

[b][color=limegreen]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=violet] LA 23.9.[/color]

[b][color=darkviolet]Lokakuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Tari: [/b][/color] Minä 34 ja mies 36,lapset poika 6/03 ja tyttö 8/04, km 10/05, tm 8/06 ja km 1/07 ja plussasin sit uudelleen 19.2.[color=violet] Näiltä näkymin LA on 25.10.07 menkoista laskettuna, mutta luulempa et ultrassa vielä muuttuu.[/color]

[b][color=darkviolet]Marraskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]72oinas: [/b][/color] Yritys aloitettiin 05/06 ja km sain 11/06.

ja nyt 26.2 plussasin uudestaan. Kolmatta odotellaan. Ollaan 35-vuotiaita molemmat ja pohjanmaalta kotoisin.[color=violet] LA olisi marraskuun alussa.[/color]

[color=limegreen]♥ [/color][color=limegreen] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=limegreen] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=darkgreen]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm

[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=purple]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm

[color=6959cd][b] Riax [/color][/b] 16.4. [color=purple]tyttö[/color], 4325 g ja 53 cm, pipo 37cm

[color=6959cd][b] joanna04 [/color][/b] 30.4. [color=purple]tyttö[/color], 3592 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=darkgreen]poika[/color], 2980 g ja 47 cm

[color=6959cd][b] Miikuko [/color][/b] 6.5. [color=purple]tyttö[/color], 3710 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Mauku75 [/color][/b] 24.5. [color=purple]tyttö[/color], 3555 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] uba-aba[/color][/b] 27.5. [color=darkgreen]poika[/color], 3220 g ja 49 cm, pipo 34,5 cm

[color=6959cd][b] Aapeli_77[/color][/b] 10.6. [color=darkgreen]poika[/color], 3620 g ja 52 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=purple]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm

[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=purple]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=darkgreen] poika[/color], 3330 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=purple]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=darkgreen] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=purple] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=purple] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=darkgreen] poika[/color], 4320 g ja 53 cm

[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=darkgreen] poika[/color], 2890 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Enni-Maija [/color][/b] 20.2 [color=darkgreen] poika[/color], 3700 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] titi75 [/color][/b] 3.3 [color=darkgreen] poika[/color], 3210 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] mami-74 [/color][/b] 6.3 [color=darkgreen] poika[/color], 4325 g ja 53,5 cm

[color=6959cd][b] eka-vekara [/color][/b] 9.3 [color=purple]tyttö[/color], 3285 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Lizie [/color][/b] 11.3 [color=purple]tyttö[/color], 3300 g ja 50 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=6959cd]Juttuja voi jatkaa myös vauvat-osiossa Ex-haahujen pinossa.[/color]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki vauvansa saaneet![/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emunainen: Harmittaa kovasti puolestasi kun olet joutunut herkut jättämään pois. Voin vaan kuvitella kuinka vaikeaa se on, täällä toinen kaavoihin kangistunut herkkupeppu ;) Katsotaan mikä mun kohtalo on tuossa asiassa, pelkään kyllä pahoin samaa kohtaloa... Minulla määrättiin sokerirasitus viikoille 26-28, eli tuonne huhtikuun 18. päivän jälkeiselle ajalle pitäisi aikaa varata labraan. Ajattelin soitella nyt heti maanantaina, niin saa töiden kannalta kaikista sopivimman ja järkevimmän ajan. Mikäli ei muu auta, niin pidän vapaapäivän kyseisenä päivänä. Kun ei tiedä kuinka huonovointiseksi sitä tulee. Etkös sinäkin mennyt myöhemmin töihin silloin samana päivänä? Oikeassa olit siinä todellakin että nyt alkaa viikot mennä vauhdilla! Kun on saanut suurimman huolen pois sydämeltä niin aikakin kuluu nopeammin. Alkuraskaudessa sitä laski päiviä, välillä melkein tunteja... Ja kauhean konkreettiseksi tulee tämä odotus kun pitää sopia noita mammalomia ja täytellä kaikenmaailman papereita synnärille ja kelaan. Kyllä tämä palsta on ollut korvaamaton mullekin, täällä on saanut ehkä parasta tukea mitä vain voi olla. Tottakai omat oikean maailman ystävätkin tukevat, mutta jos ei ole samaa kokenut niin ei se tuki ihan samanlaista ole. Eikä kukaan mun ystävistä jaksaisikaan kuunnella näitä valituksia ja omananapaisia turinoita niinkuin te :D On niin helppo ulkopuolisen sanoa että hei relaa nyt ja ala nauttia odotuksesta. Kun oma pääkoppa ei kuitenkaan toimi niin. Kyllähän tekin ex-haahuystävät nuo samat asiat sanotte, mutta jotenkin teille omat pelkonsa ja epävarmuutensa uskaltaa paremmin paljastaa. Mutkin tämä raskaus on herkistänyt niin että voin sanoa että olette kaikki ihania kullanarvoisia virtuaaliystäviä, kiitos joka hetkestä! :)

Tari: Onnea hienoista ultrakuulumisista! Joko sait jonkinlaista eräpäivää pikkuiselle? Voisin muuttaa tietoihisi. Hienoa että pääset kunnon seurantaan heti alusta, varmasti omiakin pelkoja hälventää. Ja ilman muuta te saatte tämän pikkuisen, se on vissi! Pidetään peukkuja kovasti että kaikki sujuu hyvin!

veeämmä: Ihanaa nähdä sinut täällä puolella, tervetuloa kovasti! Onnea kovasti plussauksesta, toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä! Ilkeät ajat tulee sinulla olemaan, pelot eivät varmasti hälvene ennenkuin edellinen rajapyykki on ylitetty. Mutta me tuemme sua ja käy täällä purkamassa sydäntäsi kun siltä tuntuu. Kyllä se vauva teille tällä kertaa tulee! Tekisitkö muuten itsestäsi pienen esittelyn?

limetti: Meidän konkari! Oletkin lähtälistalla ekana, huisia! Ei ole enää kauaa kun nyytti teilläkin on sylissä, kyllä mua jännittää puolestasi! Ihanalta kuulostaa teidän viikonloppu miehen kanssa kahdestaan, nauttikaa siitä ja toisistanne. Toivottavasti oli mukava baletti-ilta :) Kiitos onnitteluista kun viikot täällä poksuivat, tuntuu joka kerta ihanammalta ja ihanammalta. Kyllä se sydänäänten etsiskely tosiaan nosti palan kurkkuun, inhottava tilanne. Onneksi oli jotenkin kuitenkin sisämässä rauhallinen olo, pikkuinen kun potkiskeli odotusaulassa ennen terkalle menoa. Joten tiesin sen olevan elossa. Mutta hurja tunne oli silti!

omaa napaa: Täällä tuntuu olevan parisuhteen hoitoa ilmassa muillakin :) Mekin vietimme miehen kanssa eilen ihanan illan, kävimme ravintolassa syömässä ja sen jälkeen muutamalla oluella pubissa. Tai siis mies joi, minä kuskasin :D Meillä yhteiset pe-illat on kortilla, kun teen noin 2-3 iltaa kuukaudessa perjantaisin töitä. Oli jotenkin niin ihanaa olla kuin normaalit ihmiset jotka pääsevät klo 16 töistä ja pääsevät viikonlopun viettoon normaalissa aikataulussa. No, itsepä olen alani valinnut :) Tänään lauantaina onkin vuorossa ruoanlaittoa kotona ja leffan katselua. Tähtäimessä olisi Paholainen pukeutuu pradaan :)

Muksaa viikonloppua vaan kaikille minunkin puolestani

D.O. ja nappula 22+3

Vierailija
22/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaattes siskot, mä oon ollu hiljanen taas tän viikon, ihan kiitos töitten ja mahataudin...

Siis voi tsiisus tota mahatautia! =/

Näin lyhyesti ja ytimekkäästi istuin pöntöllä 24h. Ainoo mitä sain alas sinä aikana oli 2 banaania, 1l piimää ja 1l mustikkasoppaa.

Eilen uskalsin syödä lastenannoksen muussia ja jauheliha kastiketta kera salaatin ja siitäkin tuli hetkeks huono olo, liikaa nestemäisen ravinnon jälkeen kiinteetä kerralla, mutta nälkä oli jotain aivan järkyttävää jo siinä vaiheessa..

Eilen tein varmaan raskaana olevien naisten ennätyksen, koko vuorokauden aikana vain 5krt pissalla! Pyrkikääs samaan.... Hih. Ei vaineskaan yritin juoda kaikkee mahdollista ihan hulluna, kun olihan se nyt ihan selkee, et vähä sen ripulin takia pääs kroppa kuivahtaan, mut oli vähä luksusta nukkua yö rauhassa ilman pissalla käyntiä.

Nyt alkaa olla ihan normiolo, mut ruuat yritän pitää edelleen " kevyinä" , ettei seuraavana edessä ole sit ummetus...

Mutta siis näin lyhyen ja ytimekkään viikko selostuksen jälkeen hyvät viikonloput toistamiseen ja eiköhän ens viikolla viimestään olla normaalisti elävien kirjoissa taasen!

(Ja jaksan istua koneella kauemmin rupattelemassa teiän muittenkin kuulumisia, enkä vaan omaa napaani tökkiä..)

Helga & Sätkyttelevä Maris rv19+5/ 20+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille pitkästä aikaa :-) Mulla on ollut töissä ihan hirveä kiire koko viikon ja iltaisinkin on ollut ohjelmaa, joten en ole yhtään ehtinyt kirjoittamaan...Mutta älkää peljätkö, en minä ole teitä unohtanut enkä hylännyt ;-)

Ihan ensiksi: AAPELILLE kovasti onnea plussasta ja ultrakuulumisista!!! Siellä se ' vähän raskaana oleva' täplä sitten väpättää :-) Kovasti liimaa ja jarrusukkia!

TARI: onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Kerrassaan ihana homma :-) Ja sinunkin masukillesi vauvaliimaa ja tarrasukkia ja enkuleita! Hyvä, että olet päässyt hyvään seurantaan!

HELGA: sullahan on sitten jo puoliväli ohitettu? Onnittelut siitä!!!! Aattele, miten nopeasti on aika mennyt!

LIMETTI: sinäkin se sitten keikut siellä kärjessä ;-) Eipä ole h-hetkeenkään enää montaa viikkoa! Musta oli hassua huomata, etten mä ole enää viimeinen listalla...vaikka pienet viikot on minulla vielä menossa -tosin muutaman viikon päästä puoliväli häämöttää!

EMUNAINEN: olipa kiva kuulla sinustakin! Säkin kohta 3-kympin kerhossa :-)

SANI: hyvä, ettei supparit olleet aiheuttaneet mitään kohdunsuulle ja pääset lähtemään matkalle! Noi supparit on kyllä inhottavia, itselläkin niitä viime raskaudesta vkolta 18+ tai jotain. Mä olin aika sohvaperuna viimeiset 15 viikkoa, kun aina joku rasitus aiheutti niitä suppareita. Ja kunto oli ihan nollassa :-/ Mullahan ne supparit ei aiheuttaneet mitään kohdunsuulle, mutta kun en koskaan tiennyt...ja kun oli hyvin epämukava olo, kun vatsa oli kivikova, niin en sitten viitsinyt liiemmin rehkiä. Toivoisin niin kovasti, että tässä raskaudessa pystyisin liikkumaan suht normaalisti loppuun asti. Nyt olen yrittänyt käydä sauvakävelemässä ja lenkkeilemässä, että tulis edes jotain tehtyä. Mulla kun on tätä selkäongelmaakin...

TUUTUPIILLE kovasti lähettelen vielä jaksamissäteitä odottamaan tuloksia. Kerrassaan kurjaa kun joutuu odottelemaan niin pitkään...toivotaan ja uskotaan, että ultra oli vaan väärä hälytys ja kaikki hyvin! Jaksamisia!

OMA NAPA voi ihan hyvin. Tiistaina kävin viimeksi kuuntelemassa sydänäänet ja löytyivät helposti, syke 150. Neuvolatätsä sanoi, että hyvät sydänäänet eikä sivuääniä ollut havaittavissa. Painoa oli noussut koko raskauden ajalta 1 kg, joten ei paha, vaikka syönkin mielestäni koko ajan. Töissä en ole vieläkään kertonut...no, jos ensi viikolla ;-) Mammahousut on enää käytössä, normihousuja en enää pysty pitämään. Vatsan ympärys oli eilen 89cm, tasoittumaan päin, kun alkuraskaudessa oli niin paljon turvotusta. Olen ollut havaitsevani sitä kuplintaa, mutta varsinaisia liikkeitä en vielä tunne. No, ompa tässä vielä aikaa...

Ai niin, sellaista piti vielä kertoa, että mun hemppa oli viime käynnillä TAAS 131, joten lopetin raudan syönnin, kun neuvolatätsä oli sitä mieltä, etten mä sitä tarvitse. Ihmetteli kovasti, miksi meidän töissä mun määrättiin syömään rautaa jo ennen rv 13...ei siitä mitään vaaraa ole, mutta vähän ristiriitaisia ohjeita olen saanut. No, vatsa toimii paremmin, kun en rautaa syö, eikä mua kyllä enää niin paljoa väsytäkään...

RATTAISTA oli puhetta. Meillä ei ole enää vaunuja käytössä, joten sellaiset on hankittava. Mä olen pikkuhiljaa kallistumassa käytettyjen ostamiseen, kun voipi olla ettei meille tämän jälkeen enää tule lapsia. Hyviä käytettyjäkin saa edullisempaan hintaan kuin kaupasta. Mä haluan ehdottomasti yhdistelmät pehmeällä/kovalla kantokopalla, mutta en erillistä koppa-ratas-yhdistelmää. Meillä oli silloin käytössä Emmaljungat erillisellä ratasosalla ja mä en tykännyt. Mutta tämäkin on kyllä ihan jokaisen oma mieltymys. Katsotaan nyt mitkä hankitaan...onhan tässä vielä aikaa :-)

Mulla on enää pari viikkoa töitä ja sitten me lähdetään Kyprokselle! Ai, että mä odotan sitä jo innoissani!

Hauskaa viikonlopun jatkoa, muistakaa siirtää kellot huomenna kesäaikaan!

-Ultsi + Lahja 15+3-

Vierailija
24/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarille onnittelut hienoista ultrakuulumisista! :)

Itse olen pitänyt hiljaiseloa, kun en viitsi täällä käydä mustalla mielelläni teidän muiden hyvää tuulta pilaamassa. Mulla on tosiaan niin masentunut fiilis ollut koko viikon. Jotenkin on tosi huonot vibat istukkanäytteen tuloksista, etten jaksa uskoa, että hyviä uutisia saatais. Itkettää oikeesti, koska esikon kanssa ei näin ollut ja kaikki olikin hyvin. Nyt pyörii vaan mielessä, että koska aavistukset on huonoja, on jonkin pakko olla vialla. :( :( No, ehkä jo ensi viikolla tilanne selviää.

Tuutis ja Masuli rv 14+4

Vierailija
25/27 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutikselle toivon hyviä uutisia!!!

mulla on tänään ollut vuotoa ja sellainen tunne, ettei tästä koskaan mitään tule. Jos tää nyt sitten on mun kolmas km, niin taitaapa vauva jäädä meille tulematta.

Joten DreamOne; taidan jättää esittelyt vielä tekemättä.

vm69

Vierailija
26/27 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vuoto jo niin runsasta, että tiedän varmasti pelin olevan menetetty.

Masentaa, kolmas keskenmeno vuoden sisään.

vm69

Vierailija
27/27 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM: Voi paskat, oikeesti. Mä kun niin toivoin teille jo kestävää raskautta. En voi muuta kuin pahoitella, sanattomaksi tää vetää. Jaksuja kovasti toivon!